Strandseizoen bedoel je toch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:27 schreef BabblingBrook het volgende:
Nou ja morgen wordt het geopend...
Ik zit alweer te lang achter de pc... Als iemand die zpelvaut in de TT zou kunnen veranderen....quote:
Ik zal wel even iemand voor je halen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:30 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik zit alweer te lang achter de pc... Als iemand die zpelvaut in de TT zou kunnen veranderen....zucht.
![]()
Je vergist je, ik woon erquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:14 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis, heet het daar Dr. Monchyplein.. ook mooie flatgebouwen daar trouwens... maar zijn duur!
Dat hebben ze net als AH volgensmij ook elke paar weken... Maar ik weet niet welke jij dan bedoelt, sorry... Nieuwste die IK ken is die op de foto...quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:16 schreef 2Mini het volgende:
[..]
klopt.. snelgroeiende zaak.. maar ze hadden net net eentje nieuw dacht ik..
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:22 schreef Misstique het volgende:
Ik heb ff de OP toegevoegd, behulpzaam als ik ben.
Loevesteinlaan denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:18 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dat hebben ze net als AH volgensmij ook elke paar weken... Maar ik weet niet welke jij dan bedoelt, sorry... Nieuwste die IK ken is die op de foto...
Den Haag is nogal grootquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:45 schreef Huppelei het volgende:
Snel, wat vinden jullie de beste kebabzaak van Den Haag???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |