Duitse tb's FTW! Ik had er gewoon een op werk en er hing er een aan mijn laptopje. Dat lukte na een tijdje primaquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja Skype is echt geweldig als je in het buitenland zien. De webcam gebruik ik vaker met vriendlief![]()
Ja ik heb ook een duits Tastatur, heel verwarrend öäüßöäüöäpß
Nee, met z'n allen op zoek naar een FOk-stok is lekker nuttig...quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:36 schreef jslavenburg het volgende:
Oooh, dit is zo kansloos:
AH Maaltijdsalades deel 3
Hebben ze al 2 topics volgeschreven over AH maaltijd salades
Hm misschien moet je je eens wat minder puberaal gaan gedragenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:35 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik doe wat anders met mij lul
En ik had je net gedisst
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
start ik net Lotus notes op, al een week niet gedaanzie ik dat ik vorige week donderdag een emailtje heb ontvangen van mn stagebegeidster van school of ik toch nog wel even een keer wil emailen hoe het gaat enzo...
![]()
![]()
![]()
Wat zal ik terug sturen? Heel erg goed! heb inmiddels 10 topics volgespammed op FOK! ?![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:35 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik doe wat anders met mij lul
En ik had je net gedisst
drukquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm misschien moet je je eens wat minder puberaal gaan gedragen
Je komt net kijken man Newbie.
toch mooi he! de techniek van tegenwoordigquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja Skype is echt geweldig als je in het buitenland zien. De webcam gebruik ik vaker met vriendlief![]()
Ja ik heb ook een duits Tastatur, heel verwarrend öäüßöäüöäpß
Newbie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm misschien moet je je eens wat minder puberaal gaan gedragen
Je komt net kijken man Newbie.
Maar miss ik zat je net maar een beetje te stangen hoorquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Met de groeten van alle stage SC-ers![]()
watte?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:39 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Newbie?
Ben liever een wannabe noob @ pro dan een pro @ wannabe noob
En misschien zou ik dat moeten doen ja, maar misschien heb ik daar geen zin in
[..]
Maar miss ik zat je net maar een beetje te stangen hoor![]()
quote:
spreek jij eigenlijk ook duits op je werk? ik word echt gespannen, net was er een belangrijk iemand op bezoek, maar ik weer een domme fout (verdomme het is vor 2 monaten en niet seit 2 montaten aaah ik ben sleeeechtquote:
Die staat binnenkort ook wel in KPD dusquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:41 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Daar kreeg ik zo ook mijn bedenkingen bij
Leuk voor iedereen die op stage isquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:42 schreef miss-scofield het volgende:
Er is trouwens al een tijdje een Duitse top 11 bezig op MTV!
Wir Sind Helden & Rammstein ftwquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:42 schreef miss-scofield het volgende:
Er is trouwens al een tijdje een Duitse top 11 bezig op MTV!
Hounietquote:
Zoals ik al zei: "Ben liever een wannabe noob @ pro dan een pro @ wannabe noob"quote:
ik vat hem denk ik welquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:44 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: "Ben liever een wannabe noob @ pro dan een pro @ wannabe noob"
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
spreek jij eigenlijk ook duits op je werk? ik word echt gespannen, net was er een belangrijk iemand op bezoek, maar ik weer een domme fout (verdomme het is vor 2 monaten en niet seit 2 montaten aaah ik ben sleeeecht)
Je bent me kwijtquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:44 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Houniet
Hoezo zo vrolijk?
[..]
Zoals ik al zei: "Ben liever een wannabe noob @ pro dan een pro @ wannabe noob"
Toten hosenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hey tof! Wat nog meer? Silbermond ofzo? Toten hosen?![]()
Wir Sind Helden- Ich will da seinquote:
Meer Duitse muziek heb ik niet op mn iPODquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hey tof! Wat nog meer? Silbermond ofzo? Toten hosen?![]()
Weinig, bar weinig! voornamelijk engels, het is en blijft wel een amerikaans- engels bedrijf he waar ik werk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
spreek jij eigenlijk ook duits op je werk? ik word echt gespannen, net was er een belangrijk iemand op bezoek, maar ik weer een domme fout (verdomme het is vor 2 monaten en niet seit 2 montaten aaah ik ben sleeeecht)
quote:
WTF, voegt die gozert iedereen toe ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:46 schreef Houniet het volgende:
Slavenburg heb je me late msn bericht nog gelezen?
gelukkig staat mijn msn adres hier nergens vermeldquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
WTF, voegt die gozert iedereen toe ofzo![]()
Heb je nog geen een keer gesproken op msnquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:46 schreef Houniet het volgende:
Slavenburg heb je me late msn bericht nog gelezen?
anders is de lijst zo leegquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nee precies, zo weet niemand dat cuckoo@hotmail.com mijn emailadres isquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:47 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
gelukkig staat mijn msn adres hier nergens vermeld
zo had ik het ook in gedachtenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:48 schreef jslavenburg het volgende:
Ok, voor de mensen die de zin "Ben liever een wannabe noob @ pro dan een pro @ wannabe noob" niet kunnen volgen (n00b gamers dat jullie zijn):
Ik ben liever iemand die zich voordoet als een slechter iemand maar goed is, dan dat ik me voordoe als iemand die goed is, maar slecht is.
Dus ik gedraag me af en toe liever als een puber dan als een 19 jarige
En ik hoef niemand toe te voegen, ik ben populairquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee precies, zo weet niemand dat cuckoo@hotmail.com mijn emailadres is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |