gaan we samen danquote:Op zondag 27 mei 2007 20:54 schreef Lauzie het volgende:
[..]
altijd wel wat toch, kroegen, feestjes..ff vieren dat het Pinksteren is
![]()
mail me maar je msn dan kunnen we dat besprekenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:02 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Hm heb al afgesproken met andere mensjes. Ander keertje?![]()
Ikkequote:Op zondag 27 mei 2007 20:44 schreef Lauzie het volgende:
Gaat er nog iemand de stad in vanavond?
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:22 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ikke
Zie je een rode audi met keiharde muziek of een lichtblauwe toyota yaris... gil dan ff "2Mini ik hou van je!"
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:49 schreef Merel het volgende:
Hè ook gek! Arma hier!
één van deze twee gaan we morgen mee naar huis nemen.
[afbeelding]
Haha heb je niet gezien. Maar jij ging cruisen door de stad?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:22 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ikke
Zie je een rode audi met keiharde muziek of een lichtblauwe toyota yaris... gil dan ff "2Mini ik hou van je!"
wat was er in de onefour dan.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:46 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Haha heb je niet gezien. Maar jij ging cruisen door de stad?Dat doe je normaal toch op Scheveningen?
Was trouwens gister in de Paap en daarna in de OneFour, was weer gezelllg!![]()
Puss in Boots is leuk!!!!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Aaaaawwww wat lief!
Net zn cartoontegenhanger gezienPuss in Boots!
Nee niet cruisen.. op weg naar stad.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:46 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Haha heb je niet gezien. Maar jij ging cruisen door de stad?Dat doe je normaal toch op Scheveningen?
Was trouwens gister in de Paap en daarna in de OneFour, was weer gezelllg!![]()
Ja ik weet het!! Dat had ik gezien op de pathe site....de trailer is erg leuk...meestal is een deel 3 van een tekenfilm niet leuk maar als ik zo de trailer bekijk wordt het weer een mega leuke film!!quote:Op maandag 28 mei 2007 12:19 schreef winterapfel het volgende:
[..]
nog 3 en een halve week tot Shrek 3 in NL draait
![]()
Jah...daar kon ik dus niet op wachtenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:19 schreef winterapfel het volgende:
[..]
nog 3 en een halve week tot Shrek 3 in NL draait
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 13:47 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Jah...daar kon ik dus niet op wachten![]()
Hij is trouwens niet zo leuk als de vorige delen, maar er zit opzich wel genoeg lamme humor in om je flink in de slappe lach te krijgen.
International Sand Sculpture Festivalquote:Op maandag 28 mei 2007 14:46 schreef VVV-Venlo het volgende:
hey is dat zandsculptuur festival er nog? of komt het nog?
Thanksquote:Op maandag 28 mei 2007 14:48 schreef winterapfel het volgende:
[..]
International Sand Sculpture Festival
Strand, Scheveningen
Van 30 april tot en met 1 juni 2007
http://www2.holland.com/d(...)en/sandsculpture.jsp
Haha, nee ik dacht er eik opeens aan.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:56 schreef winterapfel het volgende:
[..]
no problem,
je dacht van heey, het regent, laat ik op het strand gaan kijken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |