gewoon iets wat in mij opkwam n.a.v. het Scissor Sisters concert waar ik erg veel zin in heb.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:08 schreef DennisMoore het volgende:
Is de TT autobiografisch en dergelijke?
Geil lichaam vooral, maar de serie is gewoon gaaf. Heb seizoen 3 en 4 ook op DVDquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:43 schreef wonderer het volgende:
Ik vind die kerel echt zo lelijk he...
Ik vind hem te perfect. Echt een ken-pop.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:43 schreef wonderer het volgende:
Ik vind die kerel echt zo lelijk he...
Tss lana moest doodquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geil lichaam vooral, maar de serie is gewoon gaaf. Heb seizoen 3 en 4 ook op DVD
Lana is gaaf. Vooral s4 met die heksen-verhaallijnquote:
We weten toch wel dat ie bij lois eindigd dus lana kan wegquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lana is gaaf. Vooral s4 met die heksen-verhaallijn
Ik heb gister een toneelstuk gezien over de heksenjachten in Salem, maar ik heb geen brandstapel mogen ruiken!quote:
Hoe hebben ze het dan opgelost?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister een toneelstuk gezien over de heksenjachten in Salem, maar ik heb geen brandstapel mogen ruiken!
Ze werden niet opgefikt in Salem toen. Ze werden opgehangen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe hebben ze het dan opgelost?
Kan ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze werden niet opgefikt in Salem toen. Ze werden opgehangen.
Wie of wat is 13th street?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ah 13th Street gaat House vanaf het begin uitzenden..kan ik alsnog inspringen.. 2 eps elke dinsdag
Ik vind Heroes eigenlijk leukerder dan House. House kabbelt teveel door, zonder dat er echt iets interessants gebeurt...quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:00 schreef wonderer het volgende:
Nog maar een House. Veel ergerder.
Hopelijk heeft Heroes een beetje een bevredigend einde. Ik vind er al maanden geen zak meer aan eigenlijk
13th Street is een nieuwe digitale zender van NBC voor Nederland.quote:
House heeft een sterke hoofdpersoon. Heroes niet. Die heeft niet eens echt een hoofdpersoon. Hiro is nog het leukste, die probeert tenminste iets. De rest loopt alleen maar te miepen en in zeven sloten tegelijk. House heeft elke week een nieuw verhaal en elke zoveel weken een nieuwe arch. Heroes kabbelt al vanaf aflevering een door over hetzelfde gezeik (red de wereld/kill Sylar) en elke keer aan het einde wordt een bepaalde verwachting gewekt die niet wordt ingelost.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vind Heroes eigenlijk leukerder dan House. House kabbelt teveel door, zonder dat er echt iets interessants gebeurt...
oeh? hopelijk heb ik dan mijn digibox van UPC gekregenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
13th Street is een nieuwe digitale zender van NBC voor Nederland.
Begint 30 mei tegelijk met Sci Fi Channel
Ja, gister speelde die dokter van MCW die ook Sinterklaas is ook in het toneelstukquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
Medisch Centrum Centrum!
Of de TV fabriek met Joop van Ellende en Noodzee TV met die opa in bed en de rucky rucky vogelquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
Medisch Centrum Centrum!
Meer voor mijquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, sorry wondie. Heroes is echt heel gaaf en boeiend. House lijkt me echt CSI meets ER met een klootzak van wat ik ervan heb gezien.
Het was meer een advocaten dan rechtbank serie maar Pleidooi is daar voor mij dus een uitzondering op. Dat blijft nog steeds heel mooi om naar te kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou geoon niet van ziekenhuisseriesen evenmin van rechtbankseries.
Wet & Waanquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:27 schreef Stroekie het volgende:
Het was meer een advocaten dan rechtbank serie maar Pleidooi is daar voor mij dus een uitzondering op. Dat blijft nog steeds heel mooi om naar te kijken![]()
een auto met chauffeurquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
Joop... Joop... Joop van Ellende!
Kan me er nog maar weinig van herinneren eigenlijk..
Ze zitten wel in het extra channel pakketquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:14 schreef Andyvie het volgende:
[..]
oeh? hopelijk heb ik dan mijn digibox van UPC gekregen
Kheb de pilot gezien en 2/3 afleveringen van latere seizoenen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Meer voor mij
Maar heb jij niet alleen de eerste aflevering gezien of zo? Die is niet echt representatief.
Mja, eigenlijk kun je het niet eens echt vergelijken, episodische serie naast een doorlopende. Misschien ben ik niet zo geschikt voor een heel seizoen hetzelfde verhaal. Vooral niet als er zo lang tussenzit steeds zoals hier.
Eensch en dat was dus ook gewoon realistisch en puur daar stonden de mensen zelf centraal, en de verhaaltjes van elke aflevering kwamen pas op de 2e plaatsquote:
En eindelijk twee homo's zonder dat het om homoseksualiteit ging in 't verhaal.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:33 schreef Stroekie het volgende:
Eensch en dat was dus ook gewoon realistisch en puur daar stonden de mensen zelf centraal, en de verhaaltjes van elke aflevering kwamen pas op de 2e plaats![]()
Is dat nou al eens op DVD verschenen? Zulke series zijn er veel te weinig...quote:
Die heb ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze zitten wel in het extra channel pakket
En met een Phoenix-icoonquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Een nieuwe in het topic! Uit Eindhoven! [afbeelding]
Heb die harddisk-recorder-dinges-gedoe genomen om eens 3 maanden gratis uit te proberen en daar zit dat pakket automatisch bijquote:
Ow, de stepford bitches.quote:
Ja Marcel Hensema was toch eigenlijk een "noodoplossing"quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En eindelijk twee homo's zonder dat het om homoseksualiteit ging in 't verhaal..
(Was ook oorspronkelijk geschreven voor een man + vrouw.)
ze zijn ook even host geweest ... (zie: Phoenix Warsong)quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, de stepford bitches.
Ik was in de war door de vlammen en de logo's
En zo hoort 't.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:50 schreef Stroekie het volgende:
Ja Marcel Hensema was toch eigenlijk een "noodoplossing"
ze waren gewoon een stel en hadden dezelfde sores als een hetero koppel
Sweet, mijn nieuwe TV komt dinsdagquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:45 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Heb die harddisk-recorder-dinges-gedoe genomen om eens 3 maanden gratis uit te proberen en daar zit dat pakket automatisch bij
het is al 's eerder aangedrongen jah, maar ik had toen geweigerd,quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Heb je toevallig al een keer het lijstje ingevuld? En gestemd in polls, misschien?.
Precies. Waarom doen ze dat niet vaker??quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En zo hoort 't..
'Tasje' was vervangen door 'notebook' ofzo.
1987quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:55 schreef Ramjet het volgende:
het is al 's eerder aangedrongen jah, maar ik had toen geweigerd,
neemt de hele 'getting to know someone' - ervaring weg
Brothers and Sisters doet het redelijk goed met de gay broerquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies. Waarom doen ze dat niet vaker??
Ik speelde toen nog met m'n Playmobil piratenschip. Maar was wel stiekem verliefd op een jongen uit mijn klas, dat dan weer wel.quote:
*steekt hand uit* Hoi.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:55 schreef Ramjet het volgende:
[..]
het is al 's eerder aangedrongen jah, maar ik had toen geweigerd,
neemt de hele 'getting to know someone' - ervaring weg
Even denken, 1987 was ik ...... 9.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:03 schreef DennisMoore het volgende:
In 1987 kreeg ik voor 't eerst Grieks en Latijn...
Die had ik ook! En het pirateneilandquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:02 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Ik speelde toen nog met m'n Playmobil piratenschip. Maar was wel stiekem verliefd op een jongen uit mijn klas, dat dan weer wel..
En ben jij een beetje net zo gek als een 4e Cuckoo of ben je heel redelijk en normaal (en dus eigenlijk saai)?quote:
Esme bedoel je ... en neeh zow gek ben ik niet, ... gek op een andere manierquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ben jij een beetje net zo gek als een 4e Cuckoo of ben je heel redelijk en normaal (en dus eigenlijk saai)?
Met wie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:17 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb zin om naar bed te gaan.
Toen ging ik HBO doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:02 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik speelde toen nog met m'n Playmobil piratenschip. Maar was wel stiekem verliefd op een jongen uit mijn klas, dat dan weer wel..
En waar het volgens hem om draait is dat ik gewoon heel onzeker ben. En hier hoef ik niet te verbergen dat ik onzeker ben, irl is het nou eenmaal anders.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:46 schreef wonderer het volgende:
Dat komt wel een beetje overeen met hoe jij hier bent, geloof ik. Behalve dan dat je je onzekerheid hier niet probeert te verbergen maar dat ongeveer het enige is waar je het over kan hebben. Maar de rest klopt wel ja.
House drijft enkel en alleen op Hugh Laurie en helaas draait het de laatste paar afleveringen minder om hem. De verhalen zijn, naar mijn mening, vrij wisselvallig - een sterke aflevering wordt vaak genoeg gevolgd door een prutsaflevering die alleen gered wordt door sterk acteerwerk van Laurie. Op Heroes valt ook zeker wel het een en ander af te dingen, maar het heeft een frisheid qua uitstraling en een hechtheid qua verhaal die bij House inmiddels moeilijk te vinden is. Ik kijk uit naar een nieuwe Heroes, juist omdat het een spannend vervolgverhaal is, terwijl ik House inmiddels vooral uit gewoonte kijk. Ondanks een enkele kleine inzinking heb ik bij Heroes veel minder gekabbel bespeurd dan bij house het afgelopen anderhalve seizoen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:10 schreef wonderer het volgende:
House heeft een sterke hoofdpersoon. Heroes niet. Die heeft niet eens echt een hoofdpersoon. Hiro is nog het leukste, die probeert tenminste iets. De rest loopt alleen maar te miepen en in zeven sloten tegelijk. House heeft elke week een nieuw verhaal en elke zoveel weken een nieuwe arch. Heroes kabbelt al vanaf aflevering een door over hetzelfde gezeik (red de wereld/kill Sylar) en elke keer aan het einde wordt een bepaalde verwachting gewekt die niet wordt ingelost.
Nee, geef mij House maar. En Wilson erbij
Ik moet nog gaan hipsenquote:
Ik denk (amateurpsycholoogje) dat je gewoon flink met je onzekerheid worstelt en die hier veilig kunt uiten, iets dat je in de echte wereld niet durft. Accepteer het van jezelf en probeer er niet teveel door geleid te worden. Een beetje balans creëren is nooit weg, zij het makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:53 schreef sammienl het volgende:
En waar het volgens hem om draait is dat ik gewoon heel onzeker ben. En hier hoef ik niet te verbergen dat ik onzeker ben, irl is het nou eenmaal anders.
Er is een verschil tussen het niet verbergen en ermee flaneren en ik heb het idee dat je dat hier doet. Maar misschien heb ik het mis.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:53 schreef sammienl het volgende:
[..]
En waar het volgens hem om draait is dat ik gewoon heel onzeker ben. En hier hoef ik niet te verbergen dat ik onzeker ben, irl is het nou eenmaal anders.
Daar heb je wel gelijk in, het eerste stuk. Niet alle verhalen zijn even sterk, maar ik kijk al vanaf het begin niet om de verhalen. Ik vind sterke karakters net zo leukquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
House drijft enkel en alleen op Hugh Laurie en helaas draait het de laatste paar afleveringen minder om hem. De verhalen zijn, naar mijn mening, vrij wisselvallig - een sterke aflevering wordt vaak genoeg gevolgd door een prutsaflevering die alleen gered wordt door sterk acteerwerk van Laurie. Op Heroes valt ook zeker wel het een en ander af te dingen, maar het heeft een frisheid qua uitstraling en een hechtheid qua verhaal die bij House inmiddels moeilijk te vinden is. Ik kijk uit naar een nieuwe Heroes, juist omdat het een spannend vervolgverhaal is, terwijl ik House inmiddels vooral uit gewoonte kijk. Ondanks een enkele kleine inzinking heb ik bij Heroes veel minder gekabbel bespeurd dan bij house het afgelopen anderhalve seizoen...
Maar smaken verschillen, natuurlijk.
Ik had er met hem nog over dat ik een soort facade opbouw en mezelf graag op de voorgrond zet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het niet verbergen en ermee flaneren en ik heb het idee dat je dat hier doet. Maar misschien heb ik het mis.
Er zit een kern van waarheid in, aan de ene kant zou ik graag een relatie willen hebben maar aan de andere kant voelt het op een vreemde manier veilig aan wanneer ik een blauwtje oploop.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:20 schreef wonderer het volgende:
Karakter kun je best veranderen, dus daar kan je wel wat aan doen. Maar soms krijg ik het idee dat je het wel lekker vindt, wentelen in je zelfmedelijden dat je ALWEER een blauwtje hebt gelopen, en niet zo happig bent om jezelf te veranderen.
Sorry,ik ben nieuw hier, dus misschien een stomme vraag, maar eh...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:20 schreef wonderer het volgende:
Karakter kun je best veranderen, dus daar kan je wel wat aan doen. Maar soms krijg ik het idee dat je het wel lekker vindt, wentelen in je zelfmedelijden dat je ALWEER een blauwtje hebt gelopen, en niet zo happig bent om jezelf te veranderen.
Een week later? Vervang dat maar door een paar uur of hooguit een dag.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:34 schreef error het volgende:
[..]
Sorry,ik ben nieuw hier, dus misschien een stomme vraag, maar eh...
begrijp ik het goed dat dat vervelender is dan de hele tijd aanhoren dat er weer een nieuwe vlam is in iemands leven die dan een week later weer vervangen is door alweer een nieuwe vlam? EN dat maanden achter elkaar?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Een week later? Vervang dat maar door een paar uur of hooguit een dag.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Een week later? Vervang dat maar door een paar uur of hooguit een dag.
*kuch* ik zit anders nog wel op het werkquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar bij jouw daar ligt het tempo van leven ook een stuk lager en minder hectisch dan hier![]()
Als het helpt om je beter in je vel te voelen is het goed, denk ik... maar ik denk dat je er meer aan moet doen. Ga desnoods met iemand praten die er verstand van heeft.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:41 schreef sammienl het volgende:
En wat betreft karater en zelfvertrouwen. Ik probeer mijn zelfvertrouwen wat op te krikken door af te vallen, ook al vraag ik me af of het nut zal hebben. Want zelfs in mijn dunnere jaren, was ik ongelukkig en onzeker als de pest.
Volgens mij kunnen we meteen door naar relaties en Psychologiequote:Op donderdag 17 mei 2007 01:05 schreef wonderer het volgende:
Misschien moeten wij ook naar GC verhuizen
Ik heb geen vermelding gezien van een Franse stadquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat een dieppe gesprekken hier
of naar KlaagBaaKquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we meteen door naar relaties en Psychologie![]()
Nee dan moeten we eerst terug naar Dorpsstraat in Ons Dorpquote:
Mag ik wel een kanskaart pakken dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dan moeten we eerst terug naar Dorpsstraat in Ons Dorp
u komt niet voorbij start
u ontvangt geen ¤ 40.000,-
Jij gammel van de kroeg?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:35 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben toch nog wel enigszins gammel van de kroeg gisteren
Blij dat ik niet hoef te werken vandaag
Ik vind het ook al zo vreemdquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Jij gammel van de kroeg?
Dat meen je niet.
Beterschap, wat heb je eigenlijk?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:31 schreef NathaN het volgende:
Damn, intussen al de 4e dag dat ik ziek ben. Naja, als het maar voor zondag weg is...
*keelpijn bestrijd met ijs*
Dat vond ik ook wel een veilige conclusie jaquote:
Dank. Ik gok een fikse verkoudheid die overgegaan is in een keelontsteking, ofzo. Maar voor de zekerheid gooi ik er wel ff een hooikoortskuurtje tegenaan...quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:52 schreef sammienl het volgende:
Beterschap, wat heb je eigenlijk?
Omdat je meestal al om 22:00 slaaptquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:53 schreef Vlarp het volgende:
Wat is er nou weer merkwaardig aan het feit dat ik gammel uit de kroeg kom?
http://www.youtube.com/watch?v=K1vb3ujbl0gquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben verliefd: http://www.youtube.com/watch?v=llHbPSOq6CU
Dat wordt een brak dagje weer morgen dan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:50 schreef Vlarp het volgende:
Pfew
Ik ga vanavond weer de kroeg in hoor ik net![]()
Dronk hij too much tijdens jullie love periodequote:Op donderdag 17 mei 2007 15:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat wordt een brak dagje weer morgen dan.
Ik kan ook matig drinkenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat wordt een brak dagje weer morgen dan.
Nee je drinkt met maten, niet matigquote:
Kunnen != doenquote:
Matthew Luke Sandovalquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=K1vb3ujbl0g
Hij kan goed zingen..
Lachenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:57 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tZw-8RSyvh8&mode=related&search=
Hij is vast al oud, maar ik had hem nog nooit gehoord (wel VAN gehoord)
Nieuwe PCD komt pas in de winter hoor . Eerst Nicole's en Melody's solo album..quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:52 schreef sammienl het volgende:
[..]
Je hebt alles volgens mij![]()
heb je ook de nieuwe van pcd ?
Ik strakjes ook. D is hem aan het....kopen.quote:
die had ik je ook kunnen sturenquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:39 schreef Ang3l het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAA er is een remixed soundtrack van The Nightmare before christmas!!! Met marilyn manson, fall out boy, fiona apple, Panic! at the disco!
LGE kom je ook naar de meetingquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Grappig...
Plaatje werkt niet..
LGE meet nooit. Het is een mietje, geen meetje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:45 schreef sammienl het volgende:
[..]
LGE kom je ook naar de meetingik moet de meeting nou eenmaal promoten
Veel plezier Vlarpjequote:Op donderdag 17 mei 2007 19:02 schreef Vlarp het volgende:
Nou, dan gaan we zo maar weer naar de kroeg![]()
Ik ben naar een Homo-meeting in Rotterdam, Enschede, Utrecht (2x) en Den Haag geweest. En dat vind ik wel genoeg, eigenlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LGE meet nooit. Het is een mietje, geen meetje.
Eet smakkelijk, en veel plezier.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga uit eten!
En heel misschien naar Jerre vanavond, maar ons D-tje is nog steeds een beetje ziek en weet nog niet of ie wel gaat.
Had daar iemand dan vlekken achter gelaten ??quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, de meet topic is weer schoon
Ik heb geen huisdieren helaas. Maar als ik een eigen huisje heb (en dat is hopelijk dit jaar nog), dan komt er zeker weten een kat. Ik ben gek op katten namelijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:28 schreef Adelante het volgende:
Waarom houden homo's niet van (huis)dieren?
oké, het is een topic van Verbal, maar ik hoor niemand hier ooit iets over zijn huisdier vertellen
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:03 schreef Stroekie het volgende:
Blades of Glory is toch leuker dan dat ik gedacht had
ik heb er zelfs een paar maal hardop smakelijk om moeten lachen![]()
quote:wat moet al dat gekloot,
gekloot in mijn boot
dronken in de goot,
dronken met mijn stoot
mijn stoot, mijn stoot,
mijn mooie, mooie stoot
Moet je hem niet verzorgen met thee en koekjes en paracetamol en wollen dekentjes en alles?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:31 schreef Ang3l het volgende:
Dennis is nog steeds ziek ds we gaan nier naar Jerre.....
Ach, boeiend. Dan ga ik gewoon alleen op stap
Neequote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Moet je hem niet verzorgen met thee en koekjes en paracetamol en wollen dekentjes en alles?.
Lief he. Het was de jongen die ik de vorige keer naar huis heb gebracht toen ie een beetje in de put zat. EN dat vond ie zo lief bla bla bla had hem erg geholpen ba bla bla en nu zijn we getrouwdquote:
Uh, waarom ben je niet op ingegaan?!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lief he. Het was de jongen die ik de vorige keer naar huis heb gebracht toen ie een beetje in de put zat. EN dat vond ie zo lief bla bla bla had hem erg geholpen ba bla bla en nu zijn we getrouwd
(en fuck wat had ie spieren)
Ang3l heeft vast al een verblijfsvergunning.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:17 schreef sammienl het volgende:
Uh, waarom ben je niet op ingegaan?!
Dat zal vast wel het geval zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ang3l heeft vast al een verblijfsvergunning.
Hm, als je nou eens geen wibra-ondergoed draagt; verhoogt misschien je kansen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:56 schreef sammienl het volgende:
Slechts 4 uurtjes geslapen, ach ik ga maar boodschappen doen bij C1000 en moet eigenlijk nog langs Wibra langs voor sokken en ondergoed
![]()
Thanks, wel iets beter dan gister, maar het vlot nog niet echt... Uitgaansplannen voor morgen ook maar vast even afgeblazen, helaas.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:37 schreef sammienl het volgende:
En hoe voel je je nu? Hopelijk iets beter![]()
het lopen gaat nog lastig, u is nog wankel in de benen ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:54 schreef Sunjammer het volgende:
*uit bed kruip*
Een beetje variatie in het leven...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het lopen gaat nog lastig, u is nog wankel in de benen ?![]()
Dan hoop ik wel voor je dat je in je huis geen kokolmatten meer hebt liggen, anders wordt het toch wel een pijnlijke bedoeling. Of is u in het bezit van een paar proffesionle kniebeschermers zoals de stratenmakers ?quote:
quote:Britse rechter: Wat is een website?
AMSTERDAM - Een Britse rechter in een ‘cyber-terreur’-proces heeft de rechtzaak tijdelijk onderbroken voor een lesje internet. ‘Ik kan het taalgebruik niet volgen’, merkte hij op na verhoren van een moslim-verdachte die onder de naam Irhab007 opereerde, ‘Ik heb eigenlijk geen idee wat een website is.’
Bron
bijna iedereen en allesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:22 schreef Andyvie het volgende:
Waarom is alles en iedereen vrij vandaag?
In mijn geval wederom een ziektedagje. Maar de meeste mensen nemen gewoon na Hemelvaart vrij (of hebben dat standaard).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:22 schreef Andyvie het volgende:
Waarom is alles en iedereen vrij vandaag?
zorg eens dat er sterremix komt danquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sorry die zit niet in het asortiment, ik kan je wel rooibos aanbieden of Earl gay![]()
helaas bezit ik geen horeca papieren, dus blijft het aanmodderen met een beperkt assortimentquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zorg eens dat er sterremix komt dan
schiet niet op zo, moet er nog suiker in om het enigzins te laten smaken
geef maar weer een glaasje marie henriette![]()
En je weet nog goed toen jij postbode was...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:10 schreef Vlarp het volgende:
Aaahh wat schattig. Er loopt zo'n jong krantenbezorgertje met een stapel kranten groter dan hem zelf langs de deuren hier..
9 juli, nadat al mijn officieele taken zijn afgerond gaat mijn haar weer scheermes kaalquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo de kapper m'n haar op standje twee laten zetten
Waar op ingegaan?quote:
Mietje.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:00 schreef Vlarp het volgende:
Oke.. het is bovenop standje 4 geworden.. de kapper raadde me af in 1 keer naar standje 2 te gaan
Dat zijn de meeste kappers toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:29 schreef DennisMoore het volgende:
Mietje.
Goedemorgen *flappert met vleugels en hosti*quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
ja dat brood mag je houden, maar schiet eens op met die beker miswijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goedemorgen *flappert met vleugels en hosti*
Inderdaad. Dat mens weet niet eens dat ze een leeuw beet heeft en geen tijger...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Jesus Camp - Harry Potter Condemned! Angstaanjagend.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Oeh. Da's dan zo'n aaibaar zacht hoofd toch?
ja daar begint het meequote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Oeh. Da's dan zo'n aaibaar zacht hoofd toch?
"Harry Potter would have been put to death!!!"quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
"Vlarp would have been put to death!!!"quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja daar begint het mee
in het begin is het fuzzy
maar daar zit de duivel onder
Vlarp is de duivel![]()
Het is genant CDPquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Da's mijn beste vriend.
Die is bezet haha.
Heb ik ook gedaan!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo de kapper m'n haar op standje twee laten zetten
ruggegraat daar gaat het omquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:56 schreef sammienl het volgende:
[..]
Het is genant CDP![]()
Ik moet gewoon nog een keer naar Palace, morgenvoor andere gozers
![]()
Ik heb gisteren wel een gozer in Den Haag aangesproken!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ruggegraat daar gaat het om
die heb jij geen
net een natte dweil
zorg eens dat je wat ruggegraat krijgt
Yepsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Jij gaat echt alléén maar op stap om jongens te leren kennen he?
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:39 schreef Andyvie het volgende:
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties.
Ach voor dat soort types ben ik graag een goedkope sloerie. En het hebben van een relatie wordt overrated, ben zat om iets na te jagen wat toch niet komt. En seks alleen om seks kan ook zekers goed voor je wezen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gedeelte "sex om sex" komt op mij een beetje goedkoop over, als ik eerlijk mag zijn.
Uh, vertel maar wat over!quote:
Ik moest de hele dag naar radioNL luisterenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:48 schreef sammienl het volgende:
[..]
Uh, vertel maar wat over!
Maar ach ja ik ga nu maar werken, moet tot middernacht werken![]()
Heroes of Might and Magic?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:56 schreef DennisMoore het volgende:
Okay, ik ben weer bij met Heroes...
Wordt vervolgd....
Proficiatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:42 schreef sammienl het volgende:
Andyvie is jarig vandaag
Gefeliciteerd, gefeliciteerd hiep hiep hoera!![]()
[afbeelding]
Yepsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier heb je er nog eentje.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:39 schreef Andyvie het volgende:
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties.
Gelukkig ben je nu vrij om te luisteren naar... Waar wil je naar luisteren, eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik moest de hele dag naar radioNL luisteren![]()
Rub three fairies and your wish will come true.quote:
Onsamenhangend bombardement vond ik ook een mooie typering.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:38 schreef sammienl het volgende:
uh mijn nieuwe profieltekst van gay.nl
[...]
Ik vind hem catchier dan mijn ouwe
barbarella, daar is ook een duitstalige musical van die ik heb maar nog niet heb beluisterdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Zo, ff naar de stad en 1 blouse gekocht en 9 films:
1. Barbarella, Queen of the galaxy (überfout)
2. Flash Gordon (pas met D gekeken, o zo fout)
3. The Crucible (verfilming van het toneelstuk waar ik dinsdag heen ben geweest)
4. Dangerous Liaisons (naar dat toneelstuk gaan we in december)
5. The fearless vampire killers (ook met D gekeken, idem, ook erg fout)
6. L'auberge espagnole (die zocht ik al héél lang)
7. Hard Candy (ouch)
8. Son frère (nooit gzien, maar leek me mooi)
9. Nachtrit (idem)
jij met je bijbelobsessie...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nu dus de volgende er bij:
10. The Ten Commandments (special edition)
11. De Stille Kracht (de tv-serie)
12. Ik omhels je met 1000 armen
Stille kracht heeft trouwens niks met de bijbel te maken.quote:
Ik heb het boek gelezen en het toneelstuk gezien, dus nu de serie nogquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Stille kracht heeft trouwens niks met de bijbel te maken.
't Is van Louis Couperus, een van de geniaalste schrijvers die de wereld gekend heeft
quote:
Ja zo kan iedereen het wel. Je koopt gewoon álle dvd's op die er zijn dan weet je zeker dat je er een paar toppertjes bij hebt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nu dus de volgende er bij:
10. The Ten Commandments (special edition)
11. De Stille Kracht (de tv-serie)
12. Ik omhels je met 1000 armen
Misschien kun je een deal sluiten met de Cinematheek, die zit toch om de hoek. Filiaal Ang3l ofzo.quote:
Ja ik voel me ook af en toe wel eens als een videotheek, voor vrienden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Misschien kun je een deal sluiten met de Cinematheek, die zit toch om de hoek. Filiaal Ang3l ofzo..
Thorquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Onsamenhangend bombardement vond ik ook een mooie typering..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |