donequote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:50 schreef Fallen het volgende:
Deze kan dicht: [PS3 Centraal SC # 69] Waar we zelf werelden gaan bouwen!
aangezien deze er ook is: [PS3 # 69] With a gorgeous demo of Heavenly Sword
en bedankt weer!
Verkeerde topic, voor games.fok gerelateerde posts moet je hier zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:17 schreef depax het volgende:
sales japan deze week.
mc heeft hun nummers aangepast voor Dragon quest swords even aanpasen Roy ?
http://www.gpara.com/ranking/mediacreatebn/ranking_20070719.php
303000 is het officiele totaal reden is er niet maar met aardbeving en orkaan kunnen sommige gegevens pas later zijn gekomen.
Je hoeft je excuus niet aan te bieden, nergens voor nodig hoorquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Verkeerde topic, voor games.fok gerelateerde posts moet je hier zijn
Het FOK!games commentaar en complimenten topic #7
donequote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Misschien een modje die even [Hattrick] voor deze TT wil zetten?? [Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker sz.7
Dus dat het [Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker sz.7 wordt?
Bvd
[Wii 211]quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[Wii 210]
Nu moet het maar afgelopen zijn met Tomasso's onzin.Ik heb geen zin om uitgescholden te worden voor mongool. En al helemaal niet in het Engels (wat totaal niet klopt).
Negeer Tomasso voortaan en neem niet elk klein scheldwoordje op als een groot probleem.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[Wii 211]
En nu word ik voor debiel uitgemaakt...
Ik zal er wel niets van mogen zeggen, maar je vraagt er in bepaalde mate toch echt zelf om. Misschien moet ik wel niet beginnen met schelden, maargoed, soms komt dat er gewoon uit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[Wii 211]
En nu word ik voor debiel uitgemaakt...
Soms komt dat er gewoon uit? Geen 'd', 'e', 'b', 'i', 'e', 'l' op je toetsenbord tikken lijkt me niet zo moeilijk. In het echt komen sommige dingen zomaar uit je mond, maar iets op neertypen en op 'Invoeren' klikken lijkt mij anders een actie waarbij je redelijk goed nadenkt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zal er wel niets van mogen zeggen, maar je vraagt er in bepaalde mate toch echt zelf om. Misschien moet ik wel niet beginnen met schelden, maargoed, soms komt dat er gewoon uit.
Dan moet jij maar eens beginnen met het niet uit te gaan lokken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Soms komt dat er gewoon uit? Geen 'd', 'e', 'b', 'i', 'e', 'l' op je toetsenbord tikken lijkt me niet zo moeilijk. In het echt komen sommige dingen zomaar uit je mond, maar iets op neertypen en op 'Invoeren' klikken lijkt mij anders een actie waarbij je redelijk goed nadenkt.
WTF is dit voor Gestapo-achtige moderatie? Nu kunnen we absoluut geen grappen maken?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
done.
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaalquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
WTF is dit voor Gestapo-achtige moderatie? Nu kunnen we absoluut geen grappen maken?
Tomasso, je bent een idioot.
Ik ben nu helemaal klaar met dit forum.
Tot nooit!
Kiddy console, wat wil je.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vind GAM wel gezellig, maar dat komt omdat ik nooit meer de Wii topics bezoekt.Maar goed wel vreemd dat juist daar problemen zijn en niet bij de rest van GAM.
Precies mijn punt. De reeks is begonnen om te praten over homebrew en niet over de manier waarop je het kan draaien. In de P-style generatie werden topics over flashcarts meteen gesloten. Het koste aardig wat moeite om een topic over homebrew te mogen openen, en nu worden die topics voor andere doelen gebruikt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:06 schreef ijsmeis het volgende:
In de OP staat dit zelfs:
GEEN illegale dingen (emulators, roms, flashcarts, zelfs niet hoe je dingen op je DS zet!)
Ik zit er meestal voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Leuk joh, ga nu maar weer achter je 360 zitten.
Zie je hierboven een mod reageren dan? Je vroeg het toch aan iemand die ook achter de schermen kan kijken? Wacht dan nog even geduldig afquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:16 schreef disjfa het volgende:
Er word dus niet serieus over ingegaan. Okidoki, ik had ook niet veel verwacht.
Ik ga dan ook maar weer achter mijn console en voor mijn tv zitten.
Ik zit op mijn stoel, voor mijn bureau, achter mijn controller & down with the flow. Dogg!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:16 schreef disjfa het volgende:
Dat wordt het wel, achter de schermenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:16 schreef disjfa het volgende:
En voor de schermen gebeurt er dan verder geheel niets. Ja soms een ban meldingkje. En dan moeten we weer gerust zijn. Missenlijkmakende mismodheid blijft doorgaan. Ronduit kut gezwets kan gewoon door blijven gaan en het enige wat we aan de voorkant verder horen is "ja we kijken ernaar"quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat wordt het wel, achter de schermen
Zo ik heb snel beet vandaag!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Leuk joh, ga nu maar weer achter je 360 zitten.
Posts gedelete en even neergezet dat het niet over flashcards mag gaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:00 schreef BMH het volgende:
[DS] Homebrew #3
Het homebrew topic wordt enkel gebruikt om te praten over flashcarts. Is dit de bedoeling?
Ik wil wel graag duidelijkheid.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Posts gedelete en even neergezet dat het niet over flashcards mag gaan.
Joh wij als mods kunnen bijna niets doen, wij houden een oogje in het zeil, modden afentoe wat weg of passen wat aan.. grotere problemen als die leggen we voor aan andere achter de schermen en proberen een oplossing te vinden..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
En voor de schermen gebeurt er dan verder geheel niets. Ja soms een ban meldingkje. En dan moeten we weer gerust zijn. Missenlijkmakende mismodheid blijft doorgaan. Ronduit kut gezwets kan gewoon door blijven gaan en het enige wat we aan de voorkant verder horen is "ja we kijken ernaar"
Top.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:28 schreef BMH het volgende:
[..]
+1.
Ik schenk je ook meteen mijn Winnie de poe auto in forza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |