u zei?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:57 schreef DeLiedje het volgende:
Pssst.... moeten BE en stinkie niet tussen Soepstengel en Tan in staan in het lijstje?
Das inderdaad wel overzichtelijker zoals jij het hebt gedaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het lijstje sowieso even aangepast, nu zitten alle linkjes er ook weer netjes in. Ik heb ook een dubbele SAINT eruit gehaald, die is toch wel in december uitgerekend, alleen weet ze nog niet precies wanneer.
En ik heb het 2008 verhaal even ietsjes anders gedaan.
De smiley was wel leuk, maar dan staat er in het volgende topic bij elke zwangere een andere smiley.
Oh, ja... eh... mss wel saai, maar ik wilde zelfs al de TT van 'mijn' topic toen weer terug veranderen.
Maar heb je dan een logeerbed ofzo waar die kraamverzorgster jouw controles enzo op doet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:58 schreef p_iglet het volgende:
En ze vond het helemaal niet nodig om nog een laag bed te regelen (wij hebben een hoogslaper), zolang ik maar zorg dat mijn vriend het bed verschoont zodat de kraamhulp dat niet hoeft te doen.
Goede tips Marit! Dankjewel!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:30 schreef marit1978 het volgende:
* checken of werktijden in overleg met jullie kunnen
* voor jezelf bedenken of je evt. duidelijk een niet-roker wil
* even checken (als je dat uit informatie nog niet gehaald hebt) wie de kraamzorg moet bellen om ze op tijd in huis te hebben.( Nummer ook op lijstje zetten voor je partner/vk )
meer kan ik eigenlijk niet bedenken... anders hoor je het nog
frummels zijn altijd druktemakersquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:47 schreef Nijna het volgende:
Even een tvp-tje.
Dan ook maar even vertellen dat Frummel gisteravond weer hard aan het oefenen was. Druk aan het bewegen en doen. Kleine druktemaker is het
Ja zoiets staat mij ook nog bij uit het informatieboekje (Ook Evean Kraamzorg toevallig?) maar een parkeerkaart gaat heel moeilijk worden. We hebben zelf geen auto en een parkeervergunning heeft zo'n 9 jaar wachttijd bij ons... Er is wel vlakbij een parkeergarage bedenk ik me net. Zouden wij dan de parkeerkosten moeten betalen? De kosten per uur zijn dan nog hoger dan de eigen bijdrage per uurquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
Stiemie, bij mij in het boekje stond iets over dat het wel gewenst was als je een parkeerkaart oid kon regelen voor de kraamhulp voor de periode dat ze nodig is, dus mss is het wel nog even de moeite van het vermelden waard, van dat parkeren. Je weet maar nooit.
Pfff, ik heb m'n bed gewoon zo gelaten en gedaan of mijn neus bloedde (ben dan wel in het ziekenhuis bevallen).quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:00 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Maar heb je dan een logeerbed ofzo waar die kraamverzorgster jouw controles enzo op doet?Op de pufles werd me ook al verteld dat als je bijv een waterbed of hoogslaper hebt je een apart bed moet hebben om op te bevallen / kraam controles op te doen.
Ons bed kan niet op normale klossen staan (heeft geen poten, maar een ombouw) en we moeten nu speciale toestemming van de kraamzorg hebben om het op kratjes of iets dergelijks te zetten.
Mja, ik weet ook eigenlijk niet waar ik me druk over maak.. ik moet van de verloskundige toch in de woonkamer gaan slapen enzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Pfff, ik heb m'n bed gewoon zo gelaten en gedaan of mijn neus bloedde (ben dan wel in het ziekenhuis bevallen).
Maar die controles stellen geen reet voor, ff 3 seconden kijken en klaar. Nu had ik ook hechtingen die prima genazen dus dat scheelt.
*flashback* jaaaa! wat heb ik veel van die dingen weggewerkt zegquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:42 schreef Tan het volgende:
Even tussendoor:
Kom er net achter dat perenijs best lekker is tegen misselijkheid
Niet drukmaken danquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:44 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Mja, ik weet ook eigenlijk niet waar ik me druk over maak.. ik moet van de verloskundige toch in de woonkamer gaan slapen enzo![]()
Viev!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:41 schreef Vivi het volgende:
Ik was trouwens blij dat de kraamhulp opgehoepeld was, heb 'r zelfs een dag eerder naar huis gestuurd
Ik had ook verwacht dat ze zouden willen dat er een laag bed kwam voor de kraamperiode, maar volgens de kraamzorgmevrouw was dat echt niet nodig. Controles kon ook makkelijk op de bank vond ze.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:00 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Maar heb je dan een logeerbed ofzo waar die kraamverzorgster jouw controles enzo op doet?Op de pufles werd me ook al verteld dat als je bijv een waterbed of hoogslaper hebt je een apart bed moet hebben om op te bevallen / kraam controles op te doen.
Ons bed kan niet op normale klossen staan (heeft geen poten, maar een ombouw) en we moeten nu speciale toestemming van de kraamzorg hebben om het op kratjes of iets dergelijks te zetten.
Als het echt moet kan het wel een laag bed, maar dan moeten we de halve woonkamer verbouwen om plaats te maken, en lig ik dus in de woonkamer. We hebben niet voor niets een hoogslaper ivm ruimtegebrek. Ik ga het dus gewoon proberen. Kan het lichamelijk echt niet dan bellen we acuut de thuiszorg om een laag bed te laten bezorgen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:30 schreef owlet het volgende:
P_iglet, niet om je te ontmoedigen maar ik ken maar weinig vrouwen die na een bevalling puf hebben om een hoogslaper te beklimmen. Daarnaast is het prettig (en ook wel belangrijk) om je kindje bij je te kunnen hebben de paar dagen. Heb je helemaal geen mogelijkheid om tijdelijk op een laag bed te slapen?
Wij hebben een waterbed (boven) en hadden dus een kraambed in de babykamer (beneden). Het bed was wel iets hoger dan gemiddeld (een seniorenbed), maar ook niet op klossen. Onze kraamverzorgsterquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:44 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Mja, ik weet ook eigenlijk niet waar ik me druk over maak.. ik moet van de verloskundige toch in de woonkamer gaan slapen enzo![]()
Dan heb je een kraamverzorgster gehad die haar werk niet goed deed en een vlos die dat wel deed. Zou jij niet gaan mekkeren als je iedere dag aan een te laag bureau moest werken? Of tegen de regels in toch elke dag dozen van een paar kilo te zwaar moest tillen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:18 schreef Wennie het volgende:
Onze kraamverzorgstervond het geen probleem, maar de vlos
zat elke keer te mekkeren als ze m'n hechtingen kwam controleren.
Haha, is dat het...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:19 schreef Anitra het volgende:
[..]
frummels zijn altijd druktemakersdie springen rond en maken salto's
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:41 schreef Vivi het volgende:
Ik was trouwens blij dat de kraamhulp opgehoepeld was, heb 'r zelfs een dag eerder naar huis gestuurd
Nee, De Waarden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:33 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja zoiets staat mij ook nog bij uit het informatieboekje (Ook Evean Kraamzorg toevallig?) maar een parkeerkaart gaat heel moeilijk worden. We hebben zelf geen auto en een parkeervergunning heeft zo'n 9 jaar wachttijd bij ons... Er is wel vlakbij een parkeergarage bedenk ik me net. Zouden wij dan de parkeerkosten moeten betalen? De kosten per uur zijn dan nog hoger dan de eigen bijdrage per uur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |