abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juni 2008 @ 12:07:17 #101
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_59514459
eerlijk gezegd lijkt brie in een salade me niet zo, maar hij ziet er wel lekker uit..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:00:50 #102
3185 Adelante
To let it go now
pi_59515936
Die nieuwe SmallSalad's zijn trouwens ook prima te eten, net met de lunch de salade nicoise op

sperziebonen, tonijn, zwarte olijven, kerstomaatjes, scharrelei en vinaigrette
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60007364
Vandaag de mozzarella salade gehad, was in de bonus.

Moet zeggen dat ik nogal teleurgesteld ben; ik vond hem ontzettend simpel en eentonig, en eerder een "side" salade dan een maaltijd salade.
Sla, Mozzarella, pijnboompitten en tomaat. Dat was het..dan vind ik alle andere varianten toch veel meer het "maaltijd" gevoel hebben. Erg duffe boel deze mozzarella salade.

Ps. De mozzarella was ook nog eens vrij droog.
pi_65118930
Onze AH verkoopt tegenwoordig al mijn favoriete gerechten niet meer:
AH Bacon&Kaas Maaltijdsalade (L) - was m'n favoriet
Passie & Bessen dranken
Nog één... maar die ben ik vergeten.

Ik wil graag zelf bacon&kaas salades kunnen maken, maar das niet erg redelijk of wel? Ik wil mijn salades terug! Bij de Super de Boer om de hoek hebben ze hem ook niet. Dichtstbijzijnd is Rotterdam Alexander, maar das ook niet dichtbij.

De andere salades zijn niet zo heerlijk als de Bacon&Kaas. De saus van de Caesarsalade bijvoorbeeld. De ingrediënten van Bacon&Kaas is ultieme perfectie.
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 20:13:35 #105
9859 crew  Karina
Woman
pi_65120914
Ik had vanavond de lauwwarme knoflookgarnalen salade, erg lekker moet ik zeggen.

De geitenkaas/bacon smaakt ook prima, van de laatste had ik niet gezien dat het lauwwarm was, dus ik heb de kaas/baconrolletjes gewoon koud opgegeten, smaakte prima, maar de volgende keer maak ik het wel warm.

De peren/schimmelkaas (weet de naam niet precies) - ook lekker en de brie/aardbeien ook, bij de laatste inderdaad wat weinig brie.

Eigenlijk vind ik ze bijna allemaal lekker, behalve de kip/mango (ik houd niet zo van koude kip) en die met de koude reepjes vlees (beef of zo), die vind ik ook minder. De salades waar stukken ei in zitten ook niet, ik lust geen ei.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_65138278
wat een schop omhoog

Even dit topic misbruiken: ik was vandaag bij de Hema, daar blijken ze ook maaltijdsalades te hebben, de gado gado zag er wel lekker uit, veel sperciebonen en kip, partjes ei met wat pindadressing
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:01:52 #107
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_65138721
De Beef Teriyaki verwarm ik altijd in de wok. Erg lekker en de beef wordt er vele malen malser door.
Confidence through competence
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:15:24 #108
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_65467632
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:13 schreef Karina het volgende:
Ik had vanavond de lauwwarme knoflookgarnalen salade, erg lekker moet ik zeggen.

De geitenkaas/bacon smaakt ook prima, van de laatste had ik niet gezien dat het lauwwarm was, dus ik heb de kaas/baconrolletjes gewoon koud opgegeten, smaakte prima, maar de volgende keer maak ik het wel warm.

De peren/schimmelkaas (weet de naam niet precies) - ook lekker en de brie/aardbeien ook, bij de laatste inderdaad wat weinig brie.

Eigenlijk vind ik ze bijna allemaal lekker, behalve de kip/mango (ik houd niet zo van koude kip) en die met de koude reepjes vlees (beef of zo), die vind ik ook minder. De salades waar stukken ei in zitten ook niet, ik lust geen ei.
Hehe, dat had ik daarnet ook.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:39:07 #109
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_69852667
Ik eet altijd wel zo'n 2 a 3 keer per week zo'n heerlijke salade. Mijn favoriete is alleen uit de schappen gehaald Die ene met blauwe kaas en peer
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:27:32 #110
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_69853933
Ik haal wel eens de Caesar Salade hiervan. Best lekker, maar ook wel een stukje te duur om dit vaker te halen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_69854255
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:39 schreef hornage het volgende:
Ik eet altijd wel zo'n 2 a 3 keer per week zo'n heerlijke salade. Mijn favoriete is alleen uit de schappen gehaald Die ene met blauwe kaas en peer
Maar wel veul nieuwe smaken

Hollands, Mexicaans, Varkensvleesreepjes met zoetzure saus...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator dinsdag 9 juni 2009 @ 11:36:57 #112
9859 crew  Karina
Woman
pi_69855931
Gisteren sinds lange tijd weer eentje gegeten (bij mijn AH hadden ze steeds niet zoveel keus), de brie met aardbeien, erg lekker.

Het is inderdaad best duur om vaak te doen, maar 1x in de week kan wel en ik moet zeggen dat ik altijd best vol zit na zo'n salade, dus ik hoef er verder niets meer bij te eten.

Hopelijk hebben ze binnenkort de lauwwarme garnalensalade weer, die vind ik toch het smakelijkst.
niet zo tof doen
pi_69860978
Wat zit er allemaal in die Mexicaanse, is die vegetarisch?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:06:49 #114
61279 Coolfool
Belanda goreng
pi_69865786
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:39 schreef hornage het volgende:
Deze gaat er altijd (nou ja, altijd... vorig jaar iig) uit in de zomer. Als het goed is komt deze met de herfst weer terug in het assortiment! Deze is wel erg jummie!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:11:18 #115
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69870380
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar wel veul nieuwe smaken

Hollands, Mexicaans, Varkensvleesreepjes met zoetzure saus...
alleen is dat niet te vergelijken, allemaal vieze meuk, die met blauwaderkaas en peer was heel lekker
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:08:02 #116
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_69872128
ALS ik het doe, wat helaas ivm mijn werk vaker gebeurt dan ik zou willen, dan is het de geit. OMG, die eeuwige geit! In principe wel oke, maar ik heb hem zooooo vaak gegeten nu , dat ie inmiddels mijn neus wel zo'n beetje uitkomt. Misschien idd die blauwaderkaas met peer eens proberen. Maar volgens mij is die zelfs NOG duurder, potdorie!
  Moderator dinsdag 9 juni 2009 @ 20:57:06 #117
9859 crew  Karina
Woman
pi_69875982
Die Mexicaanse heb ik een paar weken geleden gegeten, ik vond het niet lekker, volgens mij was er iets met de saus dat ik niet lekker vond.

Sowieso vind ik de salade's met vlees minder lekker, alleen die Italiaanse gaat wel.
niet zo tof doen
pi_69892189
Ik wil nog steeds de witlofsalade terug! Ooit AH over gemaild, nooit reactie gekregen...
pi_69892468
Ik had laatst een hele smerige met sinaasappel-dressing, me moeder haalt telkens salades omdat ik ze lekker vind, maar dan komt ze met die hele luxe rare dingen aan. geef mij maar gewoon een lekkere salade met ham en kaas of bacon ofzo.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:01:56 #120
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_69892762
Ik kwam er laatst achter dat ze de salade Nicoise hadden veranderd, nu niet meer met uitjes en een stuk minder lekker
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_69892946
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:01 schreef De_Hertog het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat ze de salade Nicoise hadden veranderd, nu niet meer met uitjes en een stuk minder lekker
Helemaal geen uitjes meer?
pi_69894286
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:01 schreef De_Hertog het volgende:
Ze hebben er ook andere sla in gedaan ofzo. Ik vond 'm ook minder.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_69900442
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Gisteren de Beef-Teriyaki gehad. Ik had eerst een druppel van de dressing zo genomen omdat ik hier al had gelezen dat hij erg zoet was.
Toen vond ik hem nog wel lekker, dus maar over de salade gedaan.
Wat een vieze combinatie met de sla zeg
Ik heb het vlees er maar tussenuit gevist en opgegeten en de rest is de vuilnisbak in gegaan.
Ik ga absoluut voor de Beef teriyaki! Vooral omdat er noddles in zitten i.p.v die doordrenkte aardappelpartjes.
pi_70343281
Vandaag heb ik ook de salade met aardbeitjes gehaald, ben erg benieuwd! Ze hadden ook een salade met surimi, leek me ook wel lekker! Die van dirk van de broek zijn niet te pruimen trouwens!
pi_70343664
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Vandaag heb ik ook de salade met aardbeitjes gehaald, ben erg benieuwd! Ze hadden ook een salade met surimi, leek me ook wel lekker! Die van dirk van de broek zijn niet te pruimen trouwens!
Die met aardbeien en brie had ik gister ook gehaald en hij leek me heerlijk. In m'n enthousiasme die verpakking opengescheurd en stiekem snel een aardbei gesnoept. Bleken alle aardbeien in het pak er van bovenaf prima uit te zien, maar aan de onderkant waren ze papperig geworden en waren ze al aan het wegrotten.

Jummieeee.. Dat doen we dus ook nooit meer.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')