niet echt meer misselijk begrijp ik?quote:
quote:
Tis nu de buik ingezaktquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet echt meer misselijk begrijp ik?
cool...quote:
ai....quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Het blijft allemaal binnen hoor........ maar krampen from hell.![]()
een beetje exhibionistischquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moots en ik doen het altijd in het openbaar.![]()
Dat was toch niet serieusquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:39 schreef debuurvrouw het volgende:
volgens mij heeft dat topic van jou ook alst van de bug. ik zie m nergens...![]()
oh, eerlijk...quote:
alle sieluge mensen een eigen topicquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Alhoewel...
Als LoveProfusion een topic krijgt...
[R&P]quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:42 schreef 2live het volgende:
[..]
alle sieluge mensen een eigen topicleuk
Ik ben niet sielug, ik wil alleen wat aandacht!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:42 schreef 2live het volgende:
[..]
alle sieluge mensen een eigen topicleuk
oke danquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben niet sielug, ik wil alleen wat aandacht!![]()
ja graag!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef Talitha het volgende:
Mag ik ook een zinloze bijdrage leveren aan deze SC?![]()
je bent toch niet besmettelijk hè?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben niet sielug, ik wil alleen wat aandacht!![]()
Volgens mij heb jij ook een eigen topic nodig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja graag!![]()
en bedankt voor het opbouwen van mijn zelfbeeld..![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook een eigen topic nodig.
Buuf is oké, olé, olé!!!
je bent goed voor de stoelgang..quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:56 schreef mootie het volgende:
Ik heb nog wel een nutteloze mededeling:
Mijn jongste kat laat poepies als ze heel heftig aan het knuffelen is met mij....![]()
Geen tijd! Ik ben verdiepd in het Libelle-forum.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
gelukkig, ik voel me al veel beter. Doe nog eens een nutteloze post, ik kan nog veel vanje leren zie ik...
![]()
Eindelijk eens fatsoenlijk geslapen.... dat wil zeggen: nadat ik de kid naar school gebracht hadquote:
Verdieptquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen tijd! Ik ben verdiepd in het Libelle-forum.Wist je dat je een moedervlek kunt hebben op je oog?
![]()
edit: verdiept of verdiepd?
Goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eindelijk eens fatsoenlijk geslapen.... dat wil zeggen: nadat ik de kid naar school gebracht had![]()
En met jou??
Jammer dat je geen kloon hebt, dan had je kunnen schizobaggeren met jezelfquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed![]()
Ik was net aan het baggeren, hoe vond je het?![]()
Dan had deze SC vol geweestquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer dat je geen kloon hebt, dan had je kunnen schizobaggeren met jezelf![]()
En dan de kloon mod maken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien moeten we dáár een topic over maken!
[DGK]Verzin mee: Een Kloon voor Ian_Nick!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |