Mooie verhalen weer!! Vooral dat de vriend van iemand zei: kijk, nu wordt zijn kop afgehakt. Moest even heel hard lachen. Ben blij dat ik alleen thuis was. Op mijn werk zouden ze raar opgekeken hebben.
Inderdaad vreemd dat de gyn niet een datum stelt als hij al van tevoren weet dat je een ks krijgt... Zeker als het nog twee weken is.
Mooi wiegje, inderdaad! Handig zo vlak langs het bed. Wij gebruiken het liggedeelte van de bugaboo voor de eerste tijd. Geen aparte wieg.
We zijn vandaag terug van lang weekend in Londen, op bezoek bij vrienden, dus ik had wel wat achterstallig-lurk-werk te verrichten
![]()
Een tip: ontwijk London Luton airport. Wat een
![]()
-vliegveld is dat, zeg! Eerst drie kwartier staan voor de check-in, daarna een kwartier schuifelen voor de safety check, waar PR zijn schoenen uit moest doen, maar ze niet zagen dat we per ongeluk een tube handcreme in de rugzak hadden laten liggen (we waren hem al kwijt, lol). Bij de check-in (het was ook onwijs warm daarbinnen) ben ik op een gegeven moment aan het eind van de rij op de grond gaan zitten. Het was of dat of sterretjes zien en helemaal plat gaan. Leek me niet zo handig.
Zaterdag heb ik voor het eerst een voetje vastgehad. Was zooo lief
Er stak iets uit boven mijn navel, dus ik voelen... Het was echt een voetje. Kon het zo vasthouden. Helaas was PhysicsRules niet in de buurt, dus dat was erg jammer. Ach, komt nog wel.
Ik zag vandaag op de weg ook een eendjesfamilie, maar gelukkig reed mijn voorganger er met een grote boog omheen. Toen moest ik wel denken aan de arme eendjesfamilie die niet zo'n dierenliefhebber zijn tegengekomen op de weg...