gewoon iets wat in mij opkwam n.a.v. het Scissor Sisters concert waar ik erg veel zin in heb.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:08 schreef DennisMoore het volgende:
Is de TT autobiografisch en dergelijke?
Geil lichaam vooral, maar de serie is gewoon gaaf. Heb seizoen 3 en 4 ook op DVDquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:43 schreef wonderer het volgende:
Ik vind die kerel echt zo lelijk he...
Ik vind hem te perfect. Echt een ken-pop.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:43 schreef wonderer het volgende:
Ik vind die kerel echt zo lelijk he...
Tss lana moest doodquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geil lichaam vooral, maar de serie is gewoon gaaf. Heb seizoen 3 en 4 ook op DVD
Lana is gaaf. Vooral s4 met die heksen-verhaallijnquote:
We weten toch wel dat ie bij lois eindigd dus lana kan wegquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lana is gaaf. Vooral s4 met die heksen-verhaallijn
Ik heb gister een toneelstuk gezien over de heksenjachten in Salem, maar ik heb geen brandstapel mogen ruiken!quote:
Hoe hebben ze het dan opgelost?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister een toneelstuk gezien over de heksenjachten in Salem, maar ik heb geen brandstapel mogen ruiken!
Ze werden niet opgefikt in Salem toen. Ze werden opgehangen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe hebben ze het dan opgelost?
Kan ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze werden niet opgefikt in Salem toen. Ze werden opgehangen.
Wie of wat is 13th street?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ah 13th Street gaat House vanaf het begin uitzenden..kan ik alsnog inspringen.. 2 eps elke dinsdag
Ik vind Heroes eigenlijk leukerder dan House. House kabbelt teveel door, zonder dat er echt iets interessants gebeurt...quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:00 schreef wonderer het volgende:
Nog maar een House. Veel ergerder.
Hopelijk heeft Heroes een beetje een bevredigend einde. Ik vind er al maanden geen zak meer aan eigenlijk
13th Street is een nieuwe digitale zender van NBC voor Nederland.quote:
House heeft een sterke hoofdpersoon. Heroes niet. Die heeft niet eens echt een hoofdpersoon. Hiro is nog het leukste, die probeert tenminste iets. De rest loopt alleen maar te miepen en in zeven sloten tegelijk. House heeft elke week een nieuw verhaal en elke zoveel weken een nieuwe arch. Heroes kabbelt al vanaf aflevering een door over hetzelfde gezeik (red de wereld/kill Sylar) en elke keer aan het einde wordt een bepaalde verwachting gewekt die niet wordt ingelost.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vind Heroes eigenlijk leukerder dan House. House kabbelt teveel door, zonder dat er echt iets interessants gebeurt...
oeh? hopelijk heb ik dan mijn digibox van UPC gekregenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
13th Street is een nieuwe digitale zender van NBC voor Nederland.
Begint 30 mei tegelijk met Sci Fi Channel
Ja, gister speelde die dokter van MCW die ook Sinterklaas is ook in het toneelstukquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
Medisch Centrum Centrum!
Of de TV fabriek met Joop van Ellende en Noodzee TV met die opa in bed en de rucky rucky vogelquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
Medisch Centrum Centrum!
Meer voor mijquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, sorry wondie. Heroes is echt heel gaaf en boeiend. House lijkt me echt CSI meets ER met een klootzak van wat ik ervan heb gezien.
Het was meer een advocaten dan rechtbank serie maar Pleidooi is daar voor mij dus een uitzondering op. Dat blijft nog steeds heel mooi om naar te kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou geoon niet van ziekenhuisseriesen evenmin van rechtbankseries.
Wet & Waanquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:27 schreef Stroekie het volgende:
Het was meer een advocaten dan rechtbank serie maar Pleidooi is daar voor mij dus een uitzondering op. Dat blijft nog steeds heel mooi om naar te kijken![]()
een auto met chauffeurquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
Joop... Joop... Joop van Ellende!
Kan me er nog maar weinig van herinneren eigenlijk..
Ze zitten wel in het extra channel pakketquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:14 schreef Andyvie het volgende:
[..]
oeh? hopelijk heb ik dan mijn digibox van UPC gekregen
Kheb de pilot gezien en 2/3 afleveringen van latere seizoenen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Meer voor mij
Maar heb jij niet alleen de eerste aflevering gezien of zo? Die is niet echt representatief.
Mja, eigenlijk kun je het niet eens echt vergelijken, episodische serie naast een doorlopende. Misschien ben ik niet zo geschikt voor een heel seizoen hetzelfde verhaal. Vooral niet als er zo lang tussenzit steeds zoals hier.
Eensch en dat was dus ook gewoon realistisch en puur daar stonden de mensen zelf centraal, en de verhaaltjes van elke aflevering kwamen pas op de 2e plaatsquote:
En eindelijk twee homo's zonder dat het om homoseksualiteit ging in 't verhaal.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:33 schreef Stroekie het volgende:
Eensch en dat was dus ook gewoon realistisch en puur daar stonden de mensen zelf centraal, en de verhaaltjes van elke aflevering kwamen pas op de 2e plaats![]()
Is dat nou al eens op DVD verschenen? Zulke series zijn er veel te weinig...quote:
Die heb ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze zitten wel in het extra channel pakket
En met een Phoenix-icoonquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Een nieuwe in het topic! Uit Eindhoven! [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |