Heb je het fotoboek van SCH gezien? Die dikke? Dikke kat dus.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:23 schreef Verbal het volgende:
Iemand enig idee? Of is hier op Fok! wellicht een homo die de regel ontkracht?
V.
Integendeel, ik ken er teveel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat je niet genoeg homo's kent, V.
Ik vind het uiterst suspect.quote:Ik ken er 2 (nou ja, 4 met partners meegeteld) en die hebben allebei een hond.
Neehee. Ik heb het over het in mijn ogen hoge percentage homo's dat niet van huisdieren houdt. Dat betekent niet dat hetero's die niet van dieren houden homo zijn, natuurlijk. Al vind ik het wel lichtelijk ziïigquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:27 schreef Ringo het volgende:
Ik houd ook niet van huisdieren. Ben ik nou homo?
Hij hoeft ze toch niet op te etenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:26 schreef Strychnine het volgende:
Al is er ook één wel overtuigend vegetarier.
Dat wilde ik net posten!quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:27 schreef Ringo het volgende:
Ik houd ook niet van huisdieren. Ben ik nou homo?
Nou ja, dat. En honden zijn leuk zolang ze niet aan je been gaan lebberen. Vanachter glas, of een hoog hek. Niet-blaffend. En je zou ze gewoon naar de plee moeten kunnen sturen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:29 schreef Liejannuh het volgende:
Nuancering: konijntjes met hangoren vind ik wel lief. En ik vind huisdieren ok zo lang ze niet in mijn huis zijn.
Smoesjesquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:34 schreef purmernoord het volgende:
hoi,
ik hou van katten, maar mijn vriend is allergisch.
Hij wil een hond, maar omdat we allebei 6 dagen per week werken gaat dat dus niet.
Maar we houden dus allebei wel van huisdieren
Paul de Leeuw? Geer & Goor (quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:31 schreef yvonne het volgende:
SCH heeft katten, en Jos Brink, Robert Long had katten, en meer homo's ken ik niet, misschien in Polen vragen?
Dat is het ook. Homo's zijn doorgaans hardwerkende, carrièrebeluste egotrippers. Er is in hun leven simpelweg geen plek voor huisdieren, hoe graag ze ook zouden willen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:34 schreef purmernoord het volgende:
Hij wil een hond, maar omdat we allebei 6 dagen per week werken gaat dat dus niet.
Maar we houden dus allebei wel van huisdieren
En Polen zijn dol op huisdierenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Huisdieren zijn burgerlijk, homo's zijn anti-burgerlijk --> homo's haten huisdieren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |