quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo liggen mijn gewichtjes er ook bij
hey ik heb trouwens een andere pose gevonden
[afbeelding]
met een kat erbij
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]. De kat kijkt bewonderend omhoog
. "Als ik later groot ben, wil ik er ook zo uitzien
"
.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:59 schreef Thrilled het volgende:
[..]
jij bent telefonsich niet bereikbaar
en toen zei jij:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hij was meer aan het miauwen om aandacht
ja primaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 08:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar verder zit je wel goed in je vel?
Het dieet van de hartstichting, dat dus niet van de hartstichting was/bleek.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:07 schreef Babbel1 het volgende:
[...]
Het doel is: nog 13 kilo eraf, ik ben er (met terugslag en al) al 4 kwijt, dus ik ben wel tevreden. (Oja, en ik sta al in het lijstje onder een andere naam met het startgewicht nadat ik was geëindigd met het 'dieet van de hartstichting', dus er is al meer af dan wat er nu aangegeven wordt. Er lezen mensen mee die nog niet hoeven te weten hoeveel ik weeg)
Haha ja, daar kwam ik dus ook achter. En ik was na 4 weken echt al die tonijn en bietjes zat!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het dieet van de hartstichting, dat dus niet van de hartstichting was/bleek.
nee dat mag nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:40 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb vandaag gruwelijk gezondigd... Maar dat mag wel 1x in het weekend, toch?
die hartslag is echt niet vreemd!, ik loop ook met 12 km/h en dan 40-50 minuten met een hartslag over de 190 slagen per minuut, meestal 198 eerst dacht ik ook dat het niet goed of gezond was. maar ik blijf gewoon door gaan en ik krijg er ook geen last van ofzo.. dus zal wel goed zijn!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:03 schreef Thrilled het volgende:
Pffft net terug van de sportschool.. kzie het somber in voor de brandweerIk moet 12 km/u lopen en dat hield ik 'maar' 14 minuten vol.. mn hartslag zat op 194 (normaal in rust is dat 105 ofzo) en ik had het gevoel dat ik moest overgeven.. op de stopknop geramd.. even lange pauze genomen en toen 7 minuutjes op 10 km/u gelopen.. mn benen voelen nu aan als lood!! dit is echt niet leuk, ik moet flink gaan trainen wil ik het halen
ligt eraan wat je ermee wilt bereiken?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:50 schreef dynamiet het volgende:
die hartslag is echt niet vreemd!, ik loop ook met 12 km/h en dan 40-50 minuten met een hartslag over de 190 slagen per minuut, meestal 198 eerst dacht ik ook dat het niet goed of gezond was. maar ik blijf gewoon door gaan en ik krijg er ook geen last van ofzo.. dus zal wel goed zijn!!
Hoeveel minuten moet je lopen?
op wat voor snelheid?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:28 schreef Ticootje het volgende:
De hometrainer staat weer in de woonkamer!!
En ik heb er zelfs al op gezeten. Ik ga het rustig opbouwen, want als ik spierpijn heb of krijg dan weet ik dat ik niet verder ga. Deze week (behalve dinsdag) ga ik elke dag 12 minuten fietsen. De 2e week ga ik proberen op 16 minuten te komen en vanaf de 3e week 25 minuten per dag. Ik ga proberen dit in ieder geval de gehele lijnperiode vol te houden. Ik heb er nu 2 weken op zitten en dus nog 12 weken te gaan. (voor de zomervakantie) Maar het gezonder leven bevalt me wel.
Thrilled, moet je die test uiteindelijk buiten afleggen of binnen op een loopband? Bij mij maakt het namelijk veel uit of ik buiten of binnen loop. Binnen ben je heel erg gefocussed op de teller, op de snelheid en op je lichaam (je voelt alle vermoeidheidstrekjes), terwijl je als je buiten loopt kan concentreren op het 'uitzicht', op de route, etc. Ik heb zelf een slechte knie, als ik op de loopband loop, voel ik 'm gelijk na 5-10 minuten, op de weg ook, maar dan loop ik door en vergeet ik 'm weer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:50 schreef dynamiet het volgende:
[..]
die hartslag is echt niet vreemd!, ik loop ook met 12 km/h en dan 40-50 minuten met een hartslag over de 190 slagen per minuut, meestal 198 eerst dacht ik ook dat het niet goed of gezond was. maar ik blijf gewoon door gaan en ik krijg er ook geen last van ofzo.. dus zal wel goed zijn!!
Ik probeer 24 tot 26 km/u vol te houden. Gewoon lekker doortrappen, niet te hard, want dat kan mijn conditie nog niet hebben, maar ook niet te langzaam, ik wil wel zweten.quote:
hmm dat is inderdaad ook niet heel erg snelquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik probeer 24 tot 26 km/u vol te houden. Gewoon lekker doortrappen, niet te hard, want dat kan mijn conditie nog niet hebben, maar ook niet te langzaam, ik wil wel zweten.
kan je niet beter meteen met een half uurtje beginnen en dan een tv serie kijken?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:40 schreef Ticootje het volgende:
Ja, ik begin ook maar net.... Het is nu even opbouwen. Wanneer mijn conditie meer toelaat ga ik natuurlijk iets meer van mijn lichaam vragen. Maar te veel en te snel is niet goed.
Ik was al trots op mezelf dat ik het onding omhoog heb gehaald. Nu nog gebruiken, dat is al heel wat voor mij.
je weet wel dat dat veelste weinig is hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:46 schreef Chicolate het volgende:
Mager/slank dagje vandaag ... zit nu op nog geen 1000 kcal, zonder zelfs maar honger te hebben (en daar zit dan het bakje chocoladerozijnen dat ik daarstraks terugvond ook in)
Goedemorgen! Ook al zo'n vroege vogel!quote:
Thnx, kzal het hard nodig hebben..quote:Op zondag 20 mei 2007 15:30 schreef Liejannuh het volgende:
Cool Thrilled! Dat van de brandweer dan, niet dat van die auto onderkotsen.
Ik ga voor je duimen dat de keuring goed gaat donderdag!
Hou het gewoon bij de hoofdmaaltijden op de dag, niet te veel tussendoortjes, genoeg (liefst zoveel mogelijk water) drinken op de dag.. en onthoud wel dat bij het fitnessen je niet alleen maar vet wegtraint op de plek die jij wilt.. zal geleidelijk gaan, en als je alleen vet hebt bij je buik, zal dat eerder weggaan..quote:Op zondag 20 mei 2007 20:10 schreef Fastmatti het volgende:
Ik eet niet zo heel veel. Maar heb de laatste paar weken niet zo op mijn eten gelet en ben daardoor iets aangekomen. Overigens wil ik me niet blindstaren op mijn gewicht, maar ik merk gewoon dat als ik net die paar kilo lichter ben ik gewoon me beter voel.
Jup same here. Heb vanaf donderdag best ongezond gegeten en enorm lopen schranzen. Ik ben moe,futloos en heb een chagarijnig humeurquote:Op zondag 20 mei 2007 20:10 schreef Fastmatti het volgende:
Ik eet niet zo heel veel. Maar heb de laatste paar weken niet zo op mijn eten gelet en ben daardoor iets aangekomen. Overigens wil ik me niet blindstaren op mijn gewicht, maar ik merk gewoon dat als ik net die paar kilo lichter ben ik gewoon me beter voel.
Precies, waardoor je weer geen zin hebt om op je eten te letten en zo is het cirkeltje weer rondquote:Op zondag 20 mei 2007 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup same here. Heb vanaf donderdag best ongezond gegeten en enorm lopen schranzen. Ik ben moe,futloos en heb een chagarijnig humeur
zoveel sport ik niet. Twee uurtjes per week maarquote:Op maandag 21 mei 2007 08:04 schreef Ticootje het volgende:
Viking jij sport toch ook veel? Dan zegt gewicht ook niet alles he...
Ik heb gister toch heel even gefietst, een half uur fietsen hou ik gewoon echt niet vol... Dus ik hou me echt even aan mijn eigen schema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |