Ik heb er ook net een gekregen in de stad, wist alleen niet dat het een weekblad zou gaan worden... Ik dacht dat ze de Haagsche Courant gingen vervangen maar ze gaan dus concurreren met de Posthoorn, alleen is de Posthoorn gratis dus ik geef ze weinig kans... Heb nog geen tijd gehad hem te bekijken dus inhoudelijk oordeel volgt nog...quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:33 schreef Chen het volgende:
En een nieuwe krant erbijDen Haag Centraal!
Ik heb al een abbonement genomen, en het eerste nummer zag er zeker goed uit wat jullie?
Ik heb hem nu een beetje doorgekeken, nog niet echt heel erg goed gelezen...Ziet er inderdaad wel leuk uit, alleen weet ik niet of het die ¤1,- nou wel helemaal waard is... De Posthoorn is tenslotte gratis...EN je hebt zoveel van die gratis blaadjes de laatste tijd. Maar misschien hebben ze meer ambitie, het is natuurlijk pas de eerste uitgave... Ik mis nog steeds de Doen... Dat was echt een mooi blad elke maand, mooie kleurencovers altijd en Haagsche Harry natuurlijk... Daar moet je nu de straatkrant voor kopen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:59 schreef soapie het volgende:
Is het wat die nieuwe krant???
ordinaire tvp eigenlijk..![]()
tegenwoordig haal ik ze alleen maar aan de weimarstraatquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:45 schreef Huppelei het volgende:
Snel, wat vinden jullie de beste kebabzaak van Den Haag???
Ik ben heel even een rondje wezen lopen langs de grote markt en het plein, vond er niet veel aan eigelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:10 schreef Xilantof het volgende:
Check!
Ik leef ook nog steeds in den haag!
Nog iemand bij de preview van 't The Hague Jazz geweest deze avond?
Ha, daar heb ik vandaag nog gehaaldquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:21 schreef 2Mini het volgende:
[..]
tegenwoordig haal ik ze alleen maar aan de weimarstraat
donequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga morgen de plattegrond bijwerken dus iedereen die er nog op moet PM mij je adres of coördinaten zodat ik je erbij kan zetten
Garde Du Nord (laatste groep van 22.30 tot 23.00 uur) op 't Plein was echt echt super gaaf!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:38 schreef Rian_ het volgende:
[..]
Ik ben heel even een rondje wezen lopen langs de grote markt en het plein, vond er niet veel aan eigelijk.
En die DE was IK weer vergetenquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:54 schreef 2Mini het volgende:
Ow ja.. ik weet trouwens hoe ik aan Dr. Monchyplein kom!!
Omdat het eigenlijk Burg. De Monchyplein is, en op mijn werk (waar ik al weg ben) hebben ze van de, dr. gemaakt. Maar omdat iedereen weet waar Monchyplein is, hebben ze dit nooit veranderd
Ik was er rond 20:30 maar we zijn weer terug naar huis gegaan, filmpje gekekenquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Garde Du Nord (laatste groep van 22.30 tot 23.00 uur) op 't Plein was echt echt super gaaf!
Jezus wat een lelijkerdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:33 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek is er ook weer. Alleen deze keer niet alleen![]()
[afbeelding]
Nu doet zij ook mee
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:33 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Nu doet zij ook mee
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:44 schreef ook_gek het volgende:
ze is geweldig
admiraal mannetje ze zoeken je
Wijven van 12 ofzo met stringetje boven broek op fiets
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:33 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Nu doet zij ook mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |