quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:56 schreef Memmel het volgende:
Zegt mijn moeder vanmorgen: ja, ik had het er met een collega over en die zei nog: het geluid van dat inknippen zal ik noooooit vergeten. Ik zeg: nou, bedankt hoor, op die info zat ik te wachten....
Zal de man meer last van hebben dan de vrouw, die merkt er toch niets van.
Op de zwangerschapsgym vroeg iemand dus of dat leek op het knippen van een kipfiletje.... OMG. Zegt die begeleidster: nee eerder een biefstuk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:31 schreef jellyrose het volgende:
[..]
... het geluid van het knippen in vlees.. bedankt mam![]()
Ik heb er niks van gehoord en niks van gevoeld hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:31 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Mijn moeder vertelt me dat dus al zo lang als ik me kan herinneren, ik ben dan ook al jaren niet bang voor de pijn van een hele bevalling, maar alleen maar voor het geluid van het knippen in vlees.. bedankt mam
![]()
Oh ja, dat is niks hoor, die hoogslaper..je bent al blij als je normaal op de bank kan gaan zitten, laat staan in een hoogslaper klimmen! En idd, je wil je kindje ook bij je kunnen nemen. Wil je steeds in en uit die hoogslaper klimmen met je beeb? Hoe zie je dat voor je dan? Ik heb 2 hechtingen gehad en genas heel goed, maar trappen lopen of klimmen? Gewoon gaan zitten was al pijnlijk genoeg..Auw auw..daarbij moet je ook nog naar het toilet/spuugdoekje pakken/schone luier...je denkt er echt te makkelijk over, ik voorspel dat je binnen een dag denkt "hoe heb ik dit kunnen bedenken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:25 schreef Leah het volgende:
Even nog over de hoogslaper, ik zou echt zorgen dat je nog een alternatief hebt Piglet. Als je er al zelf in kunt klimmen na een bevalling (een onverhoopte KS nog daargelaten), blijft daar nog de kwestie van de baby. Ze zijn natuurlijk niet allemaal hetzelfde, maar die van mij hebben de eerste maanden nog wel heel regelmatig bij ons in bed gelegen vanwege voeding/krampjes/onduidelijke huilerigheden.
Ik viel dan vaak zelf ook in slaap, maar ik zou toch doodsangsten uitstaan dat baby uit een hoogslaper zou rollen.
Geeft niks, je komt er vanzelf wel achterquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:44 schreef p_iglet het volgende:
Maar jullie zijn lief met alle bezorgdheid en tipsEn ik gewoon gruwelijk eigenwijs
![]()
Ieuwquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:09 schreef Memmel het volgende:
[..]
Op de zwangerschapsgym vroeg iemand dus of dat leek op het knippen van een kipfiletje.... OMG. Zegt die begeleidster: nee eerder een biefstuk.![]()
Maak je nu maar gewoon druk over de weeen, dat inknippen ben je op een gegeven moment blij mee hoor, als ie er niet uit wilquote:
Dat merken we dan over een paar weekjes wel, dan heb jij weer wat om te lachenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:13 schreef Vivi het volgende:
.je denkt er echt te makkelijk over, ik voorspel dat je binne een dag denkt "hoe heb ik dit kunnen bedenken?".
Nee hoor, waarom zou ik er om lachen? Maar ik kan je nu al zeggen dat het echt niet gaat werken, niet betweterig bedoeld, maar het staat me allemaal nog goed bij, hoe het voeldequote:Op woensdag 16 mei 2007 20:21 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Dat merken we dan over een paar weekjes wel, dan heb jij weer wat om te lachen![]()
Even een poll: hoeveel mensen zijn er nu acuut vegetarisch geworden?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:09 schreef Memmel het volgende:
[..]
Op de zwangerschapsgym vroeg iemand dus of dat leek op het knippen van een kipfiletje.... OMG. Zegt die begeleidster: nee eerder een biefstuk.![]()
Ik probeer me nog maar even nergens druk over te makenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maak je nu maar gewoon druk over de weeen, dat inknippen ben je op een gegeven moment blij mee hoor, als ie er niet uit wil![]()
Die weeen zijn heel wat pijnlijker dan een knip waar je niks van voelt door alle adrenaline die door je lijf raast.
Precies!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:01 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik probeer me nog maar even nergens druk over te maken. Ik denk dat als je eenmaal ligt te bevallen je niet meer nadenkt over inknippen en andere dingen waar je nu de rillingen van krijgt... Ik zie het wel als het zover is...
Ik mijn bed zonder klossen al nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:41 schreef MeNicole het volgende:
Ik kwam mijn bed die op klossen stond al niet eens normaal op.
Het gaat niet lukkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:39 schreef p_iglet het volgende:
ik weet ook wel dat het absoluut geen zekerheid is dat het gaat lukken
Ja, vertel dat aan m'n moeder!!! Bijna 28 jaar na dato heeft ze het nog steeds over dat geluid, ik hoor nooit iets over weeen ofzo.. alleen maar "oh dat geluid, als ik er nu nog aandenk.. brrr"quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:01 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik probeer me nog maar even nergens druk over te maken. Ik denk dat als je eenmaal ligt te bevallen je niet meer nadenkt over inknippen en andere dingen waar je nu de rillingen van krijgt... Ik zie het wel als het zover is...
Geen solidariteitsbuikje?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:32 schreef t_igger het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze naar buiten moet de 1ste week! Maar wilde alleen maar aangeven dat een trap onvermijdelijk is omdat we nou eenmaal 1 hoog wonen...
Ze merkt vanzelf snel genoeg wat wel & niet kan... Ik heb nergens last van, in mijn lichaam is nix veranderd...
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:25 schreef t_igger het volgende:
Hihi Leuke discussie hoor! Wij, p_iglet & ik wonen in portiekwoning, met een trap! Dus als ze naar buiten wil moet ze toch echt de trap op & af! Ik ga der echt niet tillen hoorDat trapje van de hoog slaper is net een normale schuine trap met een leuning. Niet een trapje wat recht omhoog gaat, want dat lukt zeker niet, die hadden we 3 mndn geleden nog wel. Enne tjah ze is nou eenmaal eigenwijs...
Ik niet hoor
Maar ze is we lief hoor!
We zien wel hoe het loopt... Enne ik word vast ook wel uit bed geschopt om ons kindje te pakken...
![]()
Zo, dat is er eentje voor in een sigquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:35 schreef Anitra het volgende:
Het blijft echt wachten tot het zo ver is, iedereen voelt zich anders, iedereen doet het anders en iedereen denkt dat ht anders gedaan moet worden. De tijd zal het leren
quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:04 schreef snoopy het volgende:
Dat 'in je broek piesen' kan je natuurlijk na de bevalling overhouden![]()
Maar met goede bekkenbodemspierenoefeningen (leuk galgjewoord) gaat het bijna altijd wel weer over. Hier wel gelukkig.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:04 schreef snoopy het volgende:
Dat 'in je broek piesen' kan je natuurlijk na de bevalling overhouden![]()
Ik stond de volgende dag ook bij het gemeentehuis omdat er iets mis bleek gegaan te zijn bij het doorgeven van mijn verhuizing, en Dean dus bij de aangifte op mijn oude adres werd ingeschreven, ik vind hem nog iets te jong om uit huis te gaan en ik moest dat persé persoonlijk doen dus...daarna dacht ik dat ik ook nog wel even naar Albert Heyn kon gaanquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:34 schreef _evenstar_ het volgende:
P_glet en t_igger tis gewoon al bijna zover![]()
![]()
![]()
eigenwijs mowahwel lief
![]()
oh en vivi om even wat aan te geven dat mensen zo enorm verschillen in kunnen en doen.
een dag na de keizersnede deed ik de kleine al in bad en liep ik rond, douchte mezelf alleen dat schoenspoelen down under ging niet![]()
één van de laatste kerenquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:04 schreef Memmel het volgende:
Nu is mijn bad aan het vollopen en ga ik zo eens even met een kopje thee weken!
en wat zou dan het verschil zijn dat p_iglet niet in hara bed klimmen kan ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik stond de volgende dag ook bij het gemeentehuis omdat er iets mis bleek gegaan te zijn bij het doorgeven van mijn verhuizing, en Dean dus bij de aangifte op mijn oude adres werd ingeschreven, ik vind hem nog iets te jong om uit huis te gaan en ik moest dat persé persoonlijk doen dus...daarna dacht ik dat ik ook nog wel even naar Albert Heyn kon gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |