Kijk jij eensch in het fobo van: Pc Eend, Milk-shake, Polonium-120.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:40 schreef getl0st het volgende:
Eigenlijk toch niet echt nodig dit? Kijk gewoon in andermans fotoboek
Als ze er geen hebben willen ze mss geen foto's op internet hebben?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk jij eensch in het fobo van: Pc Eend, Milk-shake, Polonium-120.![]()
Sorryquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als ze er geen hebben willen ze mss geen foto's op internet hebben?
slaap jij nooit? zelfs op dit tijdstip nog scherp![]()
Truequote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Maarre, TS heeft ook geen FOBO maar wel een stukje plus foto.
Dus mijn punt is nog steeds erg goed.
Topic was halverwege vorige pagina al verneukt hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:51 schreef getl0st het volgende:
[..]
True
Alleen jammer dat (net zoals wij nu doen) mensen zijn die het topic verneuken door te gaan SC-en
Doe niet zo overhaast, het loopt toch aardigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit topic is echt vakkundig naar de klote geholpen.![]()
FF zoeken opquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:25 schreef bloodymary het volgende:
Waar blijkft dat bankstel nou....?
quote:Op zondag 20 mei 2007 03:25 schreef milk-shake het volgende:
oke ...mijn foto is er nu ook....zucht
Ik zie niksquote:Op zondag 20 mei 2007 03:25 schreef milk-shake het volgende:
oke ...mijn foto is er nu ook....zucht
Heb je geen cardreader?quote:Op zondag 20 mei 2007 11:42 schreef itsme het volgende:
Alleen hoe krijg ik die op de pc?
Ik heb bluetooth. Moet ik een kabeltje kopen of een USB bluetooth stick?
Dat is een ding met allemaal gleufjes er in waarmee je diverse soorten geheugenkaarten kunt lezen.quote:
Neuh, die is zo scheel dat ze de knop om de computer aan te zetten niet eens kan vinden.quote:
En dat lijkt dus op melkschudden?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:36 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, die is zo scheel dat ze de knop om de computer aan te zetten niet eens kan vinden.
okeee twas dus geen compliment ............maaja dat kan ook niet uit jouw mondquote:Op zondag 20 mei 2007 19:36 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, die is zo scheel dat ze de knop om de computer aan te zetten niet eens kan vinden.
Ik bedoelde het heel liefquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |