Nah, met een beetje pech kun je mooi zelf bevallen van een kind met een groot hoofd.....quote:Op maandag 21 mei 2007 14:28 schreef Deepfreeze het volgende:
Kijken ze ook niet voornamelijk naar de hoofdomtrek van de baby? En dan in verhouding met het bekken van de moeder?
Al schreven ze bij mij wel op een blaadje bij opmerkingen: Grote baby!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nah, met een beetje pech kun je mooi zelf bevallen van een kind met een groot hoofd.....![]()
Dat zit er wel dik inquote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef Moonah het volgende:
Nah, met een beetje pech kun je mooi zelf bevallen van een kind met een groot hoofd.....![]()
Als ik je een advies mag geven: Laat heel goed nagaan of het wel zal gaan passen!!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:39 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Dat zit er wel dik in..
Op de echo's heeft humpie al steeds een flink hoofd. En dat heerst ook in de familie.
Als ik het gemiddelde neem wordt het een 6 ponder, maar met een hoofd van een 9 ponder. Vandaar ook mijn opmerking. Je kunt een "licht" kind met een groot hoofd hebben, of een "zwaar" kind met een kleiner hoofd. Ligt maar net aan de verhoudingen. Dus daar houdt de VK hopelijk wel rekening mee.
Nou, hopelijk zul jij die ook hebben.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:44 schreef Deepfreeze het volgende:
Maar naast de grote hoofden, hebben de dames ook allemaal brede heupen, en redelijke tot makkelijke bevallingen rond de 42,5 weken..
is altijd welkomquote:Op maandag 21 mei 2007 16:39 schreef Moonah het volgende:
Laten we de dames hier maar even moed inpraten....![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Beaker, mooi wiegje!![]()
Gek he, dat daar straks een heus iniminimensje in ligt?!
Ja hoor, die zijn er. Je hoeft echt niet aan de katoenen luiers als je niet wiltquote:Op maandag 21 mei 2007 19:49 schreef DaviniaHR het volgende:
Het echte luieren? Heb je daar niet gewoon pampers new born voor (of huismerk supermarkt of zo)?
Die rust heb ik wel. Ik weet dat er grote hoofden in de familie zijn, maar ook grote bekens. En ze zijn er allemaal natuurlijk uitgekomen.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:35 schreef marit1978 het volgende:
ze doen het inderdaad 'op indicatie'
dus bij niet-ingedaald kind
of bij stuitbevalling
Deepfreeze, heb je een poliklinische bevalling overwogen?
Misschien geeft je dit wat 'rust' omdat je in geval van inderdaad niet vorderende uitdrijving niet alsnog naar het ziekenhuis hoeft?
Is iets echt niet-nederlands he?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:09 schreef Iksje het volgende:
.....onze geboortelijst staan: [afbeelding], kost normaal rond de 125 euro maar in de winkel waar de lijst ligt, kunnen ze hem inkopen aan 105 euro.
Dekbedovertrekjes voor over het dekentje heen toch ?quote:Afgelopen vrijdag naar Eindhoven gegaan en de prénatal ontdekt. Heel leuke winkel en de score was dan ook aanzienlijk: 4 lakentjes (waarvan 2 voor bij mijn vader, die later voor opvang zal zorgen), 1 dekentje, 2 dekbedovertrekjes, hoeslakentjes, hydrofieldoeken, 3 pyamaatjes, een vrijetijdspakje (met omkeerbaar vestje met capuchon), een speelgoedje voor aan de maxicosi en nog een besteksetje... en dan vergeet ik vast nog wat. Nederlandse winkelketens zijn leeeeeeuuuuk!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |