Ik zie geen verschilquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:34 schreef magnifor het volgende:
Overigens heeft google.com een nieuw layout/vormgeving.
Ah ja, even vergeten dat hij automatisch je locatie opslaat als je naar google.com gaat. Moest even go to Google English aanklikken..quote:
De vraag is: wat zou jij niet kopen?quote:
true true.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:36 schreef TwyLight het volgende:
30" imac, not for me.
ik heb de 24" in de apple store gezien en dat is toch echt wel te lomp voor een imac.
Jij verveelt je de tering en ik heb eigenlijk nog veel te veel te doen..quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb dat gezeik dus met het wireless netwerk van de UB in Utrecht.
En verder verveel ik me de tering.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:34 schreef magnifor het volgende:
Overigens heeft google.com een nieuw layout/vormgeving.
10.4.10 gaat er dus toch nog komen wellicht!quote:While little details are available, MacRumors has heard that Apple is in the process of gathering testers for another update to Mac OS 10.4 "Tiger." The update would bring the version number to Mac OS 10.4.10.
Apple released Mac OS 10.4.9 in March after a prolonged period of testing and refining. Despite this, some Intel iMac users have reported that the update created audio problems, which Apple has reportedly pledged to fix in the "next update."
dan installeerje windows om spelletjes te spelen..quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:48 schreef Q. het volgende:
Het is een mooie dag om je de tering te vervelen. Ik mis mn Windows-pc. Ik wil spelletjes spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |