Nee, die zijn overgeslagen, zodat minder opvalt dat er nog een vlucht is geweest.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:15 schreef sooty het volgende:
En waar zijn de Apollo 18 en Apollo 19 missies ? Ook ondergesneeuwd in geheimzinnigheid ?![]()
Dat zou ik maar doen ja! Anders loopt het nog eens slecht met fok af!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:21 schreef huupia het volgende:
[..]
nee, jou nemen we serieus " vogeltjesdans'
Nou nou en dan heb jij de uitleg van synchroniciteit expert Bill White nog niet aangezien :quote:Op maandag 4 juni 2007 16:09 schreef Doderok het volgende:
Wow, ik zie hier synchronicity
Straks moet ik nog geloven dat jouw God bestaat, Tiesemans.
Of dat hij bestaat als iedereen het ziet?
En zelfs als zou het wel "duidelijk" zijn, het gezicht op Mars bleek ook geen gezicht te zijn toen er gedetailleerdere foto's van kwamen. Aan de hand van dit soort wazige pics kan je gewoon niks zeggen. Nou ja, je kan het wel doen maar of je er mensen mee overtuigt...quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:07 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb schijnbaar niet genoeg fantasie om er een ruimteschip in te kunnen zien![]()
Dus, slotje dan maar?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:02 schreef shilizous_88 het volgende:
3. "Nasa and USAF will be forced to tell the whole story before september 2007." - Dus dat merken we vanzelf dan wel
hmmm er staat toch duidelijk before he...
Goh, geen nieuws? Da's vreemd...quote:Op donderdag 13 september 2007 13:02 schreef shilizous_88 het volgende:
3. "Nasa and USAF will be forced to tell the whole story before september 2007." - Dus dat merken we vanzelf dan wel
hmmm er staat toch duidelijk before he...
http://en.wikipedia.org/wiki/Canceled_Apollo_missionsquote:Cancellation
The first mission to be canceled was Apollo 20. On January 4, 1970 NASA announced it was canceling the Apollo 20
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |