Daar is niks te doen dus die zitten de hele dag op fokquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:22 schreef Chen het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat zélfs het ''Westland'' meer topics heeft dan Den Haag?
Maar utrecht heeft er ookal 20quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:27 schreef jna het volgende:
[..]
Daar is niks te doen dus die zitten de hele dag op fok![]()
Je bedoelt vast Mereltje. Dat ben ik niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee jij merel mee dat is namelijk een lekker wijf![]()
zou ze me nog kennen uit #fok
jij was dat wel jij was dat wel maar later kwam er inderdaad een mereltje ja en die was stomquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Je bedoelt vast Mereltje. Dat ben ik niet.
wat is dat dan wat is dat danquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:22 schreef bosnymfje het volgende:
En de week is alweer voorbij.....Iemand nog een leuke tip voor het weekend?
Ps Mojito's zijn echt zo lekker!! Denk dat ook_gek dat ook wel lust
zijn er vrouwen bij of vinden vrouwen dat lekkerquote:
Arma we zullen je een week missenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:24 schreef Lucille het volgende:
Armageddon is een week weg, kan de laatste tijd niet meer normaal reageren blijkbaar.
cocktails zijn lekker! hebben ze in de HL ook cocktails dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:26 schreef ook_gek het volgende:
gelukkig is het plaatje niet zo klein waar door ik nu goed kan zien wat het is
Maar dat zou ik gaan drinken samen met bosnymfje alleen was de havana te vol waardoor we naar de haagse lounche moesten!!!
waar we overgens even niet zo snel de ingang van konden vinden![]()
Toch maar beter dat ik vandaag niet naar de Pasar wilde. Kon er weer eens gratis heen.. maar tis een markt.. niks te zoeken daarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:51 schreef Chen het volgende:
Net bij de Pasar grote vechtpartij tussen Marokkanen/Sjonnies tegen Indo's (including me..) net voor me neus iemand neergestoken
Er was ook een feest, was wel leukquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:33 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Toch maar beter dat ik vandaag niet naar de Pasar wilde. Kon er weer eens gratis heen.. maar tis een markt.. niks te zoeken daar
Marokkanen en Sjonnies die samen aan dezelfde kant vechten?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:51 schreef Chen het volgende:
Net bij de Pasar grote vechtpartij tussen Marokkanen/Sjonnies tegen Indo's (including me..) net voor me neus iemand neergestoken
Ik moest ook 2 keer lezen maar het staat er toch echtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:48 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Marokkanen en Sjonnies die samen aan dezelfde kant vechten?
Ja vorig jaar viel stroom uit tijdens dat feest..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:04 schreef Chen het volgende:
[..]
Er was ook een feest, was wel leukMaar het einde was wat minder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |