Ik zie geen verschilquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:34 schreef magnifor het volgende:
Overigens heeft google.com een nieuw layout/vormgeving.
Ah ja, even vergeten dat hij automatisch je locatie opslaat als je naar google.com gaat. Moest even go to Google English aanklikken..quote:
De vraag is: wat zou jij niet kopen?quote:
true true.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:36 schreef TwyLight het volgende:
30" imac, not for me.
ik heb de 24" in de apple store gezien en dat is toch echt wel te lomp voor een imac.
Jij verveelt je de tering en ik heb eigenlijk nog veel te veel te doen..quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb dat gezeik dus met het wireless netwerk van de UB in Utrecht.
En verder verveel ik me de tering.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:34 schreef magnifor het volgende:
Overigens heeft google.com een nieuw layout/vormgeving.
10.4.10 gaat er dus toch nog komen wellicht!quote:While little details are available, MacRumors has heard that Apple is in the process of gathering testers for another update to Mac OS 10.4 "Tiger." The update would bring the version number to Mac OS 10.4.10.
Apple released Mac OS 10.4.9 in March after a prolonged period of testing and refining. Despite this, some Intel iMac users have reported that the update created audio problems, which Apple has reportedly pledged to fix in the "next update."
dan installeerje windows om spelletjes te spelen..quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:48 schreef Q. het volgende:
Het is een mooie dag om je de tering te vervelen. Ik mis mn Windows-pc. Ik wil spelletjes spelen.
60 Gig schijf in macbook, zit veuls te vol al. En bovendien is de grafische kaart in dit ding pauper.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:37 schreef Daklem het volgende:
[..]
dan installeerje windows om spelletjes te spelen..
not big of a deal is it?
Nee, 10.4.10 = 10.4.10 ? Hoezo is dat lame?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:26 schreef TwyLight het volgende:
dat is lame. 10.4.10 = 10.5 imo.
Ik heb ook een 250gb extern, en die zit nu onderhand ook prop vol!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nou. Morgen komen dan eindelijk mijn 250 320gb externe HDD, Griffin Elevator en Apple Bluetooth Keyboard binnen.
Vrijdag 4 mei besteld. Begin deze week belletje gekregen. 250gb wordt 320 en de prijs wordt 8 euro lager.
Eindelijk weer downloaden. Heb nu al een week alleen maar kunnen seeden vanwege een overvolle HDD
Ja, dàt vooral. Waarom zou je in godsnaam een gedownloade serie / film bewaren nadat je 'em hebt gezien?quote:
Want dan kun je later nog eens genieten van al die plottwists die je al weet?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:26 schreef TwyLight het volgende:
ik bewaar series als prison break enzo echt wel hoor
Ja, idd. 'Kom, laten we 24 seizoen 1 nog eens vrolijk opzetten!'. Doe je toch nooit man. En dan nog, gaat het je echt aan het hart, leg die paar tientjes neer voor een box.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Want dan kun je later nog eens genieten van al die plottwists die je al weet?
Ben je nou helemaal bedonderd! Ik ga daar toch niet voor betalen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, idd. 'Kom, laten we 24 seizoen 1 nog eens vrolijk opzetten!'. Doe je toch nooit man. En dan nog, gaat het je echt aan het hart, leg die paar tientjes neer voor een box.
Oh nee, wat zeg ik nou. Betalen voor iets dat je leuk vindt, da's wel erg raar natuurlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:32 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal bedonderd! Ik ga daar toch niet voor betalen.![]()
Nee, okay, ik over het algemeen ook niet, maar als ik een serie heb waarvan ik zeg, wow, dit is zo goed, dit wil ik misschien nog wel eens zien, dan wel. Soms. Ik bedoel, wat kost een seizoensbox nou helemaal tegenwoordig. Minder dan een 1TB disk iig.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nou, ik zou zo'n dvd box van een serie dus nooit kopen. Als ik een serie al wil zien, dan download ik ze allemaal stuk voor stuk. Dan ga ik niet ook nog eens een dvd-box kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |