Ik pwnd door schoolquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:06 schreef nVincible het volgende:
Wij mochten weg wanneer we wilden. Je hebt een kutschool. Noob.
Natuurlijk, sinds wanneer mag dat niet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:14 schreef Sextreme het volgende:
Had je ook een harde piemel toen je met je "vrienden" de "debielen" stond uit te schelden?kneus
Deze reactie bewijst nog maar eens dat je nog triester bent dan je OPquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Natuurlijk, sinds wanneer mag dat niet?![]()
Ja weet je waarom dat is? omdat 2 of 3 jaar mensen gingen klagen omdat ze boos wren dat er in een tekst 'sedert' stond.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:17 schreef BuisGruis het volgende:
Dat woordenboek gedoe is sowieso shit
In dit geval wel ja. Ik hoor dat Wis B écht moeilijk was, dat men daar over klaagt, ok terecht. Maar ajb, kijk eens de opgaven van NL 2007 op examen.nl en kijk dan of je nog sympathie hebt voor de klagers.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:23 schreef Biogarde het volgende:
Verder is TS een arrogante zak hooi.
Begonnen ze er nu maar mee, dan hoefde ik niet te loten, maar gewoon die toelatingstoets verdomd goed maken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
....
Universiteiten willen zelfs al toelatingstestsDiploma is niet genoeg meer.
En terecht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Begonnen ze er nu maar mee, dan hoefde ik niet te loten, maar gewoon die toelatingstoets verdomd goed maken.
En moet je zien waar je nu bent!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:29 schreef Biogarde het volgende:
Ik deed 5 jaar over de Mavo omdat ik een luie zandzak was die liever naar het zwembad ging dan zitten op een muffe school die ieder moment gesloopt kon worden.[afbeelding]
HBO Managment (Facilitair) afgerond en moderat0rquote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
HBO Managment (Facilitair) afgerond en moderat0r[afbeelding]
Mijn klacht: het almaar dalende niveau van opleidingen, VWO WTF!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
Er waren mensen die poreus moesten opzoeken in hun woordenboek![]()
Mijn klacht: mensen die klagen over makkelijke examens.
VWO stelt niet zoveel voor hoor.. Het gaat gewoon om motivatie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:38 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
Mijn klacht: het almaar dalende niveau van opleidingen, VWO WTF!![]()
Maar de meeste van die paupers worden wel de intelectuele top van Nederlandquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:53 schreef Adidah het volgende:
Het VWO is voor echte paupers.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:56 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Maar de meeste van die paupers worden wel de intellectuele top van Nederland
Oh kut, dan heb ik die hele tekst verkeerd begrepenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:01 schreef MaxC het volgende:
Poreus moest ik ook
Autonoom(niet Anatomie Houtspeer) Wist ik van Biologie
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En Sextreme kom op, doe jij eindexamen? If so, dan weet je net zo goed als ik dat het triest is als je dit eindexamen Nederlands op je VWO voorgeschoteld krijgt en je vindt dat je nog reden tot klagen hebt.
Dat dus.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:23 schreef Biogarde het volgende:
Verder is TS een arrogante zak hooi.
En het gegeven dat je mensen die misschien erg veel moeite hebben met Nederlands (ja dat kan) de grond in boort en debielen noemt. Voel je je zo goed dat je VWO doet? Het komt op deze manier namelijk erg over dat je iets te compenseren hebt uit je privé leven.quote:
Klopt, als je niet eens weet wat poreus is kun je het alleen maar op motivatie halen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:39 schreef Houtspeer het volgende:
Ik moest poreus ook opzoek hoor, ik zocht ook uiteenzetting, beschouwing, anatomie (zoiets was het) en nog een paar anderen.
[..]
VWO stelt niet zoveel voor hoor.. Het gaat gewoon om motivatie.
Edit: Wat gebeurt hier allemaal? Berichten verdwijnen..
hey ster in nederlands, waar is je respect voor je medemens gebleven?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
Had ik zo vandaag Examen Nederlands (VWO)
Helaas half elf al kalar dus moest een uur wachten want half 12 mag je zo pas weg.
Affijn, half 12 weg, is de helft van de zaal nog bezig![]()
Dus ik met maten al redelijk geirriteerd dat wij door die debielen zo lang moeten wachten. Maar goed, naderhand gaan er mensen nog klagen dat het zo moeilijk was en dat ze tijdnood hadden, en dat wij egoistisch zijn dat wij hun uitmaken voor debiel, en dat zij alle recht hebben om te klagen, 'want vooral die samenvatting was erg moeilijk en in de tekst stonden veel moeilijke woorden'. (Er waren mensen die poreus moesten opzoeken in hun woordenboek)
Kom ik thuis, blijkt er ook een stroom van honderden klachten officieel te zijn binnengekomen over Nederlands. Ga dan havo doen![]()
Nl was simpel
![]()
Gozer, ik zeg nergens dat ik een ster in Nederlands ben. Alleen dat het triest is dat mensen zo'n simpel examen krijgen en dan nog klagen, mensen klagen AL-TIJD, daar klaag ik over.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:26 schreef Libra88 het volgende:
[..]
hey ster in nederlands, waar is je respect voor je medemens gebleven?
en als je dan al zo slim bent, waarom doe je dan geen natuur en techniek?
jij bent echt een sjonnie,![]()
je volgroeit als individu met behulp van het collectief! moet jij nu wel weten toch?
dus get a life en probeer wat respect te creeren voor je medemens, want zo krijg je dat dus niet terug!
bovendien zijn die klachten ook vooral omdat er veel mensen last hadden van basisscholen of andere storende dingen en dus heus niet alleen omdat het zo moeilijk was, maar jou spiegelneuronen zijn blijkbaar nog niet genoeg ontwikkelt om je in te kunnen leven in een ander en zijn of haar omgeving, misschien moet je es gaan verhuizen? het is nog niet te laat.
No R.E.S.P.E.C.T. to You!![]()
dat ik hier nog op in ga ook...quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Gozer, ik zeg nergens dat ik een ster in Nederlands ben. Alleen dat het triest is dat mensen zo'n simpel examen krijgen en dan nog klagen, mensen klagen AL-TIJD, daar klaag ik over.
En ja hoor, 1000 mensen hadden last van die ene groep basisschoolleerlingen..... Of heb je het nu over die mensen die klaagden over de tsjilpende vogeltjes?
Mits interessequote:Op woensdag 16 mei 2007 20:58 schreef Rianne84 het volgende:
kom je straks wel even trots vertellen wat voor cijfer je hebt gehaald?
1)nee ik voel me helemaal niet te goed. Mja als ik dit zeg zeg jij toch alleen maar weer dat dit niet blijkt, dus waarom zou ik reageren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:00 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mijn post?
Of ben ik te min voor je?
Wat is er mis met havo?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
Had ik zo vandaag Examen Nederlands (VWO)
Helaas half elf al klaar dus moest een uur wachten want half 12 mag je pas weg.
Affijn, half 12 weg, is de helft van de zaal nog bezig![]()
Dus ik met maten al redelijk geirriteerd dat wij door die debielen zo lang moeten wachten. Maar goed, naderhand gaan er mensen nog klagen dat het zo moeilijk was en dat ze tijdnood hadden, en dat wij egoistisch zijn dat wij hun uitmaken voor debiel, en dat zij alle recht hebben om te klagen, 'want vooral die samenvatting was erg moeilijk en in de tekst stonden veel moeilijke woorden'. (Er waren mensen die poreus moesten opzoeken in hun woordenboek)
Kom ik thuis, blijkt er ook een stroom van honderden klachten officieel te zijn binnengekomen over Nederlands. Ga dan havo doen![]()
Nl was simpel
![]()
Dat was niet de bedoeling van mn topic maar dat schijnt iedereen wel te denken ja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:05 schreef Shadowlyse het volgende:
*popcorn pakt... en wacht totdat het topic ontaard in een flamewar tussen Wo'ers die alles wat lager opgeleid is dan Wo paupers vinden en Bo'ers die Wo' ers nutteloos voor de samenleving vinden.![]()
Niks, het is een goed alternatief voor mensen die op VWO alleen maar zitten te zaniken.quote:
Overal zitten mensen die zannikenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niks, het is een goed alternatief voor mensen die op VWO alleen maar zitten te zaniken.
Alhoewel ik vrees dat ze zaniken om het zaniken dus zullen ze dat daar ook wel doen.
Ik heb geen zin om te leren, ik wil ook niet door studeren ik wil gewoon volgend jaar werken en dan nooit meer studerenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:08 schreef fathank het volgende:
HAVO is de shit, zitten tenminste relaxte lui. Over het algemeen mensen die te lui zijn voor het vwo..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |