Ik pwnd door schoolquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:06 schreef nVincible het volgende:
Wij mochten weg wanneer we wilden. Je hebt een kutschool. Noob.
Natuurlijk, sinds wanneer mag dat niet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:14 schreef Sextreme het volgende:
Had je ook een harde piemel toen je met je "vrienden" de "debielen" stond uit te schelden?kneus
Deze reactie bewijst nog maar eens dat je nog triester bent dan je OPquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Natuurlijk, sinds wanneer mag dat niet?![]()
Ja weet je waarom dat is? omdat 2 of 3 jaar mensen gingen klagen omdat ze boos wren dat er in een tekst 'sedert' stond.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:17 schreef BuisGruis het volgende:
Dat woordenboek gedoe is sowieso shit
In dit geval wel ja. Ik hoor dat Wis B écht moeilijk was, dat men daar over klaagt, ok terecht. Maar ajb, kijk eens de opgaven van NL 2007 op examen.nl en kijk dan of je nog sympathie hebt voor de klagers.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:23 schreef Biogarde het volgende:
Verder is TS een arrogante zak hooi.
Begonnen ze er nu maar mee, dan hoefde ik niet te loten, maar gewoon die toelatingstoets verdomd goed maken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
....
Universiteiten willen zelfs al toelatingstestsDiploma is niet genoeg meer.
En terecht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Begonnen ze er nu maar mee, dan hoefde ik niet te loten, maar gewoon die toelatingstoets verdomd goed maken.
En moet je zien waar je nu bent!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:29 schreef Biogarde het volgende:
Ik deed 5 jaar over de Mavo omdat ik een luie zandzak was die liever naar het zwembad ging dan zitten op een muffe school die ieder moment gesloopt kon worden.[afbeelding]
HBO Managment (Facilitair) afgerond en moderat0rquote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
HBO Managment (Facilitair) afgerond en moderat0r[afbeelding]
Mijn klacht: het almaar dalende niveau van opleidingen, VWO WTF!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
Er waren mensen die poreus moesten opzoeken in hun woordenboek![]()
Mijn klacht: mensen die klagen over makkelijke examens.
VWO stelt niet zoveel voor hoor.. Het gaat gewoon om motivatie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:38 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
Mijn klacht: het almaar dalende niveau van opleidingen, VWO WTF!![]()
Maar de meeste van die paupers worden wel de intelectuele top van Nederlandquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:53 schreef Adidah het volgende:
Het VWO is voor echte paupers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |