Hm, als je nou eens geen wibra-ondergoed draagt; verhoogt misschien je kansen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:56 schreef sammienl het volgende:
Slechts 4 uurtjes geslapen, ach ik ga maar boodschappen doen bij C1000 en moet eigenlijk nog langs Wibra langs voor sokken en ondergoed
![]()
Thanks, wel iets beter dan gister, maar het vlot nog niet echt... Uitgaansplannen voor morgen ook maar vast even afgeblazen, helaas.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:37 schreef sammienl het volgende:
En hoe voel je je nu? Hopelijk iets beter![]()
het lopen gaat nog lastig, u is nog wankel in de benen ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:54 schreef Sunjammer het volgende:
*uit bed kruip*
Een beetje variatie in het leven...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het lopen gaat nog lastig, u is nog wankel in de benen ?![]()
Dan hoop ik wel voor je dat je in je huis geen kokolmatten meer hebt liggen, anders wordt het toch wel een pijnlijke bedoeling. Of is u in het bezit van een paar proffesionle kniebeschermers zoals de stratenmakers ?quote:
quote:Britse rechter: Wat is een website?
AMSTERDAM - Een Britse rechter in een ‘cyber-terreur’-proces heeft de rechtzaak tijdelijk onderbroken voor een lesje internet. ‘Ik kan het taalgebruik niet volgen’, merkte hij op na verhoren van een moslim-verdachte die onder de naam Irhab007 opereerde, ‘Ik heb eigenlijk geen idee wat een website is.’
Bron
bijna iedereen en allesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:22 schreef Andyvie het volgende:
Waarom is alles en iedereen vrij vandaag?
In mijn geval wederom een ziektedagje. Maar de meeste mensen nemen gewoon na Hemelvaart vrij (of hebben dat standaard).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:22 schreef Andyvie het volgende:
Waarom is alles en iedereen vrij vandaag?
zorg eens dat er sterremix komt danquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sorry die zit niet in het asortiment, ik kan je wel rooibos aanbieden of Earl gay![]()
helaas bezit ik geen horeca papieren, dus blijft het aanmodderen met een beperkt assortimentquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zorg eens dat er sterremix komt dan
schiet niet op zo, moet er nog suiker in om het enigzins te laten smaken
geef maar weer een glaasje marie henriette![]()
En je weet nog goed toen jij postbode was...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:10 schreef Vlarp het volgende:
Aaahh wat schattig. Er loopt zo'n jong krantenbezorgertje met een stapel kranten groter dan hem zelf langs de deuren hier..
9 juli, nadat al mijn officieele taken zijn afgerond gaat mijn haar weer scheermes kaalquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo de kapper m'n haar op standje twee laten zetten
Waar op ingegaan?quote:
Mietje.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:00 schreef Vlarp het volgende:
Oke.. het is bovenop standje 4 geworden.. de kapper raadde me af in 1 keer naar standje 2 te gaan
Dat zijn de meeste kappers toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:29 schreef DennisMoore het volgende:
Mietje.
Goedemorgen *flappert met vleugels en hosti*quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
ja dat brood mag je houden, maar schiet eens op met die beker miswijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goedemorgen *flappert met vleugels en hosti*
Inderdaad. Dat mens weet niet eens dat ze een leeuw beet heeft en geen tijger...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Jesus Camp - Harry Potter Condemned! Angstaanjagend.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Oeh. Da's dan zo'n aaibaar zacht hoofd toch?
ja daar begint het meequote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Oeh. Da's dan zo'n aaibaar zacht hoofd toch?
"Harry Potter would have been put to death!!!"quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
"Vlarp would have been put to death!!!"quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja daar begint het mee
in het begin is het fuzzy
maar daar zit de duivel onder
Vlarp is de duivel![]()
Het is genant CDPquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Da's mijn beste vriend.
Die is bezet haha.
Heb ik ook gedaan!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo de kapper m'n haar op standje twee laten zetten
ruggegraat daar gaat het omquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:56 schreef sammienl het volgende:
[..]
Het is genant CDP![]()
Ik moet gewoon nog een keer naar Palace, morgenvoor andere gozers
![]()
Ik heb gisteren wel een gozer in Den Haag aangesproken!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ruggegraat daar gaat het om
die heb jij geen
net een natte dweil
zorg eens dat je wat ruggegraat krijgt
Yepsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Jij gaat echt alléén maar op stap om jongens te leren kennen he?
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:39 schreef Andyvie het volgende:
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties.
Ach voor dat soort types ben ik graag een goedkope sloerie. En het hebben van een relatie wordt overrated, ben zat om iets na te jagen wat toch niet komt. En seks alleen om seks kan ook zekers goed voor je wezen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gedeelte "sex om sex" komt op mij een beetje goedkoop over, als ik eerlijk mag zijn.
Uh, vertel maar wat over!quote:
Ik moest de hele dag naar radioNL luisterenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:48 schreef sammienl het volgende:
[..]
Uh, vertel maar wat over!
Maar ach ja ik ga nu maar werken, moet tot middernacht werken![]()
Heroes of Might and Magic?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:56 schreef DennisMoore het volgende:
Okay, ik ben weer bij met Heroes...
Wordt vervolgd....
Proficiatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:42 schreef sammienl het volgende:
Andyvie is jarig vandaag
Gefeliciteerd, gefeliciteerd hiep hiep hoera!![]()
[afbeelding]
Yepsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier heb je er nog eentje.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:39 schreef Andyvie het volgende:
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties.
Gelukkig ben je nu vrij om te luisteren naar... Waar wil je naar luisteren, eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik moest de hele dag naar radioNL luisteren![]()
Rub three fairies and your wish will come true.quote:
Onsamenhangend bombardement vond ik ook een mooie typering.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:38 schreef sammienl het volgende:
uh mijn nieuwe profieltekst van gay.nl
[...]
Ik vind hem catchier dan mijn ouwe
barbarella, daar is ook een duitstalige musical van die ik heb maar nog niet heb beluisterdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Zo, ff naar de stad en 1 blouse gekocht en 9 films:
1. Barbarella, Queen of the galaxy (überfout)
2. Flash Gordon (pas met D gekeken, o zo fout)
3. The Crucible (verfilming van het toneelstuk waar ik dinsdag heen ben geweest)
4. Dangerous Liaisons (naar dat toneelstuk gaan we in december)
5. The fearless vampire killers (ook met D gekeken, idem, ook erg fout)
6. L'auberge espagnole (die zocht ik al héél lang)
7. Hard Candy (ouch)
8. Son frère (nooit gzien, maar leek me mooi)
9. Nachtrit (idem)
jij met je bijbelobsessie...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nu dus de volgende er bij:
10. The Ten Commandments (special edition)
11. De Stille Kracht (de tv-serie)
12. Ik omhels je met 1000 armen
Stille kracht heeft trouwens niks met de bijbel te maken.quote:
Ik heb het boek gelezen en het toneelstuk gezien, dus nu de serie nogquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Stille kracht heeft trouwens niks met de bijbel te maken.
't Is van Louis Couperus, een van de geniaalste schrijvers die de wereld gekend heeft
quote:
Ja zo kan iedereen het wel. Je koopt gewoon álle dvd's op die er zijn dan weet je zeker dat je er een paar toppertjes bij hebt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nu dus de volgende er bij:
10. The Ten Commandments (special edition)
11. De Stille Kracht (de tv-serie)
12. Ik omhels je met 1000 armen
Misschien kun je een deal sluiten met de Cinematheek, die zit toch om de hoek. Filiaal Ang3l ofzo.quote:
Ja ik voel me ook af en toe wel eens als een videotheek, voor vrienden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Misschien kun je een deal sluiten met de Cinematheek, die zit toch om de hoek. Filiaal Ang3l ofzo..
Thorquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Onsamenhangend bombardement vond ik ook een mooie typering..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |