quote:Op maandag 30 juli 2007 17:54 schreef Tomasso het volgende:
Zelda voor de Wii komt niet, Nintendo vindt dat niet zo belangrijk en maakt liever WiiFit 1, 2 en 3.
GDR heeft gelijk.
Ja maar, die is niet het stabielst!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb hier een Belkin en die doet het zeer prima moet ik zeggen
Triest maar waar.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:54 schreef Tomasso het volgende:
Zelda voor de Wii komt niet, Nintendo vindt dat niet zo belangrijk en maakt liever WiiFit 1, 2 en 3.
GDR heeft gelijk.
Tomasso gaat soms wel eens ver met zijn kritiek maar hij haalt toch veelal feiten aan hoor.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:22 schreef depax het volgende:
man op de frontpage reageer ik ook nie meer alleen maar gezeik over dat alleen zelda leuk was.
Wat een onzin probeer die ports eens of brain training nu geweldig.
En langzamer hand hebben tomasso en gdr een ding van laten we het hier ook verneuken.
Ik zal niet lang meer hier zijn dan...
Het is wel zo, andere merken vallen wat vaker uit enzo. Ik heb het zelf ervaren.quote:
Iemand?quote:Op maandag 30 juli 2007 02:11 schreef =HellFire= het volgende:
Is Mario Strikers een aanrader? De enige game die me momenteel nog wat lijkt (die nu op de markt is). Naast Manhunt 2 binnenkort dan. Heb verder alleen RESI4 en Scarface (en Wii Sports/Play)... zoek dus volwassen titels, maar ik hoorde dat Mario Strikers wel leuk was - en online! Hoe werkt dat?
Andere merken zijn prima. Waarom meer geld uitgeven als het enkele tientjes goedkoper ook kan.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het is wel zo, andere merken vallen wat vaker uit enzo. Ik heb het zelf ervaren.
Linksys![]()
Ja mario strikers is geweldig vooral met meerdere of online.quote:
Wat nu feiten het zijn nog altijd meningenquote:Op maandag 30 juli 2007 18:26 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Tomasso gaat soms wel eens ver met zijn kritiek maar hij haalt toch veelal feiten aan hoor.
ja maar vind je m nu nog steeds leuk?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:52 schreef depax het volgende:
[..]
Ja mario strikers is geweldig vooral met meerdere of online.
Single player is erg pittig.
Maar echt een aanrader.
Ah gossie, wat naar. Waar kan ik Brain Training Wii halenquote:Op maandag 30 juli 2007 18:22 schreef depax het volgende:
man op de frontpage reageer ik ook nie meer alleen maar gezeik over dat alleen zelda leuk was.
Wat een onzin probeer die ports eens of brain training nu geweldig.
En langzamer hand hebben tomasso en gdr een ding van laten we het hier ook verneuken.
Ik zal niet lang meer hier zijn dan...
Eens, het is eens. Eens.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:57 schreef RaymanNL het volgende:
Strikers speel ik niet veel meer, spel is veelste hyper voor mijIk ga nog is een keer die PoP voor de Wii aanschaffen
Omdat je hem niet gekocht hebt nee als je iets koopt speel je zo iezo meer.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja maar vind je m nu nog steeds leuk?
het principe is leuk maar na 3 dagen heb ik m nooit meer aangeraakt.
Mijn nederlands gaat je geen fuck aan. Het mag dan misschien de eerste taal zijn wil nog niet zeggen , dat ik verplicht ben in mijn vrije tijd op spelling te moeten letten.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ah gossie, wat naar. Waar kan ik Brain Training Wii halen
En je zegt het al, ports. Daarvoor heb ik geen Wii gekocht. Dat jij die wel leuk vindt, wil niet zeggen dat je de rest van de users hier jouw mening moet opdringen met je gebrekkige Nederlands, wat je continue probeert. Ik probeer bijvoorbeeld niemand mijn mening op te dringen, ik zeik gewoon her en der wat vaak ook nog wel met een reden is. Sorry dat ik niet altijd meer mee doe met de enorme euforische stemming waarbij alles wat van Nintendo komt in 1 klap goed is. Lynch me niet alsjeblieft.
[..]
Eens, het is eens. Eens.![]()
![]()
Het is een mening of een spel leuk is of niet, het is een feit dat er veel vrijwel alleen maar nongames op de Wii verschijnen en dat veel echte gamers liever games zien.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:53 schreef depax het volgende:
[..]
Wat nu feiten het zijn nog altijd meningen
ik amuseer me nog geweldig het is geen feit dat er niks anders leuk is op de wii dan zelda ik heb zelda bijvoorbeeld maar even aangeraakt en vind eigelijk zonden die ooit gekocht te hebben.
Is dat zo? Volgens mij kan iedereen daar ook weer anders over denken.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het is een mening of een spel leuk is of niet, het is een feit dat er veel vrijwel alleen maar nongames op de Wii verschijnen en dat veel echte gamers liever games zien.
Kan wel maar de meeste gamers die ik ken zien liever een nieuwe kwaliteits Zelda/Mario Kart/*insert andere grote titel* dan meer braintraing part 2000.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij kan iedereen daar ook weer anders over denken.
ik heb m gekocht lieverd. net zoals alle games. alleen import ik ze.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:33 schreef depax het volgende:
[..]
Omdat je hem niet gekocht hebt nee als je iets koopt speel je zo iezo meer.
das best interessant.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:19 schreef Sickert het volgende:
iemand dit al gezien? of gechecked
http://www.dixons.nl/De_o(...)SW06438/default.aspx
Que? Waarom import?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik heb m gekocht lieverd. net zoals alle games. alleen import ik ze.
is immers nog steeds kopen.
ga maar weer met je moeder spelen op de wii.
Debielquote:
sure man. vergelijk het aantal non en mini games eens tegen over hoeveel andere des al te niet te min ports er zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het is een mening of een spel leuk is of niet, het is een feit dat er veel vrijwel alleen maar nongames op de Wii verschijnen en dat veel echte gamers liever games zien.
je verlult je zelf aangezien strikers nog niet eens uit is in amerikaquote:Op maandag 30 juli 2007 22:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik heb m gekocht lieverd. net zoals alle games. alleen import ik ze.
is immers nog steeds kopen.
ga maar weer met je moeder spelen op de wii.
er zijn meer landen van waaruit je kan importeren...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 06:22 schreef depax het volgende:
[..]
je verlult je zelf aangezien strikers nog niet eens uit is in amerika
Heel slecht verkrijgbaar inderdaad. Ik heb hem maar online besteld, maar daar is hij ook "out of stock".quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:03 schreef Hpzone het volgende:
Tijdje vakantie gevierd en nu terug, wil ik Resident Evil 4 Wii gaan kopen, is ie nergens verkrijgbaar!
Heb ik wat gemist ofzo?![]()
Of gewoon de gehele console, die kan je ook gewoon beter links laten liggen. Maargoed, mensen zeiken liever dan even nadenken en iets niet kopen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:14 schreef Webby het volgende:
De Wii is gewoon een lame kut console voor kinderen van 3, kwijlende mongolen en demente oma's. Het is de slechste console ooit, niet meer dan een gimmick die binnenkort instort en dan hoor je er nooit meer iets van. Er zijn geen leuke spellen voor en er komen geen leuke spellen meer uit. Alleen maar non gaming, party troep en niet te besturen offline games met kutgraphics en ports. Scheelt je wel weer een accesspoint kopen
Als je geen fan bent van de wii dan post je hier toch lekker niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:14 schreef Webby het volgende:
De Wii is gewoon een lame kut console voor kinderen van 3, kwijlende mongolen en demente oma's. Het is de slechste console ooit, niet meer dan een gimmick die binnenkort instort en dan hoor je er nooit meer iets van. Er zijn geen leuke spellen voor en er komen geen leuke spellen meer uit. Alleen maar non gaming, party troep en niet te besturen offline games met kutgraphics en ports. Scheelt je wel weer een accesspoint kopen
Tomasso kan je mischien even wat normaler tegen Ruzbeh doen?quote:Op maandag 30 juli 2007 23:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Debiel
En op depax ga ik nog geen eens meer in
BMH? Zoek aub gezeik van mij in dit topic. Ga naar het feedback topic als het je niet aanstaat. Door dit hier te posten ben jij ook onderdeel van het probleem.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:03 schreef Koentje3 het volgende:
wtf,
Tomasso, _GdR_, Ruzbeh, en BMH verneuken heel dit topic met hun gezeik, kunnen die niet gewoon eruit geschopt worden, posten toch nooit wat nieuws... 3 hele pagina's, en alleen depax die met wat nuttige dingen komt..
Ik heb het ook al zo vaak gezegd. Die hypehoeren die zo graag early-adapters willen zijn en nu gaan huilen... Dolkomischquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:19 schreef dazzle123 het volgende:
Ik snap niet dat mensen gaan zeuren dat er geen goede games zijn op de Wii. Ik bedoel dat was toch van te voren al bekend of niet?
Dat werkt niet. Als de huilies hun Wii nu gewoon gaan verkopen hebben ze ook niets meer om te zeiken. Iedereen blij.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:29 schreef disjfa het volgende:
Een idee. Als we gewoon een nieuw topic gaan maken. En elke keer dat mensen alleen maar komen posten om te flamen, zeiken om het gezeik (zeiken met onderbouwing mag) en alleen maar posten dat ze zonodig moeten zeggen dat ze "importeren" omdat ze games downloaden gewoon raporteren zodat gamedemon werk heeft
Dan kunnen we hier mischien weer een leuk topic van maken![]()
Dat is een utopie. Dat gaat idd niet, maar we kunnen wel een standpunt maken als GD mee gaat doen met "ons" !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Als de huilies hun Wii nu gewoon gaan verkopen hebben ze ook niets meer om te zeiken. Iedereen blij.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is nou leuk aan om constant zo zuur en negatief te reageren? Het werkt alleen maar enorm sfeerverpestend, op deze manier zijn de Wii topics echt niet leuk meer.
Ik hou mijn handen er vanaf, RaymanNL mag er wat aan gaan doen.. hij post hier actief mee en ik heb geen zin om als buitenstaander constant in te moeten grijpen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is een utopie. Dat gaat idd niet, maar we kunnen wel een standpunt maken als GD mee gaat doen met "ons" !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |