Hehe, dat had ik daarnet ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:13 schreef Karina het volgende:
Ik had vanavond de lauwwarme knoflookgarnalen salade, erg lekker moet ik zeggen.
De geitenkaas/bacon smaakt ook prima, van de laatste had ik niet gezien dat het lauwwarm was, dus ik heb de kaas/baconrolletjes gewoon koud opgegeten, smaakte prima, maar de volgende keer maak ik het wel warm.
De peren/schimmelkaas (weet de naam niet precies) - ook lekker en de brie/aardbeien ook, bij de laatste inderdaad wat weinig brie.
Eigenlijk vind ik ze bijna allemaal lekker, behalve de kip/mango (ik houd niet zo van koude kip) en die met de koude reepjes vlees (beef of zo), die vind ik ook minder. De salades waar stukken ei in zitten ook niet, ik lust geen ei.

Die ene met blauwe kaas en peer
 Die ene met blauwe kaas en peer  

Maar wel veul nieuwe smakenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:39 schreef hornage het volgende:
Ik eet altijd wel zo'n 2 a 3 keer per week zo'n heerlijke salade. Mijn favoriete is alleen uit de schappen gehaaldDie ene met blauwe kaas en peer

Deze gaat er altijd (nou ja, altijd... vorig jaar iig) uit in de zomer. Als het goed is komt deze met de herfst weer terug in het assortiment! Deze is wel erg jummie!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:39 schreef hornage het volgende:
Ik eet altijd wel zo'n 2 a 3 keer per week zo'n heerlijke salade. Mijn favoriete is alleen uit de schappen gehaaldDie ene met blauwe kaas en peer

alleen is dat niet te vergelijken, allemaal vieze meuk, die met blauwaderkaas en peer was heel lekkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar wel veul nieuwe smaken
Hollands, Mexicaans, Varkensvleesreepjes met zoetzure saus...

In principe wel oke, maar ik heb hem zooooo vaak gegeten nu , dat ie inmiddels mijn neus wel zo'n beetje uitkomt. Misschien idd die blauwaderkaas met peer eens proberen. Maar volgens mij is die zelfs NOG duurder, potdorie!
  In principe wel oke, maar ik heb hem zooooo vaak gegeten nu , dat ie inmiddels mijn neus wel zo'n beetje uitkomt. Misschien idd die blauwaderkaas met peer eens proberen. Maar volgens mij is die zelfs NOG duurder, potdorie!   

Helemaal geen uitjes meer?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:01 schreef De_Hertog het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat ze de salade Nicoise hadden veranderd, nu niet meer met uitjes en een stuk minder lekker

Ze hebben er ook andere sla in gedaan ofzo. Ik vond 'm ook minder.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:01 schreef De_Hertog het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat ze de salade Nicoise hadden veranderd, nu niet meer met uitjes en een stuk minder lekker

Ik ga absoluut voor de Beef teriyaki! Vooral omdat er noddles in zitten i.p.v die doordrenkte aardappelpartjes.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Gisteren de Beef-Teriyaki gehad. Ik had eerst een druppel van de dressing zo genomen omdat ik hier al had gelezen dat hij erg zoet was.
Toen vond ik hem nog wel lekker, dus maar over de salade gedaan.
Wat een vieze combinatie met de sla zeg
Ik heb het vlees er maar tussenuit gevist en opgegeten en de rest is de vuilnisbak in gegaan.

Die met aardbeien en brie had ik gister ook gehaald en hij leek me heerlijk. In m'n enthousiasme die verpakking opengescheurd en stiekem snel een aardbei gesnoept. Bleken alle aardbeien in het pak er van bovenaf prima uit te zien, maar aan de onderkant waren ze papperig geworden en waren ze al aan het wegrotten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Vandaag heb ik ook de salade met aardbeitjes gehaald, ben erg benieuwd! Ze hadden ook een salade met surimi, leek me ook wel lekker! Die van dirk van de broek zijn niet te pruimen trouwens!
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |