Mooi ik ga maandag NIET naar assen dusquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
do vr za zo ma
Zonneschijn (%) 80 20 20 20 20
Neerslagkans (%) 10 50 80 80 80
Taxiquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:28 schreef 2Mini het volgende:
AAARGH!! Ze meten ook met 2 maten bij mij op werk!
Gek word ik ervan!
Zuip meet.. dan moet ik een bob meenemen.. fiets heb ik al jaren niet meer aangeraakt
oh dat klinkt wel oke op zich, alleen komen die op zondag ipv zaterdag.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Van het weekend speelt daar een U2 coverband. Helemaal de bom die gasten. Ben zelf paar weken terug geweest toen ze in het zuiderpark optraden.
Was er geen glitterparty op zondag?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:55 schreef Lauzie het volgende:
[..]
oh dat klinkt wel oke op zich, alleen komen die op zondag ipv zaterdag.
quote:
Dan ga je toch zaterdag en zondag?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:55 schreef Lauzie het volgende:
[..]
oh dat klinkt wel oke op zich, alleen komen die op zondag ipv zaterdag.
dus je wilt minimaal door zuipen tot dat de trams weer gaan rijdenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:53 schreef CaLeX het volgende:
tram :p
Wat is dat voor lelijke baggersite?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef buachaille het volgende:
Een site die hier zeker het vermelden waard is is: http://haagsecrimesite.nl/
Min gedachten ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat is dat voor lelijke baggersite?
Scheveningen, whehehequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:56 schreef buachaille het volgende:
Over 2 jaar is het strand bij Scheveningen 100 meter verbreed. Dan staat den Pier dus voor het overgrote deel met zijn voeten op het strand ipv in het water. Ben benieuwd hoe lullig dat er uit gaat zien.
Zo lang er maar vrouwen zijnquote:
nee jij merel mee dat is namelijk een lekker wijfquote:
Geen idee, ik zal het vanavond eens vragen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee jij merel mee dat is namelijk een lekker wijf![]()
zou ze me nog kennen uit #fok
Ze mag ALLEEN komen kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geen idee, ik zal het vanavond eens vragen.
Ze vond je poesje wel lief.![]()
Nee, jij bent er vies van wou je zeggen?quote:
Ik tuf er niet in nee.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij bent er vies van wou je zeggen?.
Wat doet dit topic in mijn AT?.
Als je het goed doet hoeft dat ook nietquote:
Daar is niks te doen dus die zitten de hele dag op fokquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:22 schreef Chen het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat zélfs het ''Westland'' meer topics heeft dan Den Haag?
Maar utrecht heeft er ookal 20quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:27 schreef jna het volgende:
[..]
Daar is niks te doen dus die zitten de hele dag op fok![]()
Je bedoelt vast Mereltje. Dat ben ik niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee jij merel mee dat is namelijk een lekker wijf![]()
zou ze me nog kennen uit #fok
jij was dat wel jij was dat wel maar later kwam er inderdaad een mereltje ja en die was stomquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Je bedoelt vast Mereltje. Dat ben ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |