quote:
quote:
Omdat Day geen SC topic durft te openen heb ik het voor haar gedaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:59 schreef Day het volgende:
[..]
Wie ikke? Ik heb een Topic-open-fobie. Dat gaat 'm niet worden.![]()
Jij spoort echt niet, hoor!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik nou een kloon had, zou ik heul goed met mezelf kunnen SC'en![]()
Nee, dát was nou wel weer heel erg lief!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een topic voor je maken![]()
quote:
Da's waar. Waren er maar meer users zoals jij!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat niet alleen, ik ben gisteren heul braaf gestopt met SC'en in de FB terwijl andere userts gewoon doorgingen.
Dus ik ben sowieso gewoon heul liev.![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:19 schreef Day het volgende:
[..]
Da's waar. Waren er maar meer users zoals jij!![]()
Rij 3 was ook in een paar dagen vol... dus dat zal wel goed komenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:15 schreef Veulen het volgende:
Je bent weer geweldig...
Wat staan er veel mensen in die OP zeg.
En nou moet ik serieus iets gaan doen hoor
Day-den er maar meer menschen aan dit soort geniale woordgrapjesquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:09 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat je daar zelf nog niet aan gedacht had![]()
Mooie TT trouwens![]()
Ja, dat is een groot gemisquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Day-den er maar meer menschen aan dit soort geniale woordgrapjes![]()
Je maakt vandaag niet echt Day-l uit van de slowchat hé?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En ik moet weer gaan, ik krijg klachten over mijn gebrek aan activiteit in de keuken![]()
![]()
Sun is shiningquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:59 schreef 2live het volgende:
it's a beautiful day....the sun is rising....
Zal ik lekker soep voor je maken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:24 schreef mootie het volgende:
Wie komt me verzorgen......... ik ben nog steeds ziek!
niet echt meer misselijk begrijp ik?quote:
quote:
Tis nu de buik ingezaktquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet echt meer misselijk begrijp ik?
cool...quote:
ai....quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Het blijft allemaal binnen hoor........ maar krampen from hell.![]()
een beetje exhibionistischquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moots en ik doen het altijd in het openbaar.![]()
Dat was toch niet serieusquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:39 schreef debuurvrouw het volgende:
volgens mij heeft dat topic van jou ook alst van de bug. ik zie m nergens...![]()
oh, eerlijk...quote:
alle sieluge mensen een eigen topicquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Alhoewel...
Als LoveProfusion een topic krijgt...
[R&P]quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:42 schreef 2live het volgende:
[..]
alle sieluge mensen een eigen topicleuk
Ik ben niet sielug, ik wil alleen wat aandacht!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:42 schreef 2live het volgende:
[..]
alle sieluge mensen een eigen topicleuk
oke danquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben niet sielug, ik wil alleen wat aandacht!![]()
ja graag!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef Talitha het volgende:
Mag ik ook een zinloze bijdrage leveren aan deze SC?![]()
je bent toch niet besmettelijk hè?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben niet sielug, ik wil alleen wat aandacht!![]()
Volgens mij heb jij ook een eigen topic nodig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja graag!![]()
en bedankt voor het opbouwen van mijn zelfbeeld..![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook een eigen topic nodig.
Buuf is oké, olé, olé!!!
je bent goed voor de stoelgang..quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:56 schreef mootie het volgende:
Ik heb nog wel een nutteloze mededeling:
Mijn jongste kat laat poepies als ze heel heftig aan het knuffelen is met mij....![]()
Geen tijd! Ik ben verdiepd in het Libelle-forum.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
gelukkig, ik voel me al veel beter. Doe nog eens een nutteloze post, ik kan nog veel vanje leren zie ik...
![]()
Eindelijk eens fatsoenlijk geslapen.... dat wil zeggen: nadat ik de kid naar school gebracht hadquote:
Verdieptquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen tijd! Ik ben verdiepd in het Libelle-forum.Wist je dat je een moedervlek kunt hebben op je oog?
![]()
edit: verdiept of verdiepd?
Goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eindelijk eens fatsoenlijk geslapen.... dat wil zeggen: nadat ik de kid naar school gebracht had![]()
En met jou??
Jammer dat je geen kloon hebt, dan had je kunnen schizobaggeren met jezelfquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed![]()
Ik was net aan het baggeren, hoe vond je het?![]()
Dan had deze SC vol geweestquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer dat je geen kloon hebt, dan had je kunnen schizobaggeren met jezelf![]()
En dan de kloon mod maken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien moeten we dáár een topic over maken!
[DGK]Verzin mee: Een Kloon voor Ian_Nick!
Vind je dat wel goed voor je postcount??quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien moeten we dáár een topic over maken!
[DGK]Verzin mee: Een Kloon voor Ian_Nick!
Dan kan ik nog een keer in record tempo naar de 10000!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vind je dat wel goed voor je postcount??![]()
Ja maar dan kom je nooit bij Tong in de buurtquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan kan ik nog een keer in record tempo naar de 10000!![]()
Praat me niet van de kutkloon...quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
Ik zag vandaag dat ene Viswijfje jou record probeert te evenaren, met tussen de 90 en 150 posts per dag.
Je ziet me dit wel 4 jaar volhouden?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar dan kom je nooit bij Tong in de buurt![]()
Dat zou ik doen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dan de kloon-mod Ian laten bannen.![]()
Die is echt compleet maf.... maar niet leuk maf, ze snapt er geen ruk van.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
Ik zag vandaag dat ene Viswijfje jou record probeert te evenaren, met tussen de 90 en 150 posts per dag.
Tis een kloonquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is echt compleet maf.... maar niet leuk maf, ze snapt er geen ruk van.
I know, maar het is een kutkloonquote:
Volgens mij is deze niet van Pio...quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
I know, maar het is een kutkloon..... neem dan een leuke kloon.
Weten we al wiens kloon het is?? Of loopt Piovan zichzelf inmiddels te versieren met die kloon??
Niet van mij in ieder gevalquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
Hmmz ben benieuwd wiens kutkloonhet dan wel is.
GEEN compliment over de OP...quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
WTS zie ik nou?? Yvonne is terug en ze heeft nog geen kwaliteitspost in de DGK SC gedaan?!![]()
Ook niet van mij, ik weet dat ik vervelend kan zijn, maar zo dom en zo vervelend doen lukt me nog niet als ik een week dronken benquote:
Hmmz........ misschien moeten we dr een plaatsje in de OP geven?!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
GEEN compliment over de OP...
Iets van: "ik wist dat je het tagje waard zou zijn lieve Ian"![]()
![]()
Jij nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie doet Yvonne PM'en?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz........ misschien moeten we dr een plaatsje in de OP geven?!![]()
Daarom probeer ik jou ook zo ver te krijgenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij niet![]()
Dan ben je zo je tagje kwijt![]()
Euh?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
GODVER!!! Weer hetzelfde gezeik als vanmorgen!
Zag er goed uit, de laatste versiequote:Op woensdag 16 mei 2007 20:39 schreef Leandra het volgende:
En ik vind het wel weer gezegend... niet meer zeiken voor de koffie![]()
De koffie morgenochtend![]()
Ja hèquote:
Fucking hell, wat is er gebeurd met je Fok! verslaving!?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hè
Nou deze ff volbaggeren dan kun je m bij de volgende van wiki afhalen... daar is ie al aangepast![]()
Enne..... ik ben eens ff een beetje bankhangen, NCIS is op tv![]()
Laters![]()
Moet je weer betalen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:45 schreef mootie het volgende:
Weer een betaal pop up...... streampjes dood.
Yep, vanmorgen naar Tien gemaild, kreeg mail met linkje, alles weer in orde....... nu weer terug bij af.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je weer betalen?
Alsin: maand voorbij?!![]()
Doe net als ik:quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, vanmorgen naar Tien gemaild, kreeg mail met linkje, alles weer in orde....... nu weer terug bij af.![]()
Ik dacht alquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:55 schreef mootie het volgende:
nee, 12 dagen pas
Joo tell me!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht al![]()
Maar waarom moet je dan ineens betalen!?![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:03 schreef mootie het volgende:
Nou vanmiddag had ik een mailtje gestuurd...... en binnen een kwartier deden mn streams het weer. Maar nu is die gup op vakantie t/m 3 juni...... automatic reply....
Nee schattie, mn gratis maandje!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dus je hebt wél lopen betalen, maar je hebt géén streams?
Sounds like me![]()
What the.. op je oog?!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen tijd! Ik ben verdiepd in het Libelle-forum.Wist je dat je een moedervlek kunt hebben op je oog?
![]()
edit: verdiept of verdiepd?
What the SCHNITZELquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
What the.. op je oog?!![]()
leerzaam dat forum..
oh ja...quote:
Dat komt niet door mijquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh ja...![]()
thanks beeb..![]()
tis wel rustig hier...
nee da's waar.quote:
Nu je het zegt...quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee da's waar.
tis talitha d'r schuld, die stuurt iedereen naar het libelle forum...![]()
uhu...quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu je het zegt...
Da's gewoon spemmen!![]()
daar vraag je wat...quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Hebben ze op Libelle ook een gesjelluge SC?
Moots is aan het vechten met John voor werkende streamsquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uhu...![]()
en waar is mootie when you need her?![]()
Dan kom ik er ook nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar vraag je wat...
heb er nog nooit durven kijken![]()
[kuch]don quichote...[/kuch]quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moots is aan het vechten met John voor werkende streams![]()
Het is me al 1 keer gelukt vandaag!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[kuch]don quichote...[/kuch]
wel dapper van haar! go mootie go mootie![]()
[kuch]quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[kuch]don quichote...[/kuch]
wel dapper van haar! go mootie go mootie![]()
Wat was vanmiddag dan de oplossing?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is me al 1 keer gelukt vandaag!Maar nu zijn die guppen natuurlijk allemaal naar huis
![]()
en diezelfde link is nu niet meer te reanimeren?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is me al 1 keer gelukt vandaag!Maar nu zijn die guppen natuurlijk allemaal naar huis
![]()
Ik niet hoor. Ik ben druk aan het F5-en.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee da's waar.
tis talitha d'r schuld, die stuurt iedereen naar het libelle forum...![]()
Neuhquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en diezelfde link is nu niet meer te reanimeren?
Talitha!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik ben druk aan het F5-en.![]()
ja op het libelle forum zeker...quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik ben druk aan het F5-en.![]()
bugger!quote:
wandelsequote:Op woensdag 16 mei 2007 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Oeh, het regent even niet...
Ik ben snel even wandelen voordat het weer los gaat![]()
Ik durf het bijna niet te vragenquote:
Kom op zeg, een gezonde couturier kan toch wel tegen een regenbuitje.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik was wandelen, maar het begon halverwege dus teringhard te regenen...![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op zeg, een gezonde couturier kan toch wel tegen een regenbuitje.
Monica Lewinsky?quote:
Jij rookt niet?quote:
Brian is een lutserquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:16 schreef mootie het volgende:
wat is een lutser.....
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
zoooo de film is weer af, heb mijn man even verveeld....![]()
nu kom ik jullie weer vervelen...![]()
the truth about lovequote:
wel geinig verhaal, met Jennifer love hewitt (als ik het wel heb) in de hoofdrol!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wel geinig verhaal, met Jennifer love hewitt (als ik het wel heb) in de hoofdrol!
wel grappig... is volgens mij gebasseerd op een waar gebeurd verhaal. Het einde kwam me bekend voor (dure wijncollectie langs de straat als melk bij de deur zetten)quote:
ik ook!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet trouwens heul eerlijk zeggen... (en het komt misschien omdat ik de streams niet meer volg)
Ik vind Japio veul leuker dan Huub tegenwoordig...
Ik vind die "Terror" zwaar vermakelijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook!
volgens mij is die Jaap best een te pruimen kerel, en snapt ie het spel.![]()
Bah, nu ben ik er ook en kan mn smoel weer niet houden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom ik zo debuurvrouw tegen in een [R&P] topic!
Ik wou er net over gaan gillen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Bah, nu ben ik er ook en kan mn smoel weer niet houden.
oh, ik had er laatst al eens iets over seriemoordernaars...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou er net over gaan gillen!
Ik post nooit in [R&P] eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom ik zo debuurvrouw tegen in een [R&P] topic!
Het was een ernstig goede post.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, ik had er laatst al eens iets over seriemoordernaars...![]()
maar dit komt nabij, dus mijn stukje kennis ff neergeplempt.![]()
petraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:37 schreef petraa het volgende:
Halloooooooooooooooooooootjes allemaal
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:37 schreef petraa het volgende:
Halloooooooooooooooooooootjes allemaal
ik hoop het ook, tja, nooit makkelijk zoiets...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was een ernstig goede post.
Khoop dat TS er wat mee doet![]()
Absoluut niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik hoop het ook, tja, nooit makkelijk zoiets...![]()
oh, don't get me started...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
*doet filmpjes van vanochtend terugkijken
Wat een KUDTwijf is die Palma toch ook...
eenschquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Maar m.i. is actie ondernemen toch echt het beste in dit geval.
Liet Jaap zijn Terror daar maar eensch echt grondig op los..quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, don't get me started...![]()
die zou ik met liefde fileren... [erisgeensmileydiegenoeguitdruktwatikvoelnu]
kan die niet weg... heeeeeeeeeel ver graag. als ik zulk personeel had...![]()
ik wil graag een petitie starten om Jaap langdurig op het hoofd van Palma te laten zitten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht dat ik een hekel aan Natasja had, maar die kudtpalmert is gewoon nog erger.
ik deel dit volkomen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht dat ik een hekel aan Natasja had, maar die kudtpalmert is gewoon nog erger.
* Ian tekentquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wil graag een petitie starten om Jaap langdurig op het hoofd van Palma te laten zitten.![]()
Ik post me de pleurisquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
wat is het gelijk weer rustig hier...
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps sorry... ik kon de letters om "kwaliteitspost" te vormen niet vinden![]()
ja dat ga ik niet redden. ook al ben ik langer lid...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Bewijs:
Aantal posts: 12783 (gemiddeld 111 per dag)
Leanneke!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps sorry... ik kon de letters om "kwaliteitspost" te vormen niet vinden![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga maar eens te bed. morgen weer vroeg de wekker peuter.![]()
Truste buuv!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga maar eens te bed. morgen weer vroeg de wekker peuter.![]()
Die had ik al gezienquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Trouwens, ik bagger heul niet...
Kijk mijn intelligente posts in [R&P]
Als je deze post nou gewoon quote dan kan je 'm zelf wel omzetten naar jouw naam:quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:55 schreef petraa het volgende:
waarom blijft dat [ staan
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:00 schreef Leandra het volgende:
Overigens wel vaag (en erg eng.. het duidt namelijk op een ernstige SC verslaving)
Ik droomde vannacht dat we ineens in SC 72 zaten terwijl we in SC 67 zaten toen ik gisteravond naar bed ging...... en ik maakte me (in m'n droom) al zorgen over wat er allemaal gebeurd was en wat voor bagger ik allemaal na moest lezen om te weten waarom we ineens 5 SC's verder waren
Leandra weet hoe het moet, het werkt alleen niet als je een post quote waar ook al een actie zin in stondquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je deze post nou gewoon quote dan kan je 'm zelf wel omzetten naar jouw naam:
* Ian doet voorbeeld
Zeikerd!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra weet hoe het moet, het werkt alleen niet als je een post quote waar ook al een actie zin in stond
Dus hoe doe je dat dan??
Het was gewoon een vraag voor mezelf......quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeikerd!![]()
Het is haar toch gelukt?
Petraa snapt heus wel dat ze de quote er dan eerst uit moet halen![]()
Yup, maar dan kan je dus niet eerst iets typen en daarna een [me] dingetje posten...quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was gewoon een vraag voor mezelf......![]()
Maar ik begrijp dat de quote dan dus verbouwd moet worden
Aan jou heb ik wat leandraquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leandra] weet hoe het moet, het werkt alleen niet als je een post quote waar ook al een actie zin in stond[/me]
Dus hoe doe je dat dan?? Behalve ook een deel van de quote verbouwen
Heeft dat jong geen wekker!?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:13 schreef Leandra het volgende:
Jezus heb ik dit weer... voel ik me beroerd, ik wil eigenlijk m'n bed in, gaat de kid naar boven met de woorden: maak je me om 5 voor 12 even wakker want dan ga ik m'n cadeautje ff brengen...
Dat verzin je toch niet, moet ik hem zometeen z'n bed weer uittrekken omdat een vriend van hem om 12 uur jarig is en hij het cadeau gelijk wil gaan brengen![]()
Pfffff zet hij zijn wekker lekkerquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:13 schreef Leandra het volgende:
Jezus heb ik dit weer... voel ik me beroerd, ik wil eigenlijk m'n bed in, gaat de kid naar boven met de woorden: maak je me om 5 voor 12 even wakker want dan ga ik m'n cadeautje ff brengen...
Dat verzin je toch niet, moet ik hem zometeen z'n bed weer uittrekken omdat een vriend van hem om 12 uur jarig is en hij het cadeau gelijk wil gaan brengen![]()
Heb ik ook al gezegd... daarbij zijn foon heeft ook een alarmfunctiequote:
Ik ben trotsquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik ook al gezegd... daarbij zijn foon heeft ook een alarmfunctie
Dat wil zeggen: mijn oude foon, en dat zal het probleem wel zijn want die kent ie qua menustructuur niet uit zijn hoofd, en zijn eigen foon is hij vandaag op school voor een week kwijtgeraakt.. bellen binnen de school![]()
Mijn idee...quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Stank voor dank weer...
Maar goed, kan dat jong niet gewoon nog even opblijven ofzo!?
Het is kwart over 11 voor fucks sake
Ohja, shit...quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn idee...
Maar volgens mij zat hij er flink doorheen, en na een week pijnstillers verbaast me dat niet echt
Ook nog... maar het is toch een stuk makkelijker als ik m wakker kom maken hèquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben trots![]()
Maar heeft hij geen normale wekker naast zijn bed!?
Dat laatste heeft hij van zijn geestelijke vaderquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook nog... maar het is toch een stuk makkelijker als ik m wakker kom maken hè
Weet ie ook zeker dat ie m niet op automatische piloot weer uitzet![]()
Oh geestelijke vader, ik moest van me dochter zeggen dat het een leuke foto is, maar slecht bewerktquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat laatste heeft hij van zijn geestelijke vader![]()
Heb je erbij gezegd hoe lang ik erover heb gedaan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh geestelijke vader, ik moest van me dochter zeggen dat het een leuke foto is, maar slecht bewerkt![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je erbij gezegd hoe lang ik erover heb gedaan?![]()
Vlak zijn biologische moeder niet uitquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat laatste heeft hij van zijn geestelijke vader![]()
ehhhh don't knowquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Wanneer is trouwens de eerste date van die twee!?
Ik las hetquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vlak zijn biologische moeder niet uit![]()
Aan de andere kant vond ik het wel strak dat ik op automatische piloot gelijk kon zeiken over het feit dat hij de hele week niets had laten horen toen hij belde dat ze over een uurtje bij school zouden aankomen.
Gewoon in m'n slaap als eerste zin, toen ik wist dat hij het was, zeggen "en nu kun je wel bellen?"![]()
Ze had liever zelf achter t stuur gezeten en dan in een paar strakke bochten die 2 dames van de motorkap geschud??quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh geestelijke vader, ik moest van me dochter zeggen dat het een leuke foto is, maar slecht bewerkt![]()
Jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik las het![]()
Geniaal...
Maarre, je moet dus opblijven?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze had liever zelf achter t stuur gezeten en dan in een paar strakke bochten die 2 dames van de motorkap geschud??![]()
Ik ga niet onmiddelijk een breuk bewerkstelligen omdat mijn "zoon" op plastic wijven valtquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
De dames waren door ian al van de motorkap verwijderd.
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef Leandra het volgende:
Overigens wel humor: ik hoorde gisteren van de kid dat de bochtjes bij mij in de auto een stuk minder onprettig gingen (nu met die rugpijn) dan bij opa in de auto... hoewel de auto van opa lekkerder zit....
Maar opa hanteert dus kennelijk niet zo'n rugvriendelijk drempelbeleid en hij flikkert die Prius van m de bochten in alsof ie Schumacher is
Een Prius nota bene![]()
Jij ziet ze wel erggggggg graag gekoppeld he.quote:
Dat had ie dan wel goed gedaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
De dames waren door ian al van de motorkap verwijderd.
![]()
Ik wil toch niet dat mijn "zoon" voor altijd single blijftquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Jij ziet ze wel erggggggg graag gekoppeld he.![]()
Die plastic wijven hoorden bij de auto en de foto... hoewel ik niet denk dat ie gevraagd heeft of het ook zonder konquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga niet onmiddelijk een breuk bewerkstelligen omdat mijn "zoon" op plastic wijven valt![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die plastic wijven hoorden bij de auto en de foto... hoewel ik niet denk dat ie gevraagd heeft of het ook zonder kon![]()
Of je slaat het gewoon op als een jpeg ipv bmp bestand... maar goed, kniesoor die daar op letquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik er gewoon een stuk vanaf gehakt omdat het bestand anders zo groot werd...![]()
Ik denk niet dat die van mij gevraagd zou hebben of het zonder kon als er leuke mannen op de kap hadden gezeten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die plastic wijven hoorden bij de auto en de foto... hoewel ik niet denk dat ie gevraagd heeft of het ook zonder kon![]()
geenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Welke is het leukst?
[SC # 69] 2 Day2 or not to Day2
[SC # 69] 2 Dayte or not to Dayte
[SC # 69] 2 69 or not to 69
Ik deed toch ook .jpgquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je slaat het gewoon op als een jpeg ipv bmp bestand... maar goed, kniesoor die daar op let![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |