quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:43 schreef Logician het volgende:![]()
![]()
Matisse mag in de keukende tuindeur laat ik als ik thuis ben tot ik naar bed ga open voor hem en af en toe kom ik even lekker met hem kroelen, hij sliep altijd al buiten omdat hij dat zelf blijkbaar erg prettig vind (mannetje he
) dus dat is hetzelfde gebleven
Des te beterquote:
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:18 schreef B.ertha het volgende:
Wij hebben net ook poesjes uitgezocht.
Maak kennis met Pinda:
[afbeelding]
en haar nog naamloze zusje:
[afbeelding]
Ik ook, die ga ik echt hopen te onthouden voor als ik ooit een hond krijgquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:32 schreef Ikook het volgende:
Brommer vond ik echt een supernaam
Maarre...eigenlijk is dit gewoon een ordinaire TerugVindPoes hoor..
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:15 schreef Logician het volgende:
ze heeft verdomme dus net weer gewoon op me gepiest he![]()
Nou dan is dit je TVP......als je daar tegen die tijd nog aan denktquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ook, die ga ik echt hopen te onthouden voor als ik ooit een hond krijg
Ik heb de foto's om me te helpen herinnerenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:17 schreef Ikook het volgende:
[..]
Nou dan is dit je TVP......als je daar tegen die tijd nog aan denkt
Die bekkenbodemspieren he? Mss ff naar de fysio?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:15 schreef Logician het volgende:
Volgens mij willen Naina en Matisse gewoon zeker zijn dat je elke dag douchtquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:15 schreef Logician het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:49 schreef Logician het volgende:
Ik ben helemaal in schok
(ik heb zelfs zo'n hippe moeder dat ze me probeert over te halen om op hyves te komen)
Heet die daar ook wallpaper of Logi's moeder?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Hihi...probeerde je moeder te zoeken op Hyves, maar kan haar niet vinden![]()
Wel hip hoor...zo'n moeder![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:26 schreef kissy het volgende:
Grappig, ik had ook jullie moeder kunnen zijn.
Ik heb een zoon van 31 en een dochter van bijna 27, ik was wel vrij jong al moeder, maar toch.....
Mijn moeder ook. MOET mail checken, maar ze kan er niet geweldig mee overwegquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:11 schreef Ikook het volgende:
Haha wat leuk, moeder en dochter...mijn mams is sinds een jaar of 2 ook 'digitaal' en nu MOET ze iedere dag haar mail checken enzo....het scheelt misschien ook wel dat m'n vader min of meer z'n leven in de computers zit, dus die vind het ook wel prachtig.
Ik krijg dus ook regelmatig emailtjes van m'n moeder
Zo geinig. Ben trouwens zelf 24,m'n mams is 48 en m'n paps is 53.
Pinda en Panda ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:18 schreef B.ertha het volgende:
Wij hebben net ook poesjes uitgezocht.
Maak kennis met Pinda:
[afbeelding]
en haar nog naamloze zusje:
[afbeelding]
Ow come on... alsof dat oude mensen zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:11 schreef Ikook het volgende:
Haha wat leuk, moeder en dochter...mijn mams is sinds een jaar of 2 ook 'digitaal' en nu MOET ze iedere dag haar mail checken enzo....het scheelt misschien ook wel dat m'n vader min of meer z'n leven in de computers zit, dus die vind het ook wel prachtig.
Ik krijg dus ook regelmatig emailtjes van m'n moeder
Zo geinig. Ben trouwens zelf 24,m'n mams is 48 en m'n paps is 53.
Hoi mamsquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:02 schreef wallpaper het volgende:
hoi ben de moeder van logician.zit veel op internet oa op hyves,kaarten op gamesquare,msn.al wordt ik volgende maand 50 ik voel me nog jong hoor.gewoon met je tijd meegaan.het vergroot je wereld,leert veel mensen kennen en vergroot daarmee je eigen kennis.het grote voordeel van de pc is dat het niet aan leeftijd gebonden is
Idd, daar is dit topic namelijk voor bedoeldquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:23 schreef Logician het volgende:
De kittens worden met de dag actiever trouwens, ik zal morgen eens mijn buuv lief aankijken voor meer foto's![]()
Dan hebben we vast weleens online een potje ge-mens-erger-je-nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:02 schreef wallpaper het volgende:
hoi ben de moeder van logician.zit veel op internet oa op hyves,kaarten op gamesquare,msn.al wordt ik volgende maand 50 ik voel me nog jong hoor.gewoon met je tijd meegaan.het vergroot je wereld,leert veel mensen kennen en vergroot daarmee je eigen kennis.het grote voordeel van de pc is dat het niet aan leeftijd gebonden is
Of als je kat vermist is, ik zie de a4tjes al hangen:quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:21 schreef Rossdale het volgende:
Lijkt me onhandig om dat 's avonds te moeten roepen als ze buiten zit. "Zusje... zuuuuuuusje!"
Maar zeker origineel
Ja he, of: Mam, Zusje heeft alles ondergepiest!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:21 schreef Rossdale het volgende:
Lijkt me onhandig om dat 's avonds te moeten roepen als ze buiten zit. "Zusje... zuuuuuuusje!"
Maar zeker origineel
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Of als je kat vermist is, ik zie de a4tjes al hangen:
Vermist Zusje!
(sorry![]()
)
"Let op, Zusje kan nogal kattig zijn en gaan krabben wanneer je haar onvoorzichtig benaderd"quote:
"wat is er met je gezicht?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Let op, Zusje kan nogal kattig zijn en gaan krabben wanneer je haar onvoorzichtig benaderd"
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
"wat is er met je gezicht?" "Ja, Zusje was weer eens bezig met krabben, dat kreng"
"Zusje is nog geen jaar oud en nu al zwanger!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:11 schreef Barbaaf het volgende:
" Zusje is zwanger en ik wilde haar net laten steriliseren"
Mam moet je kijken, zusje is aan het neukenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
"Zusje is nog geen jaar oud en nu al zwanger!"
"Zusje valt Pinda aan!"
Zusje is nogal krols, wedden dat ze vanavond weer met een kater thuiskomt?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mam moet je kijken, zusje is aan het neuken
Dat is mooi, voor je het weet ben je hier net zo actief als je dochter. Het werkt nogal verslavend.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:09 schreef wallpaper het volgende:
hoi,ja ik me vermaak me wel op fok hoor,heb inmiddels 3 active topics
Nieuwe zijn dertig piek. Hou een inzamelingsactie, er zijn vast wel wat trouwe lezers hier die een paar euro willen donerenquote:Op zondag 20 mei 2007 00:40 schreef Logician het volgende:
ze zijn zooooooooooooo cuteeeeeeeeeeee! ze lopen zooooooooooo lief
ik ga morgen avond de webcam er proberen op te zetten (heb echt een nieuwe nodig, hij geeft zulks wazig beeld)
Dat heel veel valt wel mee, zaten een aantal mislukte tussen. 14 nieuwe fotootjes toegevoegdquote:Op zondag 20 mei 2007 00:34 schreef Logician het volgende:
DrMarten heeft vanaaf heeeel veel foto's van rondkroelende kitties gemaakt![]()
ik weet niet of hij ze vanaaf nog online zet maar ander morgen wel![]()
![]()
(ik ga gauw slapen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |