quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:08 schreef fathank het volgende:
HAVO is de shit, zitten tenminste relaxte lui. Over het algemeen mensen die te lui zijn voor het vwo..
Echt niet. Het overgrote deel van de Havo'ers kan echt wel VWO, ze doen er alleen te weinig voor. Je hebt ook altijd een paar VMBO'ers die met keihard werken net een 6je halen. Zie daar het doorsnee HAVO volk.quote:
Dan KAN je het toch niet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Echt niet. Het overgrote deel van de Havo'ers kan echt wel VWO, ze doen er alleen te weinig voor. Je hebt ook altijd een paar VMBO'ers die met keihard werken net een 6je halen. Zie daar het doorsnee HAVO volk.
Tussen kunnen, en daadwerkelijk doen zit een heel groot verschil...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dan KAN je het toch niet?
Je kan het pas als je het doet. Als ik meer moeite voor het VWO zou moeten doen zou ik dat ook niet op kunnen brengen (geen zin enzo) en zou ik ook wel Havo doen, maar dan ging ik achteraf niet zitten van 'ja ik kan eigenlijk wel VWO maar ik ben te lui om het te doen.'
Je KAN het dan toch niet opbrengen om die tijd aan je school te besteden? Dus kan je het niet![]()
Daarom juist.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Tussen kunnen, en daadwerkelijk doen zit een heel groot verschil...
Ik probeer niemand te flamenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:21 schreef Heinekenner het volgende:
*Heinekenner denkt dat Frituurvetpet beter niet te veel reacties moet gaan uitlokken betreffende de eeuwenoude flamewar tussen HAVO en VWO, HBO WO.
Precies en als je klaar bent met zeiken, dan kan je altijd nog met je neus in de studieboeken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:38 schreef switchboy het volgende:
Dus ga vooral door met zeiken!
Ja en als je nou klaar bent?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:38 schreef switchboy het volgende:
Goed zeik topic trouwens, al ben ik het niet met je eens. Je hebt die drie uur nou eenmaal dus tis zonde als je het niet gebruikt. Je hebt er immers recht op!
Dan moet je zorgen dat je voor de laatste vijf minuten klaar bent of pas na een half uur. Dan mag je gewoon wegquote:
Hoe kan je nou regelen dat je na 2.5 uur klaar bent ipv al na 1,5 uurquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:48 schreef switchboy het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je voor de laatste vijf minuten klaar bent of pas na een half uur. Dan mag je gewoon weg![]()
Whaha, inderdaad. Sommige mensen zaten echt heen en weer te bladeren in die woordenboekenquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
Had ik zo vandaag Examen Nederlands (VWO)
Helaas half elf al klaar dus moest een uur wachten want half 12 mag je pas weg.
Affijn, half 12 weg, is de helft van de zaal nog bezig![]()
Dus ik met maten al redelijk geirriteerd dat wij door die debielen zo lang moeten wachten. Maar goed, naderhand gaan er mensen nog klagen dat het zo moeilijk was en dat ze tijdnood hadden, en dat wij egoistisch zijn dat wij hun uitmaken voor debiel, en dat zij alle recht hebben om te klagen, 'want vooral die samenvatting was erg moeilijk en in de tekst stonden veel moeilijke woorden'. (Er waren mensen die poreus moesten opzoeken in hun woordenboek)
Kom ik thuis, blijkt er ook een stroom van honderden klachten officieel te zijn binnengekomen over Nederlands. Ga dan havo doen![]()
Nl was simpel
![]()
Mijn klacht: mensen die klagen over makkelijke examens.
ja idd, dat woordenboek dat ik bij me had. Ik wist niet eens dat het mocht, ik ging uit van 'jouw' tijd. Maar het schijnt dat je zelfs bij ELK vak woordenboekenmee mag nemenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:22 schreef Relneger18 het volgende:
Jij hebt zeker 10 keer in het woordenboek gekeken he TS?
Nou in MIJN tijd mocht je niet eens een woordenboek gebruiken.
berg opgaven, poeh poeh, 20 vragen waarvan 3/4 multiple choice en een samenvattinkje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:18 schreef Fetai het volgende:
TS is gewoon een berg met opgaven vergeten, vandaar dat die zo snel klaar was. Gefeliciteerd met je 3.2![]()
Ja, dat mag. Ik vind dit echt een slechte ontwikkeling. Zo spoor je mensen niet aan om hun vocabulaire uit te breiden, het wekt alleen maar luiheid op. Echt ghey. Ik wist wel dat het mocht, maar ik vind het overbodig... en als je een woord niet weet kun je het 9 van de 10 keer weluit de context halen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ja idd, dat woordenboek dat ik bij me had. Ik wist niet eens dat het mocht, ik ging uit van 'jouw' tijd. Maar het schijnt dat je zelfs bij ELK vak woordenboekenmee mag nemen![]()
Ik vind het ook niet echt nodig, alleen voor Frans en Duits ofzo maar dat heb ik niet. Ik snap ook nooit waarom mensen naar schrijftoetsen woordenboeken Nederlands meenamen enzo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:27 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, dat mag. Ik vind dit echt een slechte ontwikkeling. Zo spoor je mensen niet aan om hun vocabulaire uit te breiden, het wekt alleen maar luiheid op. Echt ghey. Ik wist wel dat het mocht, maar ik vind het overbodig... en als je een woord niet weet kun je het 9 van de 10 keer weluit de context halen.
Een woord opzoeken wat je niet begrijpt spoort aan tot luiheid?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:27 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, dat mag. Ik vind dit echt een slechte ontwikkeling. Zo spoor je mensen niet aan om hun vocabulaire uit te breiden, het wekt alleen maar luiheid op. Echt ghey. Ik wist wel dat het mocht, maar ik vind het overbodig... en als je een woord niet weet kun je het 9 van de 10 keer weluit de context halen.
Nee, elk jaar het opnieuw versimpelen van de examens spoort aan tot luiheid.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:40 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Een woord opzoeken wat je niet begrijpt spoort aan tot luiheid?![]()
Je hebt helemaal gelijk, kijk maar uit straks leer je nog te veel. Dat zou echt terror zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:10 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te leren, ik wil ook niet door studeren ik wil gewoon volgend jaar werken en dan nooit meer studeren(behalve voor dingen die mijn werkgever verplicht)
Serieus? Dus 80% van FOK! zit nog op de middelbare school?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:38 schreef DR878 het volgende:
Verkapt "kijk mij VWO doen"
Dude, 80% van fok doet VWO, dus daarmee krijg je echt geen aandacht. Noob.
Doet of deed VWO. Fok is dan ook een mietjesverzamelplek voor trieste opscheppers van het VWO.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:40 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Serieus? Dus 80% van FOK! zit nog op de middelbare school?![]()
Ik klaag juist over het niveau van het VWO.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:38 schreef DR878 het volgende:
Verkapt "kijk mij VWO doen"
Dude, 80% van fok doet VWO, dus daarmee krijg je echt geen aandacht. Noob.
Helemaal niet noob. Je klaagt over mensen die klagen over moeilijke toetsen, die jij dan weer makkelijk vindt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik klaag juist over het niveau van het VWO.
Noob.
Kneusjequote:Op woensdag 16 mei 2007 22:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niks, het is een goed alternatief voor mensen die op VWO alleen maar zitten te zaniken.
Alhoewel ik vrees dat ze zaniken om het zaniken dus zullen ze dat daar ook wel doen.
Het maakt ook veel uit, als veel scholieren klagen (en dat moet op LAKS) dan is er een kans dat de normering verzacht wordt. Voor sommige is dat het verschil tussen slagen en zakken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:19 schreef Lennox het volgende:
Die woorden opzoeken
Het idee dat klagen op LAKS veel uitmaakt
Niet in het geval van het topic dat ik gisteren zag. Waarin werd opgeroepen dat iedereen, ook diegenen die niks te klagen hadden, maar eens lekker gingen klagen omwille van die lagere norm. Ze zijn daar ook niet gek hoor, die mensen pakken er alleen zichzelf mee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:25 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Het maakt ook veel uit, als veel scholieren klagen (en dat moet op LAKS) dan is er een kans dat de normering verzacht wordt. Voor sommige is dat het verschil tussen slagen en zakken.
denk je dat ze daar denken "ow wat zijn er veel klachten, laten we de norm maar even verlagen"quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:25 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Het maakt ook veel uit, als veel scholieren klagen (en dat moet op LAKS) dan is er een kans dat de normering verzacht wordt. Voor sommige is dat het verschil tussen slagen en zakken.
En jij denkt dat er een paar uitkeringstrekkers die duizenden reacties gaan lezen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:33 schreef Houtspeer het volgende:
Als je gewoon even op internet zoekt, dan staat er een zinnetje van de normering wordt aan de hand van de reacties van leraren, leerlingen en een boel andere dingen gehanteerd.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:33 schreef Houtspeer het volgende:
Als je gewoon even op internet zoekt, dan staat er een zinnetje van de normering wordt aan de hand van de reacties van leraren, leerlingen en een boel andere dingen gehanteerd.
Ik hoop echt dat jij alle kernzinnen fout hebtquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
Had ik zo vandaag Examen Nederlands (VWO)
Helaas half elf al klaar dus moest een uur wachten want half 12 mag je pas weg.
Affijn, half 12 weg, is de helft van de zaal nog bezig![]()
Dus ik met maten al redelijk geirriteerd dat wij door die debielen zo lang moeten wachten. Maar goed, naderhand gaan er mensen nog klagen dat het zo moeilijk was en dat ze tijdnood hadden, en dat wij egoistisch zijn dat wij hun uitmaken voor debiel, en dat zij alle recht hebben om te klagen, 'want vooral die samenvatting was erg moeilijk en in de tekst stonden veel moeilijke woorden'. (Er waren mensen die poreus moesten opzoeken in hun woordenboek)
Kom ik thuis, blijkt er ook een stroom van honderden klachten officieel te zijn binnengekomen over Nederlands. Ga dan havo doen![]()
Nl was simpel
![]()
Mijn klacht: mensen die klagen over makkelijke examens.
Prima, al heb ik een 2, prima. Maar nooit zal ik klagen dat dit examen moeilijk was, want dat was het niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:06 schreef endo1988 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij alle kernzinnen fout hebt
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dan KAN je het toch niet?
Je kan het pas als je het doet. Als ik meer moeite voor het VWO zou moeten doen zou ik dat ook niet op kunnen brengen (geen zin enzo) en zou ik ook wel Havo doen, maar dan ging ik achteraf niet zitten van 'ja ik kan eigenlijk wel VWO maar ik ben te lui om het te doen.'
Je KAN het dan toch niet opbrengen om die tijd aan je school te besteden? Dus kan je het niet![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |