gaan we samen danquote:Op zondag 27 mei 2007 20:54 schreef Lauzie het volgende:
[..]
altijd wel wat toch, kroegen, feestjes..ff vieren dat het Pinksteren is
![]()
mail me maar je msn dan kunnen we dat besprekenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:02 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Hm heb al afgesproken met andere mensjes. Ander keertje?![]()
Ikkequote:Op zondag 27 mei 2007 20:44 schreef Lauzie het volgende:
Gaat er nog iemand de stad in vanavond?
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:22 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ikke
Zie je een rode audi met keiharde muziek of een lichtblauwe toyota yaris... gil dan ff "2Mini ik hou van je!"
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:49 schreef Merel het volgende:
Hè ook gek! Arma hier!
één van deze twee gaan we morgen mee naar huis nemen.
[afbeelding]
Haha heb je niet gezien. Maar jij ging cruisen door de stad?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:22 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ikke
Zie je een rode audi met keiharde muziek of een lichtblauwe toyota yaris... gil dan ff "2Mini ik hou van je!"
wat was er in de onefour dan.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:46 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Haha heb je niet gezien. Maar jij ging cruisen door de stad?Dat doe je normaal toch op Scheveningen?
Was trouwens gister in de Paap en daarna in de OneFour, was weer gezelllg!![]()
Puss in Boots is leuk!!!!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Aaaaawwww wat lief!
Net zn cartoontegenhanger gezienPuss in Boots!
Nee niet cruisen.. op weg naar stad.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:46 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Haha heb je niet gezien. Maar jij ging cruisen door de stad?Dat doe je normaal toch op Scheveningen?
Was trouwens gister in de Paap en daarna in de OneFour, was weer gezelllg!![]()
Ja ik weet het!! Dat had ik gezien op de pathe site....de trailer is erg leuk...meestal is een deel 3 van een tekenfilm niet leuk maar als ik zo de trailer bekijk wordt het weer een mega leuke film!!quote:Op maandag 28 mei 2007 12:19 schreef winterapfel het volgende:
[..]
nog 3 en een halve week tot Shrek 3 in NL draait
![]()
Jah...daar kon ik dus niet op wachtenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:19 schreef winterapfel het volgende:
[..]
nog 3 en een halve week tot Shrek 3 in NL draait
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 13:47 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Jah...daar kon ik dus niet op wachten![]()
Hij is trouwens niet zo leuk als de vorige delen, maar er zit opzich wel genoeg lamme humor in om je flink in de slappe lach te krijgen.
International Sand Sculpture Festivalquote:Op maandag 28 mei 2007 14:46 schreef VVV-Venlo het volgende:
hey is dat zandsculptuur festival er nog? of komt het nog?
Thanksquote:Op maandag 28 mei 2007 14:48 schreef winterapfel het volgende:
[..]
International Sand Sculpture Festival
Strand, Scheveningen
Van 30 april tot en met 1 juni 2007
http://www2.holland.com/d(...)en/sandsculpture.jsp
Haha, nee ik dacht er eik opeens aan.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:56 schreef winterapfel het volgende:
[..]
no problem,
je dacht van heey, het regent, laat ik op het strand gaan kijken?![]()
Ik heb geen idee wat er was eigenlijk, volgens mij iets van Hed Kandi.. maar ze draaiden gewoon van alles wat en ook veel R&Bquote:Op maandag 28 mei 2007 11:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat was er in de onefour dan.
ik ga er dinsdag heen met mellow moods dan komt billy the klit, mark van dale en peter van leeuwen draaien tot 4 uur
ik ga er morgen heen. Kwam er een tijd geleden elke week maar wegens omstandigheden sinds maand 8 vorig jaar niet meer. Toen werd mijn moeder ziekquote:Op maandag 28 mei 2007 19:14 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er was eigenlijk, volgens mij iets van Hed Kandi.. maar ze draaiden gewoon van alles wat en ook veel R&B![]()
MM is trouwens ook erg tof!!
zo als je eens wist wat je te wachten staat.....quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo als je eens wist wat je te wachten staat.....
die kleine van mij is nu in haar fase waar ze alles doet wat ze niet mag. En wat je ook doet ze doet dat 20x achter elkaar en als ze dan eindelijk stopt gaat ze het volgende doen wat ze ECHT niet mag![]()
maar als ze dan op je buik,schouder of been in slaap valt is alles goed en vergeet je allesquote:
HIJ!quote:
Mwa.. ligt eraan wanneer je gaat. Ze hebben het trouwens verbouwd.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:24 schreef Merel het volgende:
Asta ben ik nooit geweest, lijkt me ook een breezahtent of niet?
vaag, ik was in de stad en alleen de MediaMarkt was openquote:
jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
vaag, ik was in de stad en alleen de MediaMarkt was open![]()
Of ging het je om de MM?
Ik moest alleen ff me fotos ophalen.. en weer wegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:26 schreef CaLeX het volgende:
was wel druk daarzo (en de rest vande stad)
als die lijers nu gewoon open waren gegaan
een feest dat elke dinsdag isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:53 schreef Chen het volgende:
Wat is mellow moods?
wantquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:02 schreef BabblingBrook het volgende:
Nog 2 maandjes en dan kom ik jullie lekker vervelen met mijn aanwezigheid!
Jaaaaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan komt ze in het strijkijzer wonen
wat zit je nou stom tequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan komt ze in het strijkijzer wonen
quote:Relatie Ja
Alles kan kapotquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat zit je nou stom te
uit haar fotoboek
[..]
totaal niet interesant dus![]()
Dus??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat zit je nou stom te
uit haar fotoboek
[..]
totaal niet interesant dus![]()
Dat mag je eerst maar eens bewijzen danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:20 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik ben gewoon heel gezellig.
zo ben ik dus totaal nietquote:
Je moet me gewoon een kans gevenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat mag je eerst maar eens bewijzen dan
[..]
zo ben ik dus totaal niet![]()
Kansen krijg je niet in het leven. Die moet je creëren en verdienenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Je moet me gewoon een kans geven![]()
Nou als t niet van twee kanten komt, dan kan je t ook vergetenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kansen krijg je niet in het leven. Die moet je creëren en verdienen
Maxima, op de prins hendrikstraat, erg lekker!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:13 schreef Huppelei het volgende:
Iemand nog een andere lekker kebab zaak in Den Haag? Maakt niet uit waar..
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:57 schreef Lauzie het volgende:
Oke, posten maar mensen! Wat valt er nog over Den Haag te melden?
iets in de trant van "een strijkijzer rijker" of geen poesje om zonder handschoenen aanpakken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:08 schreef Bubblicious het volgende:
Ja maar dat is niet alleen in den haag zo hoor
Moet trouwens nog wel een leuke topictitel hebben....
Is op zich wel een scherpe topictitelquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:42 schreef 2Mini het volgende:
la la la la woei!
Zoveel te maken met Den Haagquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:51 schreef Bubblicious het volgende:
[..]
Is op zich wel een scherpe topictitel
Goeienacht Bubblequote:Op woensdag 30 mei 2007 01:06 schreef Bubblicious het volgende:
Goeienacht admiraal...
Jij komt leuk binnenDat wordt em!
Alles goed trouwens? Je fokt rustig aan volgens mij?
Ik schaam me er bijna voor... bijna....quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:17 schreef Bubblicious het volgende:
Waar de mannen nog steeds niet subtiel kunnen zijn
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:47 schreef 2Mini het volgende:
tieten! yeah!
Ik heb al een stel bezorgd... wie doet de rest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |