abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49468752
De Gouden Kooi loopt al een tijdje en we kunnen wel zeggen dat het vaak gezellig is in de COS en andere topics.
Persoonlijk vind ik het jammer dat ik vaak geen idee heb wie er achter een nickname schuilt. Wat doet die persoon, wat houdt deze persoon bezig enzovoort.

Als je het leuk vind kun je hier wat over jezelf vertellen, natuurlijk kun je er ook een foto bij plaatsen, maar dat is geen verplichting.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_49469058
Laat ik dan maar beginnen:

Ik ben Jos. Ik vind het echt een verschrikkelijke naam. Ik had liever een hele aparte naam gehad
Ik ben 29 jaar en werk op dit moment bij een gemeente. Ik heb in een ver verleden eerst de HEAO gedaan en dat leek me uiteindelijk niks dus pas in mijn 3de jaar besloten de PABO te gaan doen. Die heb ik al een tijdje afgerond en ik zoek nu naar een baan in het basisonderwijs.
Ik ben verslaafd aan uitgaan. Vroeger ging ik 5 keer per week uit tussen het studeren door. Nu houdt ik het bij 1 keer per week. Ik ben geen drugstype, maar heb alles in mijn leven wel een keer gebruikt.
Ik rook wel, maar ik sport ook heel veel.
Ik haat serieuze mensen. Misschien moet ik zelf wat serieuzer worden. Welke 29 jarige speelt er nu verstoppertje in het archief van de gemeente en laat zijn collega's om de haverklap schrikken door om een hoekje te gaan staan.
Ik ben een echt gevoelsmens en kan echt van momenten genieten. Mijn beste eigenschap is denk ik dat ik op momenten dat het minder met me gaat goed om mezelf kan lachen. Mijn slechtste eigenschap is dat ik lui en verwend ben. Je zult me nooit bij de zeeman aantreffen want ik zou me doodschamen dat 1 van mijn vrienden me zag.
Verder lees ik veel heb ik veel vrienden.

De bewoners op wie ik het meeste lijk zijn Huub en Nena. Ben nog een beetje zoekende naar wat ik echt wil in het leven (net als Nena) en ik kan serieus zijn maar ook totaal gestoord net als Huub.

Ik haat Brian omdat hij niet echt kan genieten in de kooi en altijd met het spel bezig is.

Dit ben ik.
Ik heb/had een vriend 9 jaar lang en dat is nu officieel uit, maar ik heb er een goed gevoel over dat het weer goed komt.
  FOK!Babe donderdag 17 mei 2007 @ 01:47:36 #3
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_49469315
TVP, leuk stukje LP!
Ik ga hier eensch heul mijn best op doen
  donderdag 17 mei 2007 @ 02:06:52 #4
130755 Kinga
versier hier
pi_49469655
Inderdaad leuk LP, ik wil ook wel stukje hier posten, maar durf nog niet echt
pi_49469674
Gewoon doen! Je kan het altijd nog weghalen.
pi_49469731
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 02:06 schreef Kinga het volgende:
Inderdaad leuk LP, ik wil ook wel stukje hier posten, maar durf nog niet echt
Uuuuh je hebt een fotoboek.
  donderdag 17 mei 2007 @ 02:17:30 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_49469797
Déjà Vu.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  FOK!Babe donderdag 17 mei 2007 @ 02:23:52 #8
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_49469873
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 02:17 schreef APK het volgende:
Déjà Vu.
Stfu...
pi_49470681
Leuk!
Niet uit Galilea
  donderdag 17 mei 2007 @ 08:35:20 #10
16305 Jappie
parttime reverend
pi_49470917
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 02:17 schreef APK het volgende:
Déjà Vu.
Ik zie ...ik zie.... ik zie een foto van een man op een leeftijdsverradend bankstel aan de horizon verschijnen.
pi_49472240
Ik zal me ook voorstellen.
ik post niet zo veel, maar lees wel al vanaf het begin van de gouden kooi mee.

Ik ben Joyce, ben nog net 21 en studeer nog. Ben geboren in Helmond maar ben na het behalen van mijn MBO door gaan leren in Rotterdam. Daar woon ik sinds vorig jaar samen met mijn vriend. Na één heeeeeel jaar op een kamer te hebben gewoond van 2 bij 2,5 :s
Hoe ik dat volgehouden heb!

Gelukkig heb ik nu een leuk huisje, toch wil ik na het afronden van mijn studie en de studie van mijn vriend terug naar het mooie Brabant 

Ik ben niet van het uitgaan in discotheken enzo, maar op een festival/evenement of concert ben ik zeker wel eens te vinden. Ook het theater vind ik OK. (ook al heb ik ook heel wat k*ts voorbij zien komen) Vandaar ook dat ik de opleiding Media en Entertainment Management aan het doen ben.

Ik heb een hele lieve kat hier thuis rondlopen, Elvis. Niet dat ik fan ben van de Elvis hoor.

dit ben ik dus

en dit de kat
Do you want to go to the seaside?
pi_49474548
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 08:35 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik zie ...ik zie.... ik zie een foto van een man op een leeftijdsverradend bankstel aan de horizon verschijnen.
Met een foute snor

Waar was dat ook weer, in het BB5-topic toch?
pi_49479099
Fc_K leuk stukje! Leuke kat ook! Media en Entertainment..dan kan je dus redactielid worden bij DGK?:)
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2007 @ 15:18:36 #14
137949 Disana
pi_49480091
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 01:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Laat ik dan maar beginnen:

Ik ben Jos. Ik vind het echt een verschrikkelijke naam. Ik had liever een hele aparte naam gehad

[afbeelding]
Ik vind Jos helemaal geen verschrikkelijke naam

Jij kijkt vast nooit naar Lindenstrasse, een langlopende Duitse soap aan het begin van de zondagavond. Daarin speelt een homoseksuele huisarts op wie jij lijkt, no kidding.

[ Bericht 1% gewijzigd door Disana op 17-05-2007 15:42:18 ]
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2007 @ 16:38:43 #15
128220 Peter6000
pi_49482312
Ik vind Jos een vreselijke kutnaam
Heb je nooit overwogen je naam te veranderen?

ME

Peter, een jeugdige licht kalende en zowel lichamelijk als geestelijk in redelijk hoog temp aftakelende 34 jarige jongeman. Ik heb nog 31 jaar WAO voor de boeg, voordat ik mijn AOW uitkering ga aanvragen.
Gelukkig weet ik dat ik ruim voor die tijd dood ben, maar niet doorvertellen hoor, zo blijft de verassing toch nog een verrassing.

Zaken die het leven nog enigszins dragelijk maken:

- verzorgen van honden (dat is mijn zelfverkozen roeping)
- muziek: beluisteren en concerten bezoeken (soms), mijn smaak is alternatief, en mijn absolute toppers zijn Radiohead en Spinvis
- gezellige gesprekjes met een zelfdodingsconsulent, voor noodzakelijk begrip op bepaalde vlakken
- taal: ik hou van minderheidsstandpunten, originele visies, absurdistische overgangen, relativerende humor en mooie dure woorden (bijvoorbeeld: cognitieve dissonantie )
- bezig zijn achter de computer, vooral internet is een geweldig medium omdat je vanuit je veilige woonkamer dingen kan delen
- asfyxiofilie

pi_49482579
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:38 schreef Peter6000 het volgende:

Zaken die het leven nog enigszins dragelijk maken:

- asfyxiofilie
Moest even zoeken hoor:

Wurgsex (oftwel: asfyxiofilie) is een zeer extreme vorm van sm waarbij men een soort 'rush' krijgt door een tekort aan zuurstof in de hersenen.

Deze 'rush' kan je gebruiken om de ervaring van het orgasme te versterken. Een beetje zoals 'poppers' ook wel worden gebruikt, maar dan met een dodelijke afloop, als er eventjes iets misloopt.

Ik zeg: Zoek een andere hobby! Maar ik ben dan ook een saaie lul....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_49482785
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 08:35 schreef Jappie het volgende:

[..]

Dat beeld krijg je maar niet van je netvlies, hè.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_49483701
Mijn foto is al een keer geweest en anders sta ik wel in het fotoboek.
pi_49484116

En dit ben ik ( vorige week in Lepels)
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_49484611
Welke, die rechtse?
pi_49485178
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:56 schreef bloodymary het volgende:
Welke, die rechtse?
nee die linker
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_49486258
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:38 schreef Peter6000 het volgende:

ME

<Peter in een notedop>
Aangenaam.
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_49500328
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind Jos helemaal geen verschrikkelijke naam

Jij kijkt vast nooit naar Lindenstrasse, een langlopende Duitse soap aan het begin van de zondagavond. Daarin speelt een homoseksuele huisarts op wie jij lijkt, no kidding.
http://www.lindenstrasse.(...)shindex?openframeset

welke precies?
  † In Memoriam † vrijdag 18 mei 2007 @ 02:37:32 #24
137949 Disana
pi_49500768
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 01:59 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

http://www.lindenstrasse.(...)shindex?openframeset

welke precies?
Leute, Schauspieler, en dan Georg Uecker ofwel Dr. Carsten Flöter. Onder de laatste naam zie je hem ook aan tafel zitten bij Rollen.

vrijdag 18 mei 2007 @ 02:45:31 #25
6941 APK
Factual, I think.
pi_49500844
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 02:37 schreef Disana het volgende:

Leute, Schauspieler, en dan Georg Uecker ofwel Dr. Carsten Flöter. Onder de laatste naam zie je hem ook aan tafel zitten bij Rollen.

[afbeelding]
WTF
Dat zou zijn opa kunen zijn.

Ik vind dat Fc_k op Sita lijkt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')