"wat is er met je gezicht?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Let op, Zusje kan nogal kattig zijn en gaan krabben wanneer je haar onvoorzichtig benaderd"

quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
"wat is er met je gezicht?" "Ja, Zusje was weer eens bezig met krabben, dat kreng"
"Zusje is nog geen jaar oud en nu al zwanger!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:11 schreef Barbaaf het volgende:
" Zusje is zwanger en ik wilde haar net laten steriliseren"

Mam moet je kijken, zusje is aan het neukenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
"Zusje is nog geen jaar oud en nu al zwanger!"
"Zusje valt Pinda aan!"

Zusje is nogal krols, wedden dat ze vanavond weer met een kater thuiskomt?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mam moet je kijken, zusje is aan het neuken

Dat is mooi, voor je het weet ben je hier net zo actief als je dochter. Het werkt nogal verslavend.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:09 schreef wallpaper het volgende:
hoi,ja ik me vermaak me wel op fok hoor,heb inmiddels 3 active topics

Nieuwe zijn dertig piek. Hou een inzamelingsactie, er zijn vast wel wat trouwe lezers hier die een paar euro willen donerenquote:Op zondag 20 mei 2007 00:40 schreef Logician het volgende:
ze zijn zooooooooooooo cuteeeeeeeeeeee! ze lopen zooooooooooo lief
ik ga morgen avond de webcam er proberen op te zetten (heb echt een nieuwe nodig, hij geeft zulks wazig beeld)

Dat heel veel valt wel mee, zaten een aantal mislukte tussen. 14 nieuwe fotootjes toegevoegdquote:Op zondag 20 mei 2007 00:34 schreef Logician het volgende:
DrMarten heeft vanaaf heeeel veel foto's van rondkroelende kitties gemaakt![]()
ik weet niet of hij ze vanaaf nog online zet maar ander morgen wel![]()
![]()
(ik ga gauw slapen)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |