Daar is niks te doen dus die zitten de hele dag op fokquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:22 schreef Chen het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat zélfs het ''Westland'' meer topics heeft dan Den Haag?
Maar utrecht heeft er ookal 20quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:27 schreef jna het volgende:
[..]
Daar is niks te doen dus die zitten de hele dag op fok![]()
Je bedoelt vast Mereltje. Dat ben ik niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee jij merel mee dat is namelijk een lekker wijf![]()
zou ze me nog kennen uit #fok
jij was dat wel jij was dat wel maar later kwam er inderdaad een mereltje ja en die was stomquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Je bedoelt vast Mereltje. Dat ben ik niet.
wat is dat dan wat is dat danquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:22 schreef bosnymfje het volgende:
En de week is alweer voorbij.....Iemand nog een leuke tip voor het weekend?
Ps Mojito's zijn echt zo lekker!! Denk dat ook_gek dat ook wel lust
zijn er vrouwen bij of vinden vrouwen dat lekkerquote:
Arma we zullen je een week missenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:24 schreef Lucille het volgende:
Armageddon is een week weg, kan de laatste tijd niet meer normaal reageren blijkbaar.
cocktails zijn lekker! hebben ze in de HL ook cocktails dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:26 schreef ook_gek het volgende:
gelukkig is het plaatje niet zo klein waar door ik nu goed kan zien wat het is
Maar dat zou ik gaan drinken samen met bosnymfje alleen was de havana te vol waardoor we naar de haagse lounche moesten!!!
waar we overgens even niet zo snel de ingang van konden vinden![]()
Toch maar beter dat ik vandaag niet naar de Pasar wilde. Kon er weer eens gratis heen.. maar tis een markt.. niks te zoeken daarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:51 schreef Chen het volgende:
Net bij de Pasar grote vechtpartij tussen Marokkanen/Sjonnies tegen Indo's (including me..) net voor me neus iemand neergestoken
Er was ook een feest, was wel leukquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:33 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Toch maar beter dat ik vandaag niet naar de Pasar wilde. Kon er weer eens gratis heen.. maar tis een markt.. niks te zoeken daar
Marokkanen en Sjonnies die samen aan dezelfde kant vechten?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:51 schreef Chen het volgende:
Net bij de Pasar grote vechtpartij tussen Marokkanen/Sjonnies tegen Indo's (including me..) net voor me neus iemand neergestoken
Ik moest ook 2 keer lezen maar het staat er toch echtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:48 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Marokkanen en Sjonnies die samen aan dezelfde kant vechten?
Ja vorig jaar viel stroom uit tijdens dat feest..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:04 schreef Chen het volgende:
[..]
Er was ook een feest, was wel leukMaar het einde was wat minder...
was wel mooi he. Wij bestellen 2 verschillende drankjes en dat hebben ze dan nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:42 schreef bosnymfje het volgende:
HL hebben geen cocktails...je mag daar hopen dat ze uberhaupt alcohol hebben.....![]()
Ja goed, het waren van die Mocro's en van die Wannabee Mocro's die eigenlijk een soort Sjonnie zijn.. tja goed.. het was 1 chaotische boel... die gozer voor mij werd neergestoken en toen belde ik de politie en toen kwamen er 2 ME busjes en wat ambulances enzoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:48 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Marokkanen en Sjonnies die samen aan dezelfde kant vechten?
Nee man, ik stond er tussen en het was al donker... dus dan begin je niet veel met je mobieltje. Aha, dus je houdt van Journalistiek, misschien is werken bij Den Haag Centraal wat voor je, ik zag dat ze nog een administratief mederwerk(st)er zoekenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Toevallig geen foto's gemaakt?
*journalist in mij kruipt weer naar boven*
Mocro's...tsja...je mag er niets van zeggen he want dan discrimineer je...maar ze maken je het wel erg makkelijk door dat soort acties iedere keer maar weer.
Ik was tot 23:00 bij/in de Pasar, heb niets gezien.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:51 schreef Chen het volgende:
Die in de stad, tegenover de Bijenkorfquote:Op zondag 27 mei 2007 12:52 schreef 2Mini het volgende:
Iemand die een goeie fitnesscentrum kent in Den Haag?
Liefst eentje die ook in Amsterdam zit, zodat als ik die kant op ga, ik ook naar hetzelfde fitnesscentrum kan gaan.
Niet duurder dan 180 per half jaar.
Als je ze lief aankijkt dan kunnen ze zo'n indo koppie niet weigeren, daarom hebben ze mij ook toegelatenquote:Op zondag 27 mei 2007 13:59 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Grapjas.
Liever eentje waar heren zijn toegestaan
Die gaat weg... ik overweeg om naar Kneets Gym te gaan bij de Fahrenheitstraat.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:26 schreef Chen het volgende:
[..]
Als je ze lief aankijkt dan kunnen ze zo'n indo koppie niet weigeren, daarom hebben ze mij ook toegelatenEuhm nee, ik wist niet dat dat Woman only was... Misschien Ceaser Sports op de Mauritskade?
Is volgens mij al weg...quote:Op zondag 27 mei 2007 14:26 schreef Chen het volgende:
Misschien Ceaser Sports op de Mauritskade?
Al maanden inderdaad!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:42 schreef soapie het volgende:
[..]
Is volgens mij al weg...
Hoi trouwens, kom ook weer eens om de hoek kijken!!!![]()
Greenhousequote:Op zondag 27 mei 2007 16:13 schreef Lovely-Lili het volgende:
[..]
Al maanden inderdaad!
Ben trouwens benieuwd hoe het Hilton wordt daarnaast!
Waarom is ALLES dicht vandaag..
dit is toch den haag, altijd alles open behalve op maandag?!?!?!
kon bijna geen sigaretten vinden! TE erg
Alleen de coffeeshops zijn open!
wat is er te doen in de stad danquote:Op zondag 27 mei 2007 20:44 schreef Lauzie het volgende:
Gaat er nog iemand de stad in vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |