abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 mei 2007 @ 19:59:40 #1
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_49455458
Een zekere retiredafb heeft een serie fimpjes gepost op YouTube, die zouden gaan over de geheime Apollo 20 missie, gewijd aan het onderzoeken van een gecrasht ruimteschip en een "stad" op de maan.
quote:
Videos of the boldest and most secret apollo mission. Apollo 20 went to the moon august 16 1976. Destination was Iszak D, southwest of Delporte Crater, farside of the moon. The mission was soviet-american. Crew was William Rutledge CDR, former of bell laboratories, leona snyder CSP bell laboratories, and alexei leonov, soviet cosmonaut former "apollo soyouz" (mission one year earlier). Station 1 on the moon was "the city"; Station two was "the ship". During the four EVA, LMP and CDR brought technical objects from the ship and a body, on of the two pilots of the alien spaceship. The body, the city and the ship were very old, age has been estimated 1.5 billion of years. Meteorit impacts, and dust/hills coverings testified that. Note that the ship has already been explored before the first human expedition reached the lunar singularity.
"Apollo 20 Crew Patch"

quote:
apollo 20, august 1976 mission went to the Delporte-Izsak part of the moon. CC was charles peter conrad, audio is unfortunately missing...
Despite the classified files, the apollo 20 belongs to all mankind It is a part of all human's heritage. Among the treasures found during the mission; the city, the spacecraft, the EBE mona lisa. Depending on the interest of viewers, i'll post 22 hours of tv transmissions from moon. Proofs that we are not alone, if there is still necessity to proove it. Nasa and USAF will be forced to tell the whole story before september 2007. If i do not post these files now, i'll never do it. This first part is an extract of the lunar rover transmission at mission elapsed time 140 , around iszak D, showing the city.
Het hele verhaal draait rond een officiele NASA foto waarin een "anomaly" te zien is, waarvan hier een crop:

En dan hier het filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=rc7mkHtuLOs

Nou zijn er een paar dingen natuurlijk fishy

cons:

1. Er was nooit een apollo 20 missie
2. Zijn andere filmpjes, met name die van de "city" zien er ongelovelijk nep uit, of zijn nietszeggend

pros:

1. Het filmpje zelf, indien hoax, is zeer knap gemaakt door iemand die zeer veel tijd heeft en profesioneel te werk gaat
2. Hij zal nog "22 hours of tv transmissions" posten, en foto's, plus een website online plaatsen
3. "Nasa and USAF will be forced to tell the whole story before september 2007." - Dus dat merken we vanzelf dan wel

Mijn mening: het verhaal is verzonnen rondom de foto van NASA die hij mogelijk zelf heeft ontdekt in het nasa archief. Hij gebruikt de verschillende foto's van NASA in zijn flyover video's en heeft een model gebruikt voor de closeup. Ook zou hij bijv in klei het landschap nagebouwd kunnen hebben. Feit blijft wel dat het extreem gedetailleerd is en dat het landschap zeer veel overeenkomsten toont met de originele foto's (dwz, zelfde kraters etc), kortom een moeilijke, maar niet onmogelijke opgave

Hoax of geen hoax? Roept u maar
pi_49455514
Hoax !
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 20:05:50 #3
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_49455756
Goed project voor de zomervakantie, ik ga ook de maan namaken in klei, en dan rare poppetjes tekenen enzo.
zo echt mogelijk, en dan zo de hele wereld op zijn kop he.
  woensdag 16 mei 2007 @ 20:07:42 #4
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_49455836
Ik heb schijnbaar niet genoeg fantasie om er een ruimteschip in te kunnen zien
pi_49455970
Er was nooit genoeg budget of politieke steun om de apollo missies na nummer 17 door te laten gaan.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_49456472
Zeer goed gemaakte HOAX
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er was nooit genoeg budget of politieke steun om de apollo missies na nummer 17 door te laten gaan.
Tja... Vietnam moest gesponserd worden
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_49456830
Hartstikke nep, bekijk het profiel van die man eens, hij upload filmpjes die hij gemaakt heeft door een schilderij met een stad op de maan te filmen, da's geneens 3D. Die foto's zullen waarschijnlijk echt zijn,
maar daar houd het dan ook bij op.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_49458568
NEP, de ROGER BEEP die je telkens hoort is alleen actief na het loslaten van de zendknop als ze in gesprek zijn met mission control, hier hoor je hem constant zonder dat er gesproken wordt, beeld is van dichtbij genomen van een foto.
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:59:44 #10
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_49460216
Hoax
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  donderdag 17 mei 2007 @ 02:08:23 #11
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_49469680
In het filmpje met het "ruimteschip" zie je op de eerste 2 seconden Apollo 11 staan.

Nep,

wel leuk gedaan
  donderdag 17 mei 2007 @ 09:57:04 #12
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_49471419
filmpje kan wel nep zijn ( nog niet gekeken)

toch schijnen er wel degelijk dingen aan de hand te zijn op de maan volgens richard c. hoagland en john lear ( die van de lear jet , ja )

moon secrets revealed

kijk hier naar deel 1 van 13

http://www.youtube.com/watch?v=9ASTvjNBaAw
  donderdag 17 mei 2007 @ 10:38:10 #13
2618 Beezz
Criticaster
pi_49471990
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 09:57 schreef huupia het volgende:
toch schijnen er wel degelijk dingen aan de hand te zijn op de maan volgens richard c. hoagland en john lear ( die van de lear jet , ja )
John Lear : http://www.projectcamelot.net/john_lear.html
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:44:08 #14
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_49482456
LoL ziet niemand dat dit filmpje nep is, alleen al door de reden dat het 2 aan elkaar geplakte filmpje zijn. Het eerst stuk is echt.. dat geloof ik wel. Maar het 2e deel begint, of laat zichzelf overlopen met het eerste deel, door een zogenaamde kleurvervorming door het licht.
Je ziet duidelijk een heel ander filmpje en positie van de maan daarna. Zogenaamd is de camera ineens bij het object. Het object ziet er trouwens in mijn ogen uit als zo'n miniatuur poppetje uit een oude sci-fi.

Ik zeg fake.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_49500430
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:44 schreef Ticker het volgende:
LoL ziet niemand dat dit filmpje nep is, alleen al door de reden dat het 2 aan elkaar geplakte filmpje zijn. Het eerst stuk is echt.. dat geloof ik wel. Maar het 2e deel begint, of laat zichzelf overlopen met het eerste deel, door een zogenaamde kleurvervorming door het licht.
Je ziet duidelijk een heel ander filmpje en positie van de maan daarna. Zogenaamd is de camera ineens bij het object. Het object ziet er trouwens in mijn ogen uit als zo'n miniatuur poppetje uit een oude sci-fi.

Ik zeg fake.
Jep, das overduidelijk....
"I am an AVATAR from the planet ACTURUS" "Bill Hicks"
  vrijdag 18 mei 2007 @ 02:10:02 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_49500476
ik zie en stuk steen
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 02:13:15 #17
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_49500516
op een gegeven moment leek het net een aflevering van Thunderbirds
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 22 mei 2007 @ 16:35:28 #18
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_49650082
Het lijkt wel een walvis
maar een ruimteschip? nee dat zie ik er niet in.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_49652625
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:44 schreef Ticker het volgende:

Ik zeg fake.
Doe met je mee (om dezelfde redenen)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:59:04 #20
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_49687024
rondom de maan is wel iets mysterieus. zo zijn er NASA beelden waarop NASA geen commentaar wilt geven.

de albekende "NASA Transmissions" toont verschillende raar bewegende lichtpunten (oude zwart-wit beelden dus echt meer dan reflectie is het niet). Sommige hiervan zijn ruimte-afval, andere zijn ook nog te verklaren.... maar bij enkelen zeggen je eigen ogen al 'dat kan niet?'. Daarnaast hoor je het gesprek tussen astronaut en houston, waarin hij vraagt om verduidelijking van enkele objecten die hem blijken te observeren.

Daarnaast is er natuurlijk nog de apollo-missie waarbij de ze dicht bij de Maan lijken te zijn terwijl dit enkel gemaakt is met slimme trucage adhv verduistering. De beelden zijn schaars, worden tevens niet door NASA nog erkent of gebruikt en is één van de sterkste "bewijzen" dat we nooit naar de maan gegaan zijn. (of dát waar is is een ander verhaal)
¡ Experience Everything !
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:07:01 #21
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_49687324
ik wil trouwens nog even kwijt dat ik enorm ENORM teleurgesteld ben in al die mensen die de zoektocht naar verduidelijking zo moeilijk maken door al die fakes te maken en te posten.

vreselijke disinformatie overal ..... zo onderhand maakt het niet uit welk antwoord je vind.. er is altijd wel een filmpje of tekstje wat je hele queste weer ontrafelt.
¡ Experience Everything !
  woensdag 23 mei 2007 @ 17:40:22 #22
178424 Apenzuur
Lurkende lintworm
pi_49693354
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:07 schreef RickySway het volgende:
ik wil trouwens nog even kwijt dat ik enorm ENORM teleurgesteld ben in al die mensen die de zoektocht naar verduidelijking zo moeilijk maken door al die fakes te maken en te posten.

vreselijke disinformatie overal ..... zo onderhand maakt het niet uit welk antwoord je vind.. er is altijd wel een filmpje of tekstje wat je hele queste weer ontrafelt.
Ik vind het opzich niet erg dat mesnen fake filmpje maken; dat houdt je scherp. Maar ze zouden wel erbij moeten zeggen dat het fake is (aan het eind ofzo). Ik weet het , het klinkt idioot, erbij vertelllen "dit is fake", maar toch...
Op vrijdag 9 april 2010 04:30 schreef nattermann het volgende:
Gezien de TS was dat misschien wel beter geweest
pi_49701333
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:40 schreef Apenzuur het volgende:

[..]

Ik vind het opzich niet erg dat mesnen fake filmpje maken; dat houdt je scherp. Maar ze zouden wel erbij moeten zeggen dat het fake is (aan het eind ofzo). Ik weet het , het klinkt idioot, erbij vertelllen "dit is fake", maar toch...
Mensen vinden het soms wel leuk om anderen voor de gek te houden.

Lijkt me ook fake trouwens.
Een Apollo 20 lanceren en richting maan sturen zou volgens mij al op gaan vallen.
pi_49710802
dit verdient een tvp!
Erg interessant!
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:28:04 #25
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49733815
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 01:19 schreef Refragmental het volgende:
dit verdient een tvp!

Oh shoot!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_49733961
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:28 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Oh shoot!
Waarom post jij hier eigenlijk nog
Is toch puur verloren tijd ? Merendeel van jouw posts wordt toch weggemodereerd ...
Wie is er dan zielig ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_49738930
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:28 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Oh shoot!
Wat is je probleem?
  donderdag 24 mei 2007 @ 23:43:22 #28
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49745695
Ho ho ho, ik vond het ook een tvp waard, vandaar dat "grapje" maar ik vergat dat ik in TRU zat
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 24 mei 2007 @ 23:51:12 #29
180653 beijar
De waarheid
pi_49745948
ik snap dit niet, zo slimme mensen zo goed met computers en discussieren en dan zulke dingen zeggen
Echte vrouwen bestaan niet meer.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 03:14:12 #30
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_49749990
Ach met hetzelfde gemak waarmee men roept een hoax zo gemakkelijk noem ik de landingen op de maan door Nasa ondernomen een hoax die toen door niemand in twijfel werd getroffen doch vandaag met de techniek beschikbaar zéér makkelijk en geloofwaardig kan worden nagedaan zonder ooit één stap op de maan te hoeven zetten.
Wat war of de worlds misleiding was met hulp van de radio dat was de Nasa maan landing voor de TV.
Immers de beeldkwaliteit van de TV was toen zo belabberd dat geen kip het verschil tussen nep en echt kon onderscheiden.
Dit in tegenstelling met vandaag de dag ...

Trouwens het blijft grappig dat de Russen zowel in (raket)techniek (Soyuz 5), ervaring, ruimte reizen, kosmonauten ect ect Nasa ver voorbij was en toch waren het de "verliezers" /Amerikanen die op de maan landde terwijl de Russen met hun fantastische draagraket technieken zulks ondernemen onmogelijk achtte en dus ook niet ondernamen terwijl ze mijlen ver voorop liepen..
(Sterker nog jaren later kochten de Amerikanen draag raketten van de Russen..)
Kortom dat achtelijk kleine shuttle'tje kwam zonder enige moeite van de maan af en weer terug richting aarde zonder uit elkaar te vallen met dank aan de dampkring.
Iets waar de huidige spaceshuttle amper zonder kleer scheuren door komt ..
En dus hadden ze, de Russen het vast wel eerder gedaan of op z'n minst later gedaan en er zelfs langer gebleven, maar nee hoor...
De eerste op de maan zullen de Chinezen zijn binnen nu en tien jaar want het is technisch nu pas echt mogelijk.
Geloof ik !

http://en.wikipedia.org/wiki/Apollo_Moon_Landing_hoax_accusations
http://www.apfn.org/apfn/moon.htm
http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/planetsindex.htm
http://science.nasa.gov/headlines/y2001/ast23feb_2.htm
http://www.ufos-aliens.co.uk/cosmicapollo.html
http://liftoff.msfc.nasa.gov/News/2001/News-MoonLanding.asp
http://primeline-america.com/moon-ldg/

http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/6607809.stm (mmm toeval ?? Amerika bang om door de mand te vallen omdat de Russen indirect hierdoor het bewijs kunnen leveren waarover ze zo lang gezwegen hebben ?!)
http://www.clavius.org/techsoviet.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Space_Race

[ Bericht 17% gewijzigd door Tiesemans op 25-05-2007 04:11:33 ]
  vrijdag 25 mei 2007 @ 03:53:50 #31
75049 BasOne
Spaceship!
pi_49750185
Over een schip of stad op de maan heb ik m'n twijfels.
Maar even op Tiesemans in te gaan.

Het beste bewijs dat de landingen op de maan daadwerkelijk hebben plaatsgevonden is dat het toen niet als hoax door de russen werd bestempeld.

Vergeet niet dat die landingen zo rond het hoogtepunt van de koude oorlog plaatsvonden.
Rusland had 1000den spionnen in de VS, de VS had 1000den spionnen in de USSR.
Als Rusland er ook maar het kleinste vermoeden had dat de maanlandingen nep waren hadden ze het aan de grote klok gehangen.

Maar we zullen het vanzelf zien, wanneer de Chinezen naar de maan gaan.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  vrijdag 25 mei 2007 @ 04:11:15 #32
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_49750254
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 03:53 schreef BasOne het volgende:
Over een schip of stad op de maan heb ik m'n twijfels.
Maar even op Tiesemans in te gaan.

Het beste bewijs dat de landingen op de maan daadwerkelijk hebben plaatsgevonden is dat het toen niet als hoax door de russen werd bestempeld.

Vergeet niet dat die landingen zo rond het hoogtepunt van de koude oorlog plaatsvonden.
Rusland had 1000den spionnen in de VS, de VS had 1000den spionnen in de USSR.
Als Rusland er ook maar het kleinste vermoeden had dat de maanlandingen nep waren hadden ze het aan de grote klok gehangen.

Maar we zullen het vanzelf zien, wanneer de Chinezen naar de maan gaan.
Met alle respect hoor...
Het argument van die spionnen is niet helemaal reëel want de suggestie die je wekt dat beide partijen elkaar met spionnen bestookte is niet werkbaar gebleken.
Voor de Amerikanen was het succesvol positioneren van spionnen in Rusland nog moeilijker dan een maan landing.
Daarbij gezegd dat de Russen met geld wel meer Amerikanen zover kon krijgen geheimen te verkopen die doodleuk in 99% van de tijd gingen om wapen systemen voor met name onderzeeboot technieken en kernwapens.
Tevens was er voor Rusland geen rede om de Amerikanen te ontmaskeren omdat de Russen de prijs die Amerika betaalde voor z'n wereldwijde leugen al genoeg genoegdoening vonden !
Wat is er nou mooier dan je kapitalistische vijand door z'n eigen leugenachtige bluf financieel te laten bloeden tot op het bot..
De duurste leugen ooit en Nikita Khrushchev de Russische president kwam niet meer van het lachen...

[ Bericht 1% gewijzigd door Tiesemans op 25-05-2007 04:16:51 ]
pi_49750301
ik tvp dit ook
pi_49750334
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 04:27 schreef Document1 het volgende:
ik tvp dit ook
  vrijdag 25 mei 2007 @ 04:48:12 #35
104871 remlof
Europees federalist
pi_49750335
Het feit dat in 1976 sprake zou zijn geweest van een Apollo missie naar de maan met een russischie kosmonaut aan boord vind ik reden genoeg dit topic even in de gaten te houden.
TVP dus.
Yankee go home!
pi_49750698
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 04:48 schreef remlof het volgende:
Het feit gerucht dat in 1976 sprake zou zijn geweest van een Apollo missie naar de maan met een russischie kosmonaut aan boord vind ik reden genoeg dit topic even in de gaten te houden.
TVP dus.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 09:00:44 #37
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_49751894
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 07:30 schreef Wombcat het volgende:

[..]
Nee, dan klopt het toch.. het is een feit dat er 'sprake' van is geweest. Dus sowieso een gerucht.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 25 mei 2007 @ 09:16:50 #38
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_49752303
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 01:19 schreef Refragmental het volgende:
dit verdient een tvp!
Erg interessant!
Minds are like parachutes. They only function when open.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 12:08:36 #39
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49758469
Tis jammer dat het ruimteschip niet op de aardbol is terecht gekomen, was makkelijker te onderzoeken geweest.
The truth was in here.
pi_49761862
Ik heb al die filmpjes bekeken en ik moet toegeven dat het er een beetje slecht uitziet maar nou ook weer niet zo slecht dat ik gelijk HOAX ga roepen... ik ga even wat meer googlen
  vrijdag 25 mei 2007 @ 20:16:20 #41
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_49774161
Stel dat het geen hoax is, dan denk ik dat het geen Alienschip is maar een ruimteschip dat door de mens gemaakt is. Misschien deze eeuw, want er zijn veel berichten dat er naast NASA een geheime ruimte programma bestaat. Of het schip is gebouwd door vroegere civilisaties, duizenden, misschien honderduizenden jaren geleden. Op oude steengeschriften zijn vaak tekeningen te vinden die lijken op ruimteschepen.

Zelfs Richard C. Hoagland gelooft dat er een geheim ruimteprogramma bestaat naast NASA.

[ Bericht 2% gewijzigd door Aurora025 op 25-05-2007 20:28:59 ]
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 20:18:25 #42
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_49774229
Ja maar alleen de tekst aan het einde toont al enige vorm van humor.

iets in de zin van.. "it must be .. billions... of years old"

Right. Biljoenen jaren geleden?
  vrijdag 25 mei 2007 @ 20:19:55 #43
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_49774276
tvp
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 20:22:34 #44
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_49774368
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 20:18 schreef Ticker het volgende:
Ja maar alleen de tekst aan het einde toont al enige vorm van humor.

iets in de zin van.. "it must be .. billions... of years old"

Right. Biljoenen jaren geleden?
Billions is geen Biljoenen, maar Miljarden.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 21:30:03 #45
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_49776482
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 20:22 schreef Aurora025 het volgende:

[..]

Billions is geen Biljoenen, maar Miljarden.
O.. dat scheelt, maar goed dat je wel een object van miljoenen jaren oud zo kan herkennen.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 22:23:04 #46
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_49778377
het zal echt geen buitenaards schip zijn hoor...wat moeten ze nou op de maan doen en áls ze al de techniek hebben om hier te komen (niet heel erg waatschijnlijk), dan storten ze echt niet zomaar neer op de maan
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 25 mei 2007 @ 23:07:02 #47
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_49779854
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 22:23 schreef Parafernalia het volgende:
het zal echt geen buitenaards schip zijn hoor...wat moeten ze nou op de maan doen en áls ze al de techniek hebben om hier te komen (niet heel erg waatschijnlijk), dan storten ze echt niet zomaar neer op de maan
Mwah.. het verhaal van buitenaards leven.. of in ieder geval gebouwen die ondertussen versteend zijn en zich op de maan bevinden speelt al langer.
Alleen dit is iemand die met een vage hoax op dit verhaal probeert voort te borduren. Wordt steeds erger de laatste tijd. Mensen met tijd te veel en het idee om de wereld weer verder voor de gek te houden.
Het leuke is wel dat zo'n theorie ook weer door zo'n filmpje aanhangers krijgt, maar het erge van zo'n hoax is dan ook weer, dat iemand die deze video als argument zou gebruiken, ook zo onderuit geschopt wordt in een discussie, en zo wordt het hele verhaal weer belachelijk gemaakt en de ancient astronaut scene weer in het slechte daglicht gezet.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 23:15:15 #48
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_49780095
En waar zijn de Apollo 18 en Apollo 19 missies ? Ook ondergesneeuwd in geheimzinnigheid ?
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 04:22:16 #49
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_49784557
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 20:16 schreef Aurora025 het volgende:
Zelfs Richard C. Hoagland gelooft dat er een geheim ruimteprogramma bestaat naast NASA.
Hoaxland?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 12:21:01 #50
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_49788551
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 04:22 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hoaxland?
nee, jou nemen we serieus " vogeltjesdans'
pi_49788739
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 23:15 schreef sooty het volgende:
En waar zijn de Apollo 18 en Apollo 19 missies ? Ook ondergesneeuwd in geheimzinnigheid ?
Nee, die zijn overgeslagen, zodat minder opvalt dat er nog een vlucht is geweest.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 12:56:28 #52
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_49789458
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 12:21 schreef huupia het volgende:

[..]

nee, jou nemen we serieus " vogeltjesdans'
Dat zou ik maar doen ja! Anders loopt het nog eens slecht met fok af!
pi_50094251
Wow, ik zie hier synchronicity
Straks moet ik nog geloven dat jouw God bestaat, Tiesemans.
Of dat hij bestaat als iedereen het ziet?

[ Bericht 13% gewijzigd door Doderok op 04-06-2007 16:29:35 ]
  zondag 17 juni 2007 @ 02:53:37 #54
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_50537211
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:09 schreef Doderok het volgende:
Wow, ik zie hier synchronicity
Straks moet ik nog geloven dat jouw God bestaat, Tiesemans.
Of dat hij bestaat als iedereen het ziet?
Nou nou en dan heb jij de uitleg van synchroniciteit expert Bill White nog niet aangezien :
Synchronicity ?? duh ..
En was het niet "ziende blind" ?? En Here Jezus liet blinden zien..
pi_50538245
Mijn synchronicity was eerder een psychose, veroorzaakt door afkicken van meth met behulp van veel slaappillen, enorme doses prozac en gbl.
Ik zag overal overeenkomsten, verwijzingen naar God, leek me te zeggen dat als ik de juiste keuzes maakte iedereen zou gered worden. Maar de keuzes waren te moeilijk en te talrijk. En gebaseerd op waanideëen, ingegeven door drugs. Ben dus blij terug atheïst te zijn.
pi_50620722
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:07 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb schijnbaar niet genoeg fantasie om er een ruimteschip in te kunnen zien
En zelfs als zou het wel "duidelijk" zijn, het gezicht op Mars bleek ook geen gezicht te zijn toen er gedetailleerdere foto's van kwamen. Aan de hand van dit soort wazige pics kan je gewoon niks zeggen. Nou ja, je kan het wel doen maar of je er mensen mee overtuigt...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_53144159
3. "Nasa and USAF will be forced to tell the whole story before september 2007." - Dus dat merken we vanzelf dan wel

hmmm er staat toch duidelijk before he...
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_53144443
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:02 schreef shilizous_88 het volgende:

Dus, slotje dan maar?
pi_53164411
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:02 schreef shilizous_88 het volgende:

Goh, geen nieuws? Da's vreemd...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53237806
tvp
pi_53373170
quote:
Cancellation
The first mission to be canceled was Apollo 20. On January 4, 1970 NASA announced it was canceling the Apollo 20
http://en.wikipedia.org/wiki/Canceled_Apollo_missions

A Canceled fly over..
  zaterdag 22 september 2007 @ 03:46:52 #62
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53374411
Dáár is Atlantis dus gebleven!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')