Laat ik dan maar beginnen:
Ik ben Jos. Ik vind het echt een verschrikkelijke naam. Ik had liever een hele aparte naam gehad
Ik ben 29 jaar en werk op dit moment bij een gemeente. Ik heb in een ver verleden eerst de HEAO gedaan en dat leek me uiteindelijk niks dus pas in mijn 3de jaar besloten de PABO te gaan doen. Die heb ik al een tijdje afgerond en ik zoek nu naar een baan in het basisonderwijs.
Ik ben verslaafd aan uitgaan. Vroeger ging ik 5 keer per week uit tussen het studeren door. Nu houdt ik het bij 1 keer per week. Ik ben geen drugstype, maar heb alles in mijn leven wel een keer gebruikt.
Ik rook wel, maar ik sport ook heel veel.
Ik haat serieuze mensen. Misschien moet ik zelf wat serieuzer worden. Welke 29 jarige speelt er nu verstoppertje in het archief van de gemeente en laat zijn collega's om de haverklap schrikken door om een hoekje te gaan staan.
Ik ben een echt gevoelsmens en kan echt van momenten genieten. Mijn beste eigenschap is denk ik dat ik op momenten dat het minder met me gaat goed om mezelf kan lachen. Mijn slechtste eigenschap is dat ik lui en verwend ben. Je zult me nooit bij de zeeman aantreffen want ik zou me doodschamen dat 1 van mijn vrienden me zag.
Verder lees ik veel heb ik veel vrienden.
De bewoners op wie ik het meeste lijk zijn Huub en Nena. Ben nog een beetje zoekende naar wat ik echt wil in het leven (net als Nena) en ik kan serieus zijn maar ook totaal gestoord net als Huub.
Ik haat Brian omdat hij niet echt kan genieten in de kooi en altijd met het spel bezig is.
![]()
Dit ben ik.
Ik heb/had een vriend 9 jaar lang en dat is nu officieel uit, maar ik heb er een goed gevoel over dat het weer goed komt.