dat ZIET achteraf niemand,quote:Op maandag 14 mei 2007 09:38 schreef maedel het volgende:
nou, ik heb er eerlijk waar toch echt even over moeten denken hoor.![]()
Nee, maar ik ben wel zo stom dat ik dat gewoon en publique ga meldenquote:
er kan altijd nog met de edit functie hersteld wordenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel zo stom dat ik dat gewoon en publique ga melden![]()
Jeej.quote:
We zullen zeer voorzichtig met onze topic moeder omgaan hoor, daar is ze ons veel te dierbaar voorquote:Op maandag 14 mei 2007 10:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jeej.
Niet te hard knuffelen ik ben nog ziek zwak en misselijk.
Blindedarm is er vorige week uitgehaald.
Ben pas sinds gisteren weer thuis.
Gelukkigquote:Op maandag 14 mei 2007 11:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
We zullen zeer voorzichtig met onze topic moeder omgaan hoor, daar is ze ons veel te dierbaar voor![]()
en een aanrader?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[afbeelding]
Was ik een tijdje geleden naar toe geweest
Was dat nog in de meneer Hacks periode ?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar 't is (allang) voorbij....
Tentoonstelling van Akseli Gallen-Kallela's werken in het Groninger museumquote:Op maandag 14 mei 2007 11:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Was dat nog in de meneer Hacks periode ?
Nou, Fok zou wel wat peper kunnen gebruikenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:27 schreef NanKing het volgende:
Is FOK! zo langzaam of ben ik 't
Maar hoezo is je blinde darm opeens eruit? Was ie stuk?quote:
Achos. Kus en zachte knuffelquote:Op maandag 14 mei 2007 10:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jeej.
Niet te hard knuffelen ik ben nog ziek zwak en misselijk.
Blindedarm is er vorige week uitgehaald.
Ben pas sinds gisteren weer thuis.
Hij was ontstoken.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar hoezo is je blinde darm opeens eruit? Was ie stuk?
Dat is van dit geniaal prachtige nummer:quote:Op maandag 14 mei 2007 11:38 schreef NanKing het volgende:
Erik, wat heb je trouwens een hip icoontje
hey, nieuw hier?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:38 schreef NanKing het volgende:
Erik, wat heb je trouwens een hip icoontje
Wowquote:Op maandag 14 mei 2007 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is van dit geniaal prachtige nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=oktDAL_XtzI
Zekert 14.gif.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
De clip is zo tof, hè.
Hoi!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:46 schreef JustAGirl87 het volgende:
Hallo iedereenben nieuw hier.. ben eens even aan het kijken
Van harte welkom hierquote:Op maandag 14 mei 2007 12:46 schreef JustAGirl87 het volgende:
Psst, er zitten hier meer homo's dan lesbeau's in dit topic.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:46 schreef JustAGirl87 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:05 schreef Sebasser het volgende:
Oeh jeetje, wat moet ze wel niet denken, dat dit een vies forum is ofzo waar vieze mannetjes (hoi stroek.) lesbeau's stalken in hun eigen topic? dat kan zo niet langer!
Daar komt ze vroeg of laat toch zelf wel achter dat ik een vies mannetje benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |