Nah, met een beetje pech kun je mooi zelf bevallen van een kind met een groot hoofd.....quote:Op maandag 21 mei 2007 14:28 schreef Deepfreeze het volgende:
Kijken ze ook niet voornamelijk naar de hoofdomtrek van de baby? En dan in verhouding met het bekken van de moeder?
Al schreven ze bij mij wel op een blaadje bij opmerkingen: Grote baby!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nah, met een beetje pech kun je mooi zelf bevallen van een kind met een groot hoofd.....![]()
Dat zit er wel dik inquote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef Moonah het volgende:
Nah, met een beetje pech kun je mooi zelf bevallen van een kind met een groot hoofd.....![]()
Als ik je een advies mag geven: Laat heel goed nagaan of het wel zal gaan passen!!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:39 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Dat zit er wel dik in..
Op de echo's heeft humpie al steeds een flink hoofd. En dat heerst ook in de familie.
Als ik het gemiddelde neem wordt het een 6 ponder, maar met een hoofd van een 9 ponder. Vandaar ook mijn opmerking. Je kunt een "licht" kind met een groot hoofd hebben, of een "zwaar" kind met een kleiner hoofd. Ligt maar net aan de verhoudingen. Dus daar houdt de VK hopelijk wel rekening mee.
Nou, hopelijk zul jij die ook hebben.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:44 schreef Deepfreeze het volgende:
Maar naast de grote hoofden, hebben de dames ook allemaal brede heupen, en redelijke tot makkelijke bevallingen rond de 42,5 weken..
is altijd welkomquote:Op maandag 21 mei 2007 16:39 schreef Moonah het volgende:
Laten we de dames hier maar even moed inpraten....![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Beaker, mooi wiegje!![]()
Gek he, dat daar straks een heus iniminimensje in ligt?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |