Jij gaat gewoon heel gevat door waar we gebleven warenquote:
Oeh, daar is het ook een heel geschikt nummer voor vind ik !quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Summertime is een geweldig nummer. Bij een Engelse variant van X-factor zong Leona het zo ontzettend goed.
http://www.youtube.com/watch?v=uYRLGNzwuLY.
Ik heb summertime zelf ook wel gespeeld, op klarinet.
Tja, en afscheid nemen is altijd moeilijk he... zeker met zulke reactiesquote:
tnx.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video
Kijk daar eens tussen?
Je mag me komen helpen hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar als je gaat is er niemand meer, lijkt. Behalve ik. En ik verveel me al zo.
Zadel me maar op met een schuldgevoel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat me maar achter.
dat is goedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:54 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi Qwea
Je komt als geroepen. Zorg je goed voor Erik?
Da's tactiekquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zadel me maar op met een schuldgevoel.
Dit is meer mijn dingquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Gershwin heeft sowieso enorm toffe muziek. Rhapsody in Blue is gewoon meesterlijk:
http://www.youtube.com/watch?v=6ut2fBdPPU0
Nog niet echt swing, maar ach.
Nou ja, iets uitgebreider, kan dat?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:09 schreef wonderer het volgende:
Mijn moeder heeft het geprobeerd, "praten"Laten we het daar op houden.
Als je van kindsbeen af elke dag door weer en wind over de grijze kleisteppes van Groningen moest fietsen (en geloof me, over zulks vlak land waait de wind 10x harder), DAAR wordt je hard van.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:35 schreef Stroekie het volgende:
Natte morgen allemaal
ik ben doorweekt door die 5 minuten vanaf de bus naar kantoor![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als je van kindsbeen af elke dag door weer en wind door de grijze kleisteppes van Groningen moest fietsen (en geloof me, over zulks vlak land waait de wind 10x harder), DAAR wordt je hard van.
bij ons was het dan wel zand maar de lagere school was ook 4 kilometer van ons huis vandaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als je van kindsbeen af elke dag door weer en wind door de grijze kleisteppes van Groningen moest fietsen (en geloof me, over zulks vlak land waait de wind 10x harder), DAAR wordt je hard van.
ja en daar kan je na zo'n uitstapje dus gewoon weer terug naar de kledingkast en iets droogs aantrekken en daarna de verwarming hoger zettenquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:52 schreef maedel het volgende:
lekker, thee![]()
hier komt het ook met bakken naar beneden. Maar ik zit lekker thuis te werken in joggingbroek en warme trui![]()
Of dat je broek zo nat is dat je mannelijke vormen meer tot hun recht komen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij ons was het dan wel zand maar de lagere school was ook 4 kilometer van ons huis vandaan
dus ja ik ben vaak genoeg nat geregend. Maar ik klaag dan ook meer over de "side effecten" zoals het nu moeten rondlopen met een broek waar op strategische plaatsen dus vochtplekken zitten, zoalsof het toilet net iets te ver was![]()
Ja alsof het hier een mister wet pants verkiezing betreft in plaats van een gewone doordeweekse/doorweekte woensdag betreftquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Of dat je broek zo nat is dat je mannelijke vormen meer tot hun recht komen?
en jij kwijt je ook goed aan die taakquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:30 schreef maedel het volgende:mannelijke vormen.
-ja, ik heb wel een imago op te houden natuurlijk-
thanksquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij kwijt je ook goed aan die taak![]()
![]()
* maedel zwaait snel terugquote:
van wat ik gehoord heb is vandaag Nederlands, en da's toch nog steeds een verplicht van voor iedereen ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:20 schreef maedel het volgende:
[..]
thanks![]()
![]()
Zit ons aller Erik ook in de examens nu?
*kaarsje opsteekt*
Maar jij bent nog herstellende van een operatie, kan je dan niet beter langzaam en rustig zwaaien en jezelf nog niet te veel uitputtenquote:
Ik voel me weer eej okeejquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij bent nog herstellende van een operatie, kan je dan niet beter langzaam en rustig zwaaien en jezelf nog niet te veel uitputten![]()
Dat mag ik hopen van wel jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van wat ik gehoord heb is vandaag Nederlands, en da's toch nog steeds een verplicht van voor iedereen ?
Sorry ik liet me even gaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:30 schreef maedel het volgende:mannelijke vormen.
-ja, ik heb wel een imago op te houden natuurlijk-
En nu ga je a la Jimi Hendrix dat gitaartje in de fik steken en op het podium stukslaan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik voel me weer eej okeej.
Oeh ik heb gister een playstation 2 gekocht.
Met guitarhero en een heul hip racestuur.
tsssk, niet voor ambtenarenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor, vrijdag is gewoon een werkdag![]()
En hoe ging het? We hebben heel hard geduimd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
De kop is er af.
Heh, nou vooruit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:04 schreef maedel het volgende:
en een goede morgen maar weer
[..]
Nou ja, iets uitgebreider, kan dat?
Wat doe je me aan, ik BEN net al klaargekomenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:06 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
[..]
Of dat je broek zo nat is dat je mannelijke vormen meer tot hun recht komen?
In mijn gedachten natuurlijk welquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En nu ga je a la Jimi Hendrix dat gitaartje in de fik steken en op het podium stukslaan?
tot straksquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:25 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi.
Goed nieuws, slecht nieuws en nog meer slecht nieuws.
Ik begin met het slechte. Net nu jij er bent wonderer, moet ik toch echt ff weg. Ben over een half uurtje wel weer terug. Nog slechter nieuws: na vanavond zul je me hier 4 dagen niet zien ben ik bang.
Maaaaar... Van 6 tot zeker 9 vind je me hier wel en kunnen we lekker bijkleppen. Nou jah.. .ik ben bang dat ik niet alles hier ga vertellen. Dat moet je in het komende halfuur maar even op mijn blog nalezen, en even laten bezinken...
tot zo
Jep. Maar die is alleen bekend bij een zeeeer select gezelschap.quote:
dus nu geen leen auto, en nu moet hij met de trein naar jouw toe ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:42 schreef Qwea het volgende:
Wat een hoerenzooi zeg.
MM zn auto is in de prak dus hij had geregelt met de dealer dat alstie naar mij moest hij een leenauto kon krijgen. Ik dus 2 weken terug een briefje inleveren met de data erop waarop hij dus een leenauto moest hebben (dus ook vandaag) en maandag nog gebelt met zo'n snotneus dat hij woensdag (vandaag) de auto kwam halen.
Komt ie daar, weten die hufters van niks. Ik ben echt pissig nu
Okayquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jep. Maar die is alleen bekend bij een zeeeer select gezelschap.![]()
trek het je niet aan, het is gewoon te persoonlijk om aan iedereen te laten lezen.
Ik weet hem!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jep. Maar die is alleen bekend bij een zeeeer select gezelschap.![]()
trek het je niet aan, het is gewoon te persoonlijk om aan iedereen te laten lezen.
quote:
Die snotneus heeft hem toch maar een leenauto gedaan. Ook maar goed voor hemquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus nu geen leen auto, en nu moet hij met de trein naar jouw toe ?
of kan die snotneus van de garage naar huis toe lopen en heeft MM zijn auto nu als leenauto genomen ?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:42 schreef Qwea het volgende:
Wat een hoerenzooi zeg.
MM zn auto is in de prak dus hij had geregelt met de dealer dat alstie naar mij moest hij een leenauto kon krijgen. Ik dus 2 weken terug een briefje inleveren met de data erop waarop hij dus een leenauto moest hebben (dus ook vandaag) en maandag nog gebelt met zo'n snotneus dat hij woensdag (vandaag) de auto kwam halen.
Komt ie daar, weten die hufters van niks. Ik ben echt pissig nu
Ja, we zitten allemaal te googlen naar jouw weblog....quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:36 schreef DR34M3R het volgende:
tis maar stillekes hier...
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, we zitten allemaal te googlen naar jouw weblog....
*nieuwsgierig is
Ik heb jou toch allang doorquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
En zowiezo.. Ik wil niet bij nog meer mensen het respect verliezen.. Of iig het gevoel hebben dat dat zo is.
Vertel?quote:
Ja, dat zal ik dan ook maar niet hier gaan doen hèquote:
DAAAR hebben ze nou PM voor uitgevondenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat zal ik dan ook maar niet hier gaan doen hè
Komt 'r mar um vrage dan....quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
DAAAR hebben ze nou PM voor uitgevonden
Ik hoef hier niet te melden dat ik gereageerd heb hè?quote:
Neuh.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik hoef hier niet te melden dat ik gereageerd heb hè?
Ja doeg, ik ga niet per pm met jou over Dreamer zitten roddelen....quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:40 schreef wonderer het volgende:
*ook nieuwsgierig is*
Ik hoop Dreamer ook nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:45 schreef wonderer het volgende:
Ik doe sowieso niet aan roddelen.
Daar begint Maedel haar eigen weblog over ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat zal ik dan ook maar niet hier gaan doen hè
Pff, nee hoor, ik ben voor een weblog net ietsje te laks denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar begint Maedel haar eigen weblog over ?![]()
Geen idee, wij eten eigenlijk redelijk gelijkmatigquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:52 schreef wonderer het volgende:
Oh trouwens, een vraagje: smaken vrouwen ook anders afhankelijk van wat ze eten/drinken?
quote:
Gelukkigquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik doe daar niet aan. Als ik iets over iemand heb zeg ik ze het wel in hun gezicht ipv achter hun rug.
damn, some girls have all the luckquote:Tijdens een tv-interview in de 'Ellen DeGeneres Show' heeft actrice Cameron Diaz per ongeluk haar borst ontbloot. Nadat het programma begon viel per ongeluk een borst van Diaz uit haar topje.
De cameraman wist de gênante situatie op te lossen door een ander standpunt in te nemen. Presentatrice Ellen DeGeneres wees de actrice op haar blote tiet. Diaz bood haar excuses aan meldt dat ze liever geen plakkertjes gebruikt, omdat je die ziet zitten. DeGeneres wreef er nog in dat ze nu eens een keer wat anders zag.
ja of er komt weer zo'n Janet relquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:46 schreef maedel het volgende:
van de fp
[..]
damn, some girls have all the luck![]()
Jee, een borst.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:46 schreef maedel het volgende:
van de fp
[..]
damn, some girls have all the luck![]()
Waar, waar?quote:
Dan krijgen we tenminste filmpjesquote:
dat wordt in elk geval meer gewaardeerd dan dat ik die van mij hier laat zienquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:04 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk moet ik je gewoon een foto sturen van de mijne, he?
Zijn ze net als die van Dreamer?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:04 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk moet ik je gewoon een foto sturen van de mijne, he?
Net een stuk beddesprei!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Zijn ze net als die van Dreamer?
Dat mutsje van Cameron
ik heb het over dat ding op haar hoofd ja...
Groterquote:
Ik denk ook dat een plaatje mijn welgevormde borstkas (quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt in elk geval meer gewaardeerd dan dat ik die van mij hier laat zien![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Doet me aan DIT denken
We kunnen er een poll van makenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik denk ook dat een plaatje mijn welgevormde borstkas () hier niet echt geapprecieerd zal worden
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:23 schreef soapie het volgende:
[..]
Zo dan, die heeft ook met mama's make-up gespeeld!!!
![]()
I hear ya!quote:She looks utter shit.
Ik zou ze niet durven laten testenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik heb die familie wel 'ns op de televisie gezien.
Volgens mij zijn die kinderen niet helemaal goed, tegen het downsyndroom aan, zeg maar.
Ehm, mijn borstkas is een beetje vergroeit, door mijn ingekeerde houding.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
We kunnen er een poll van maken
die hebbben we in het L topic volgens mij nog nooit gehad![]()
Ik heb DD/E als BH-maat, Dreamer Dquote:
Troost je, doordat ik vroeger altijd letterlijk met de neus op het papier heb gezeten loop ik nu met net zo'n bochel als Henny Huismans als ik er niet continu aan denkquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ehm, mijn borstkas is een beetje vergroeit, door mijn ingekeerde houding.
en ik is ook nog hierquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:04 schreef wonderer het volgende:
En veel lullen is niks mis mee, als je ook maar luistert.
ach de nachtploeg is niet altijd even plichtsgetrouwquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:06 schreef JamesBrowny het volgende:
Jee, het wordt nog druk!
Dat hoeft denk ik ook niet altijd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach de nachtploeg is niet altijd even plichtsgetrouw![]()
Ik heb het idee dat ze het nog een keer gaat proberenquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:05 schreef JamesBrowny het volgende:
Hee, das gezellig!
Ik luister ook wel, je "gesprek" was dus erg meegevallen!
Nou ik meestal ook wel op normale werkdagenquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:09 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Dat hoeft denk ik ook niet altijd.![]()
Normaal lig ik trouwens rond deze tijd al een paar uur in bed, maar ja, dat krijg je met bezoek he.
Volgende keer ga ik bij haar langs, ben benieuwd wat mijn vriend daarvan vindt, ze is vrijgezel en hij denkt dat ze een oogje op me heeft, moet er wel even bij vermelden dat hij spoken ziet.
En hij vertrouwt jou niet genoeg om daar geen bedreiging in te zien?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:09 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Dat hoeft denk ik ook niet altijd.![]()
Normaal lig ik trouwens rond deze tijd al een paar uur in bed, maar ja, dat krijg je met bezoek he.
Volgende keer ga ik bij haar langs, ben benieuwd wat mijn vriend daarvan vindt, ze is vrijgezel en hij denkt dat ze een oogje op me heeft, moet er wel even bij vermelden dat hij spoken ziet.
ik schrok me al wezeloos toen ik je online zag komen, het voelde helemaal niet goedquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:12 schreef DR34M3R het volgende:
ra ra...
surprise
Heeeeeeel eventjes, ik heb straks niet meer gezwaaid.![]()
Deze poping was duidelijk niet echt geslaagd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze het nog een keer gaat proberen
We waren al bezorgd...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:12 schreef DR34M3R het volgende:
ra ra...
surprise
Hoi, hoest?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:12 schreef DR34M3R het volgende:
ra ra...
surprise
Lief.. Niet nodig echterquote:
Voor mij welquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:14 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Deze poping was duidelijk niet echt geslaagd.
Maar het spookuur is reeds gepasseerd dus dan is de laatste die we hier verwachten onze dromenmevrouwquote:
Hij ziet alles als een bedreiging, en tegelijkertijd, zegt ie dat hij het niet erg vindt als ik iets met een ander zou "uitspoken"quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
En hij vertrouwt jou niet genoeg om daar geen bedreiging in te zien?
goed hoorquote:
Jaquote:
Hmm. Op zich wel begrijpelijk. Maar toch vervelend en ik denk ook onnodig.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:17 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Hij ziet alles als een bedreiging, en tegelijkertijd, zegt ie dat hij het niet erg vindt als ik iets met een ander zou "uitspoken"
Hij voelt zich altijd ongemakkelijk als hij denkt dat iemand iets van me wil, of dat nou komt omdat hij mij niet vertrouwt, of dat ie wat dat betreft wat onzeker is, geen idee.
Gelukkig!quote:
't Is laatquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:17 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn poPing was ook niet echt geslaagd....
hmmm... ik heb zo'n vermoeden dat ik zometeen heerlijk ga dromen...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar het spookuur is reeds gepasseerd dus dan is de laatste die we hier verwachten onze dromenmevrouw![]()
Ja volgens mij moest jij je userid maar eens waar gaan makenquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hmmm... ik heb zo'n vermoeden dat ik zometeen heerlijk ga dromen...
Nog een paar mnuutjes
Ik vind het ook net fijn als hij een meisje om zijn nek heeft hangen, laatst waren we ergens en daar was zo'n wicht (een stuk jonger) steeds zijn aandacht aan het trekken : "kijk, ik drink pure whisky", "kijk, ik durf water in je nek te gooien" en dan met andere mensen over hem gaan praten, : "Ik vind het zo knap wat hij allemaal doet!(creatief)"quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hmm. Op zich wel begrijpelijk. Maar toch vervelend en ik denk ook onnodig.
Vooral ontstoken haarzakjes bij je kut.quote:
Ik kan me voorstellen dat dat irritant is, ja, maar toch vooral als je er bij bent?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:23 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik vind het ook net fijn als hij een meisje om zijn nek heeft hangen, laatst waren we ergens en daar was zo'n wicht (een stuk jonger) steeds zijn aandacht aan het trekken : "kijk, ik drink pure whisky", "kijk, ik durf water in je nek te gooien" en dan met andere mensen over hem gaan praten, : "Ik vind het zo knap wat hij allemaal doet!(creatief)"
Ik werd helemaal onpasselijk van haaren had bijna de neiging om er iets van te zeggen, maar goed, ik kan me meestal wel beheersen, maar het was gewoon irritant hoe dik het er bovenop lag en ik stond er nog gewoon bij ook nog!
Ahum, maar zo doet mijn bezoek van vanavond nooit tegen mij en die andere mensen waarvan hij denkt dat ze een oogje op me hebben ook niet.
Ja, dat je boxer er zo overheen schuurt bij elke stapquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:24 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Vooral ontstoken haarzakjes bij je kut.
sorry, da's wel heel erg he, volgens mij is het echt bedtijd voor me...![]()
Ja, als ik er niet bij ben, kan ik me er ook niet aan ergeren...Dus maakt het me ook niet uit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat irritant is, ja, maar toch vooral als je er bij bent?
Nou ja, ik heb nog nooit zoiets aan de orde gehad (hoewel ik het niet leuk vond om te horen als hij het had over zijn ene vrouwelijke studiegenoot), dus ik kan er ook weinig over zeggen.
Ehm...Mijn string, of slipje...Maar niet mijn boxer hoor!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat je boxer er zo overheen schuurt bij elke stap
Oh, natuurlijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:36 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ehm...Mijn string, of slipje...Maar niet mijn boxer hoor!![]()
Ik ben ook niet zo goed in verleiden moet ik zeggen, na 7enhalf jaar is het een beetje vreemd, hij heeft dan meer zoiets van: doe niet zo raar ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:47 schreef wonderer het volgende:
Nee. Dan moet ie eerst afvallen
En ik vind niks dragen een beetje vies... ik heb wel het grootste deel van de zondag naakt doorgebracht op de bank (dat verleiden schoot echt niet op) maar ik voelde me er niet zo prettig bij. Zeker niet toen ik naar de wc moest.
Als ik bovenop hem kruip, vindt ie ook dat ik niet zo raar moet doen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:05 schreef wonderer het volgende:
Ik had zin in seks maar niet zo erg dat ik bovenop hem kroop *schouders ophaal*
't Ging wel redelijk, denk ik. Lastig te zeggen, misschien heb ik wel ales net fout gedaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:37 schreef maedel het volgende:
[..]
En hoe ging het? We hebben heel hard geduimd.![]()
Maar volgens mij is Nederlands niet je moeilijkste vak![]()
Maar heb je dan vandaag al wel gelachen ?, want een dag niet gelachen is een dag niet geleefdquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Jah dat had ik ook 2 jaar terug nog. Maar nu voel ik me zeg maar, alsof ik een dag niet geleefd heb. :-/
Ik grijns altijd, maar ik weet niet of dat nou lachen is...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar heb je dan vandaag al wel gelachen ?, want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Godsamme, ik mis een vet reltopic volgens mij.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je ook zo moeilijk de denkrichting begrijpen uit dat Polen-homodiscussietopic?
wel op eigen risico hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Godsamme, ik mis een vet reltopic volgens mij.
Waar, waar????
Inmiddels gevondenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel op eigen risico hoor
straks moet ik je weer kalmerende rooibos thee komen brengen![]()
Petitie tegen homofobie in Polen # 2
Nou ik vind het in elk geval wel een goed teken dat Boris van der Ham er naar toe gaatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Inmiddels gevonden
Ja, pff, ik weet nog niet hoor wat ik er van vind
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik vind het in elk geval wel een goed teken dat Boris van der Ham er naar toe gaat![]()
Ik dacht dat 't juist daarom ging, dat 't zo flauw is dat 't camp is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat ik homo ben heeft niet echt veel te maken met mijn aversie tegenover American Pie. Er zijn andere comedy's die ook over hetero's gaan die ik wel leuk vind.
Ik vind American Pie gewoon niet intelligent, en veel te flauw. Dat soort comedy is niet aan mij besteed.
Ook ik heb die reeks gemist, net als ik ook de reeks van Porky niet gezien heb, omdat het natuurlijk van alle tijden is om een puberale film te maken waarin je heel stoer poep en pies kan roepen in het puriteinse USA. En zolang daar geen verandering in komt zullen we dus met enige regelmaat zulke "comedy films" over ons uitgestort krijgen Dus of je dat genre nu wel of niet goed vind heeft niets met je geaardheid te maken maar veel meer met goede smaakquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't juist daarom ging, dat 't zo flauw is dat 't camp is.
iig heb ik de film niet gezien.
kleine moeite, maar blijkbaar groot plezierquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:00 schreef maedel het volgende:
Effe testen hoor : [afbeelding]
Jeuh![]()
Thanks Stroekie![]()
Ja?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Maedel?
Ik zag hetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Meisje eist van school ¤ 370.000 na zien homofilm. Nog een reltopic!
Ik vindt dat er wel eens wat meer gemodereerd mag worden, wat dat betreft, want men begeeft zich continu op het randje van de wetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Meisje eist van school ¤ 370.000 na zien homofilm. Nog een reltopic!
jij had toch 4 dagen Fokverlof gekregen ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:11 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi
Weet je, vrij zijn is vermoeiender dan werken
Does een screen postenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:30 schreef maedel het volgende:
Kan iemand mij snel uitleggen hoe ik van die irritante beveiligingsvensters op Fok afkom als ik een link wil invoegen?
Vertel mij watquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:11 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi
Zeg dat wel, ik sta al de hele dag te klussen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:11 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi
Nee, dat gaat me nou echt te ver....quote:
Toen Vanitas nog een Vanitasje was droeg 'ie ook een tuinbroek.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:38 schreef maedel het volgende:
Mijn vrouw en ik hebben de tuinbroek aangedaan en zijn eens flink aan het mannendingendoen geslagen![]()
en Amstel pils om het weg te spoelen ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:43 schreef maedel het volgende:
Uiteraard eten we nu ook mannenvoer, namelijk shoarma![]()
Is Amstel dan echt mannenbier?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Amstel pils om het weg te spoelen ?
Nou ja, dat Imago proberen ze wel op te bouwen met hun pay off van Ons Bier en hun voetbalsponsoringquote:
Zo had ik er nog niet eens over nagedacht, ik moest meer hieraan denken..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja, dat Imago proberen ze wel op te bouwen met hun pay off van Ons Bier en hun voetbalsponsoring
Nee, dat kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Amstel pils om het weg te spoelen ?
Nee, maar ik ben dan ook een vrouw. Het was nog light ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:42 schreef JamesBrowny het volgende:
Frisdrank, wat zeg je nou, dat is toch niet mannelijk?!?!?!?![]()
Light, da's helemaal fout!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben dan ook een vrouw. Het was nog light ook
En we waren het mannendingendoen helemaal zat. Helaas is het laminaat pas op de helft en moet het vandaag af. Nog 11m2 te gaan....
Okay, Bavaria is ook bouvakkerig genoegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, dat kan natuurlijk niet.
Brand of Bavaria, anders niks![]()
Maar het is een frisdrankje geworden...
Ook geen Gulpener?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, dat kan natuurlijk niet.
Brand of Bavaria, anders niks![]()
Maar het is een frisdrankje geworden...
Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:02 schreef Sitethief het volgende:
Toch ben ik meer van de whisky dan van het bier![]()
![]()
.
Vroeg of laat krijg ik je nog wel aan de wijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:02 schreef Sitethief het volgende:
Toch ben ik meer van de whisky dan van het bier![]()
![]()
.
Jij wel Stroekquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vroeg of laat krijg ik je nog wel aan de wijn![]()
Wij zijn gewoon beterquote:
Gezellig is het hier altijdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:34 schreef Sloffie het volgende:
Ik verveel me. Het is saai in de PUB SC en ik zoek iets andersben ik hier goed?
Jij niet dan?quote:
Heb je 't nou tegen mij, of tegen je andere ik (gezien de pluralis)quote:
Na gedane arbeid is het goed schaftenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:43 schreef maedel het volgende:
sow heej, het laminaat ligt er in hoor.
wat een karwei...
en nu![]()
![]()
Kom je na 120 delen mee.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:38 schreef Paginabeheerder het volgende:
Op lesbiennes heb ik niets tegen, meestal zijn het wel aardige meiden met gevoel voor humor.
Maar om lesbo op de "Geen Stijl" manier te schrijven... (met eau), lijkt me geen goede manier om een intelligent gesprek te beginnen.
Kijk mij d'r niet op aan. Ik heb in 't begin heb ik dit topic over het hoofd gezien.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:38 schreef Paginabeheerder het volgende:
Op lesbiennes heb ik niets tegen, meestal zijn het wel aardige meiden met gevoel voor humor.
Maar om lesbo op de "Geen Stijl" manier te schrijven... (met eau), lijkt me geen goede manier om een intelligent gesprek te beginnen.
Ik heb een muur getextquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:45 schreef Sitethief het volgende:
Zo, net "God als Misvatting" (Richard Dawkins - The God Delusion) uit gelezen..
Ik moest heel even nadenkenquote:
Ja, het sloeg ook nergens opquote:
ik heb altijd gedacht dat de werkwoorden sausen en texen tot het dialect behoordenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, het sloeg ook nergens op
Maar dat heb ik wel gedaan!
Oh,quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb altijd gedacht dat de werkwoorden sausen en texen tot het dialect behoorden![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:05 schreef wonderer het volgende:
Hoe is het met jullie, hebben jullie me gemist?
Da's idd minder, maar goed, je hebt het wel leuk gehad met je ouders?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:21 schreef wonderer het volgende:
Ik HAD alles al uitgesproken. Ma kwam met een mailtje "ik wil er nog even over praten"
Eigenlijk had ik moeten terugmailen van "ik niet" want nu heb ik dus de hele "vakantie" zitten "wachten"... ook niet erg leuk
Lullig zegquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:21 schreef wonderer het volgende:
Ik HAD alles al uitgesproken. Ma kwam met een mailtje "ik wil er nog even over praten"
Eigenlijk had ik moeten terugmailen van "ik niet" want nu heb ik dus de hele "vakantie" zitten "wachten"... ook niet erg leuk
Ja, preciesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:03 schreef wonderer het volgende:
Ja, dan komt er van kritisch lezen natuurlijk ook weinig terecht...
Dankquote:Beterschap en sterkte.
Ja, dat heeft toch meer impact dan dat Albert zo iets in Boulevard roept.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:13 schreef maedel het volgende:
Paul de Leeuw gezien Stroekie?
Dat was nog eens een statement over die adoptie
Uh huh...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:15 schreef NanKing het volgende:
Wat een kuttopics de laatste dagen over homo's etc.
Ik word er gewoon moedeloos van als ik sommige reacties lees in die topics.
ik bedoel die topics over brokebackmountain en petitie voor rechten in Polen
maar 5 arrestatiesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:15 schreef NanKing het volgende:
Wat een kuttopics de laatste dagen over homo's etc.
Ik word er gewoon moedeloos van als ik sommige reacties lees in die topics.
ik bedoel die topics over brokebackmountain en petitie voor rechten in Polen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |