dat ZIET achteraf niemand,quote:Op maandag 14 mei 2007 09:38 schreef maedel het volgende:
nou, ik heb er eerlijk waar toch echt even over moeten denken hoor.![]()
Nee, maar ik ben wel zo stom dat ik dat gewoon en publique ga meldenquote:
er kan altijd nog met de edit functie hersteld wordenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel zo stom dat ik dat gewoon en publique ga melden![]()
Jeej.quote:
We zullen zeer voorzichtig met onze topic moeder omgaan hoor, daar is ze ons veel te dierbaar voorquote:Op maandag 14 mei 2007 10:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jeej.
Niet te hard knuffelen ik ben nog ziek zwak en misselijk.
Blindedarm is er vorige week uitgehaald.
Ben pas sinds gisteren weer thuis.
Gelukkigquote:Op maandag 14 mei 2007 11:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
We zullen zeer voorzichtig met onze topic moeder omgaan hoor, daar is ze ons veel te dierbaar voor![]()
en een aanrader?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[afbeelding]
Was ik een tijdje geleden naar toe geweest
Was dat nog in de meneer Hacks periode ?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar 't is (allang) voorbij....
Tentoonstelling van Akseli Gallen-Kallela's werken in het Groninger museumquote:Op maandag 14 mei 2007 11:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Was dat nog in de meneer Hacks periode ?
Nou, Fok zou wel wat peper kunnen gebruikenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:27 schreef NanKing het volgende:
Is FOK! zo langzaam of ben ik 't
Maar hoezo is je blinde darm opeens eruit? Was ie stuk?quote:
Achos. Kus en zachte knuffelquote:Op maandag 14 mei 2007 10:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jeej.
Niet te hard knuffelen ik ben nog ziek zwak en misselijk.
Blindedarm is er vorige week uitgehaald.
Ben pas sinds gisteren weer thuis.
Hij was ontstoken.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar hoezo is je blinde darm opeens eruit? Was ie stuk?
Dat is van dit geniaal prachtige nummer:quote:Op maandag 14 mei 2007 11:38 schreef NanKing het volgende:
Erik, wat heb je trouwens een hip icoontje
hey, nieuw hier?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:38 schreef NanKing het volgende:
Erik, wat heb je trouwens een hip icoontje
Wowquote:Op maandag 14 mei 2007 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is van dit geniaal prachtige nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=oktDAL_XtzI
Zekert 14.gif.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
De clip is zo tof, hè.
Hoi!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:46 schreef JustAGirl87 het volgende:
Hallo iedereenben nieuw hier.. ben eens even aan het kijken
Van harte welkom hierquote:Op maandag 14 mei 2007 12:46 schreef JustAGirl87 het volgende:
Psst, er zitten hier meer homo's dan lesbeau's in dit topic.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:46 schreef JustAGirl87 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:05 schreef Sebasser het volgende:
Oeh jeetje, wat moet ze wel niet denken, dat dit een vies forum is ofzo waar vieze mannetjes (hoi stroek.) lesbeau's stalken in hun eigen topic? dat kan zo niet langer!
Daar komt ze vroeg of laat toch zelf wel achter dat ik een vies mannetje benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
School aangeklaagd na vertonen Brokeback Mountain.
Kwam Stroek in het andere topic mee.
ik las het net op de frontpage.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
School aangeklaagd na vertonen Brokeback Mountain.
Kwam Stroek in het andere topic mee.
ja amre tere kinderzieltjes daarquote:
Idd, vuige mensen met een dubbelmoraalquote:Op maandag 14 mei 2007 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja amre tere kinderzieltjes daar
Maar wel uren kijken naar "onschuldig" vermaak zoals The A Team, Airwolf, Macguyver Knight Rider of Tom en Jerry die elkaar in elke aflevering weer de hersens inslaan
Daar zat ik net aan te denkenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:57 schreef maedel het volgende:
homo namen
Ik weet dan niet zo goed wat ik daar nou van vind eigenlijk![]()
Ik heb een Topicreport geplaatst dat ik eht een stom topic vind.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:57 schreef maedel het volgende:
homo namen
Ik weet dan niet zo goed wat ik daar nou van vind eigenlijk![]()
Ja we zullen blijkbaar toch weer terug de barricaden op moeten gaanquote:Op maandag 14 mei 2007 14:03 schreef maedel het volgende:
Ligt het nou aan mij, of zie ik overal om ons heen de tolerantie minder worden?
Van het weekend die ellende in Italië, Polen dat voor 80% tegen homo's is. De hele kwestie weigerambtenaren, jeugd die elkaar uitscheldt met homo.
Ik word er soms een beetje angstig van.
Ik ga dit jaar in ieder geval maar weer eens naar de roze zaterdag.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja we zullen blijkbaar toch weer terug de barricaden op moeten gaan
Volgens mij zal dat nooit gebeuren.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja we zullen blijkbaar toch weer terug de barricaden op moeten gaan
Dat komt omdat de (homo) jeugd van tegenwoordig daar niet meer mee opgevoed is denk ik.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij zal dat nooit gebeuren.
Misschien op kleine schaal, maar nooit meer zoals vroegah.
Is toch altijd de laatste zaterdag of juist 4e zaterdag van juni ?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar in ieder geval maar weer eens naar de roze zaterdag.
![]()
Juist, waar heeft mijn generatie nou voor hoeven 'vechten'?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat komt omdat de (homo) jeugd van tegenwoordig daar niet meer mee opgevoed is denk ik.
In "mijn tijd" was dat nog best normaal enzo.
En daarom dus aan ons de taak om te signaleren dat het dus de verkeerde kant uitgaatquote:Op maandag 14 mei 2007 14:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat komt omdat de (homo) jeugd van tegenwoordig daar niet meer mee opgevoed is denk ik.
In "mijn tijd" was dat nog best normaal enzo.
Ja, nou, ik vraag me inderdaad wel af waar de generatie van nu begin 20 voor heeft moeten vechten op dat gebied. Maar goed, zo zwaar heb ik het nou ook weer niet gehad, met name door het milieu waarin ik ben opgegroeid (alternatief kunstenaarsmilieu zeg maar).quote:Op maandag 14 mei 2007 14:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Juist, waar heeft mijn generatie nou voor hoeven 'vechten'?
misschien iets voor een combinatie met meet van L en/of H topic ?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, nou, ik vraag me inderdaad wel af waar de generatie van nu begin 20 voor heeft moeten vechten op dat gebied. Maar goed, zo zwaar heb ik het nou ook weer niet gehad, met name door het milieu waarin ik ben opgegroeid (alternatief kunstenaarsmilieu zeg maar).
De roze zaterdag is dit jaar in Bergen op Zoom op 30 juni, voor de geïnteresseerden.
It crossed my mind...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
misschien iets voor een combinatie met meet van L en/of H topic ?
en dat allemaal natuurlijk wel op vrijwillige basis, en omdat er toch voldoende op deze dag te doen is kan een ieder op elk moment natuurlijk ook weer zijn/haar weg gaan
zo weet ik dat er minimaal 1 persoon uit het H topic daar weer loopt te collecteren voor het AIDS fondsquote:
Het is leuke is als je er dan van zegt of er tegen in gaat ben je een feministische, sigaarrokende, opgeschoren, tuinbroekpotquote:Op maandag 14 mei 2007 15:09 schreef maedel het volgende:
Lees nou voor de flauwekul eens hoe er over potten gesproken wordt in dit topic:
Feliciteer hier Kelly Osb....eh Servië.
Ik ben het onderhand schijt- en schijtbeu.![]()
![]()
Het is de laatste jaren erger geworden.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:14 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik wilde nog iets zeggen over telefoneren, maar ben daar rijkelijk laat mee zien ik...
Goeiemiddag trouwens.
Is het echt zo erg gesteld met het accepteren van homo/lesbo? Ik zit niet in "dat wereldje" en merk daar dus ook wienig van. Sowieso vind ik dat er best wat meer gedaan mag worden aan dingen waar "we" het niet mee eens zijn.
Nederlanders zeiken graag, en ondernemen geen actie.quote:Als je kijkt naar de prijzen van energie bv, iedereen klaagt en er wordt niets gedaan, hetzelfde geldt voor dat ABN AMRO verhaal, ze willen 5.000.000 mensen meekrijgen in het protest, maar ik denk dat ze blij mogen zijn als ze er 50.000 mee krijgen.
Mensen doen dat gewoon niet meer(ik ook niet trouwens, als ze me ervoor zouden benaderen, okee, maar ik zou niet uit mezelf iets gaan opzetten of ondernemen)
reikt Maedel een kopje rustgevende rooibosthee aanquote:Op maandag 14 mei 2007 15:09 schreef maedel het volgende:
Lees nou voor de flauwekul eens hoe er over potten gesproken wordt in dit topic:
Feliciteer hier Kelly Osb....eh Servië.
Ik ben het onderhand schijt- en schijtbeu.![]()
![]()
Ik vind het jammer dat mensen zo onverschillig zijn over het gevoel dat ze anderen geven door hun gedrag, politiek correct of niet, je moet gewoon niet willens en wetens andere mensen kwetsen. klaar.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is de laatste jaren erger geworden.
Waar mensen vroeger uit politieke correctheid je niet durfden 'uit te schelden', is het tegenwoordig hip om politiek incorrect te zijn.
[..]
Nee, dat denk ik ook, maar goed, als niemand het probeert, weet je het ook niet.quote:Nederlanders zeiken graag, en ondernemen geen actie.
Ook denk ik dat mensen (oa ik) het vertrouwen in demonstreren verloren zijn, ik heb niet het idee dat het ook maar iets losmaakt bij de hogere 'machten'.
*pakt dankbaar aanquote:Op maandag 14 mei 2007 15:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
reikt Maedel een kopje rustgevende rooibosthee aan![]()
Wat heeft die film met heameaux te maken?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Schindlers List heb ik in groep 8 gezien. Ik ga mijn basisschool ook aanklagen.
Hier kom je denk ik inderdaad redelijk tot de kern van de zaak, en dat is dat we als minderheid ons graag zoveel mogelijk wensen aan te passen zodat we ook op de meerderheid lijken, dus ook willen trouwen en alles wat daar bij hoort.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:29 schreef maedel het volgende:
[..]
*pakt dankbaar aan
Ja, maar zeg eerlijk, het is toch zo? En volgens mij hebben heel veel homo's het zelf niet eens door. We zijn veel te druk bezig om maar "gewoon net als iedereen te zijn". Op die manier passen we ons zoveel aan dat we ons zometeen gewoon weer als minderheid opstellen.
Die mensen zijn gewoon gestoord, zoiets doe je niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:47 schreef maedel het volgende:
nou ben ik zelf nooit een voorvechter geweest van het homohuwelijk bijvoorbeeld. Maar meer omdat ik het niet nodig vond/vind. Wel gelijke rechten graag.
Ik vergeet nooit meer dat verhaal dat ik ooit las over een damesstel dat 30 jaar samengewoond had. Eén van hen overleed, en de familie van de overledene haalde het hele huis leeg.
Het zal je overkomen zeg. Is je lief dood, komt je schoonfamilie je huis leeghalen![]()
Nu is er een samenlevingscontract als je niet wilt trouwen, da's dan alvast fijn als een van de partners een huis op naam heeft staan en je niet wil trouwen.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:03 schreef maedel het volgende:
Punt is dat de achterblijvende vrouw van een lesbostel geen poot had om op te staan toen. Omdat de rechten voor gelijke paren heel anders waren dan van heteroparen.
Het bestond gewoon niet zeg maar.
Daarom is dat homohuwelijk/gelijke rechten verhaal nou zo belangrijk.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:32 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het ook zo belachelijk dat "onofficiele" partners niet bij een zieke mogen in het ziekenhuis als het ernstig is. Volgens mij als een heteroman zegt "da's mijn vriendin" dat het allemaal prima is, maar een tommy die zegt "dat is mijn vriendin" wordt de toegang geweigerd. "Alleen als je getrouwd bent"
Goed nummer.quote:What kind of father would take his own daughter's rights away?
And what kind of father might hate his own daughter if she were gay?
Je kunt het ook omdraiaen natuurlijk...quote:
Jaja ik word oudquote:Op maandag 14 mei 2007 17:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Je kunt het ook omdraiaen natuurlijk...
Wablief?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Reikt Sitethief een Madamme Jeanette aan![]()
Ja, ik wil het ook wetenquote:
Haaaaiquote:
Ja, maar dat ging niet helemaal goed. Ik heb wel gelachen om het fietsrouteverhaalquote:Op maandag 14 mei 2007 18:32 schreef Burdie het volgende:
Oh wat lief van je!!! Heb je d'r ook gevoerd?
doe's een kwootje?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:44 schreef DR34M3R het volgende:
En maedel, definieer "gewoon net als alle anderen"?
Hallo Dreamers boob!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
Fobo is geupdate vandaag. Denk alleen dat ik er eentje weer uit ga gooien, wat jullie? Teveel inkijk...
En dat is er omdat....?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
Fobo is geupdate vandaag. Denk alleen dat ik er eentje weer uit ga gooien, wat jullie? Teveel inkijk...
Zodat wij haar boobs zouden bekijken natuurlijkquote:
'T doet geen zeer hoor om er naar te kijkenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Zodat wij haar boobs zouden bekijken natuurlijk
Dah bedoellik. Laat maar lekker staanquote:Op maandag 14 mei 2007 18:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
'T doet geen zeer hoor om er naar te kijken.
Anders beginnen gewoon een petitie, springen we toch nog ergens voor op de bresquote:
die dusquote:Op maandag 14 mei 2007 15:29 schreef maedel het volgende:
[..]
*pakt dankbaar aan
Ja, maar zeg eerlijk, het is toch zo? En volgens mij hebben heel veel homo's het zelf niet eens door. We zijn veel te druk bezig om maar "gewoon net als iedereen te zijn". Op die manier passen we ons zoveel aan dat we ons zometeen gewoon weer als minderheid opstellen.
Ik heb ze allang gesaved op mijn pc natuurlijkquote:Op maandag 14 mei 2007 18:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Anders beginnen gewoon een petitie, springen we toch nog ergens voor op de bres
Zulke dingen horen gewoon publiek domein te zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 18:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb ze allang gesaved op mijn pc natuurlijk![]()
Ah ok,quote:
*Eensch isquote:Op maandag 14 mei 2007 18:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zulke dingen horen gewoon publiek domein te zijn
saved ze toch maar eem
Lekker paradoxaal is 't hequote:Op maandag 14 mei 2007 19:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Ah ok,
Nou, ik bedoel daarmee dus, dat "we" volgens mij bezig zijn om ons stiekem zo aan te passen aan de heteromaatschappij omdat we zo krampachtig niet in een hokje willen.
En ons stiekem toch als hetero's gaan gedragen. Terwijl we dat dus niet zijn.
Ik weet niet of ik het nou goed uitleg hoor, maar het is ook lastig uitleggen.
Betraptquote:Op maandag 14 mei 2007 19:05 schreef maedel het volgende:
zitten we nu met z'n allen in het fobo van dromert?
*LOL*quote:Op maandag 14 mei 2007 19:05 schreef maedel het volgende:
zitten we nu met z'n allen in het fobo van dromert?
Ja, en jij denkt dat Nan en ik niet weten hoe je met een vrouw om moet gaan?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
Ik was gewoon aan het vissen naar complimentjes
Sjowiequote:Op maandag 14 mei 2007 19:09 schreef Chowi het volgende:
Lesbeaux!
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, en jij denkt dat Nan en ik niet weten hoe je met een vrouw om moet gaan?![]()
![]()
Nannie! Je bent terug!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sjowie!
* NanKing woelt door krulletjes!
Jij past je kleding altijd midden in de winkel?quote:
Thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 14 mei 2007 19:14 schreef maedel het volgende:
wie wil er friet gaan halen voor ons?
Maar als we het dan toch over hokjes hebbenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, en jij denkt dat Nan en ik niet weten hoe je met een vrouw om moet gaan?![]()
![]()
Ja, we hebben nu gezien wat er te halen valtquote:
Ik ben op dieet, dus friet voor wie dan ook halen, zou haast zelfmoord zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:14 schreef maedel het volgende:
wie wil er friet gaan halen voor ons?
Gezellig, gaan we met z'n 3enquote:Op maandag 14 mei 2007 19:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, we hebben nu gezien wat er te halen valt![]()
Daarvoor is google toch je beste vriend(in) voorquote:
Nou, pashokjes dan nog net wel. Heb overigens wel het pashokje gedeeld met een vriendin van me die mee wasquote:Op maandag 14 mei 2007 19:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij past je kleding altijd midden in de winkel?.
Zeg, wanneer ga je weer shoppen![]()
En je hebt 't opgenomen en 't staat nu op youtube?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, pashokjes dan nog net wel. Heb overigens wel het pashokje gedeeld met een vriendin van me die mee was
Of we houden er hier een Poll overquote:Op maandag 14 mei 2007 18:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Anders beginnen gewoon een petitie, springen we toch nog ergens voor op de bres
Heeft de rest die nog niet uitgedeeld dan ?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
Hoe meer zielen hoe meer vreugd
Ik was gewoon aan het vissen naar complimentjes
ROFLquote:Op maandag 14 mei 2007 19:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
En je hebt 't opgenomen en 't staat nu op youtube?
Gezellig. Doen we samenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben op dieet, dus friet voor wie dan ook halen, zou haast zelfmoord zijn.. Heb je geen frituurpan ofzeau?
je kunt ook vragen om nachtmerries natuurlijkquote:
slaap lekker Nanniequote:Op maandag 14 mei 2007 19:42 schreef NanKing het volgende:
Lieve mensen hier fijne avond nog, ik ga gaan.
voor wie wil.
Inderdaadquote:Op maandag 14 mei 2007 19:42 schreef NanKing het volgende:
Jeanette is toch ook Vlaams voor homo?
Ik zag je glurenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:54 schreef maedel het volgende:
zo, de friet is binnen. Letterlijk
Waar blijft die link naar dat youtubefilmpje?
om met de woorden van Nan te spreken:quote:
heb ik een fobo?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb bij beiden teruggegluurd. Allen valt er bij jullie weinig te gluren
Ik heb in het fotoboek gewoon de laatste extentie vervangen door jullie naam. En idd, dan is ie bij jou leeg.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:06 schreef maedel het volgende:
[..]
heb ik een fobo?
Mijn profiel is uitermate suf ja. Al vind ik dat ik nou wel een mooie sig heb
Leren?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:14 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga zo nog wat leren denk ik. Doe ik de laatste tijd toch al te weinig...![]()
Heb ik ook. Ik ben boekhouder. Alleen loopt mijn opleiding wat achter bij mijn werkervaring en kennis, moet nog wat papiertjes bij elkaar sprokkelen. Het logische vervolg op een vervelende samenloop van omstandigheden en verkeerde keuzes uit het verleden..quote:Op maandag 14 mei 2007 20:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Leren?
En ik maar denken dat jij een kantoorbaan had....
Ik bespeur hier een verhaal waar ik wel nieuwsgierig naar ben, maar waarvan ik denk dat het beter is om niet te vragen: "vertel!".quote:Op maandag 14 mei 2007 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ik ben boekhouder. Alleen loopt mijn opleiding wat achter bij mijn werkervaring en kennis, moet nog wat papiertjes bij elkaar sprokkelen. Het logische vervolg op een vervelende samenloop van omstandigheden en verkeerde keuzes uit het verleden..
je bracht het anders verrekte spannendquote:Op maandag 14 mei 2007 20:21 schreef DR34M3R het volgende:komt misschien nog wel eens. Het is niet eens zo spannend hoor.
quote:
Ik denk dat dat zeker voor sommige mensen zo is, daar heb je wel gelijk in, maar ik denk dat er ook heel veel mensen zijn die het niet zoveel uitmaakt, ik stoor me nooit aan opvallende homo- of lesbostelletjes(vind het vaak juist erg leuk...misschien omdat ik zelf mannen en vrouwen leuk vind)en ik denk dat er best veel mensen zijn die het niet zoveel uitmaakt.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:09 schreef maedel het volgende:
Nou precies Nan, op dat punt staan we geloof ik momenteel met de homo-emancipatie.
Ik heb ook altijd het idee dat mensen zeggen dat we onszelf niet in hokjes moeten zetten omdat ze daar zelf last van hebben.
Ik heb echt de neiging om vreselijk overdreven aan allerlei homo-evenementen mee te gaan doen.
Je leest dan ook sensatienieuws, nieuws dat men 'opfokt' om maar gelezen te worden. Bijvoorbeeld: in heel veel landen waar je het nauwelijks zou verwachten wordt het homohuwelijk geintroduceerd. Maar daar hoor je nauwelijks over.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:53 schreef maedel het volgende:
[..]
ik las het net op de frontpage.
Waar moet het heen met deze wereld.
Echt waar, qua homotolerantie was het 15 jaar geleden veel en veel beter.
Ik wil niet lullig doen en anti-feministisch zijn enzo, maar ik krijg vaak het idee dat veel vrouwen van mijn generatie zelf zeer egocentrisch zijn terwijl ze het niet doorhebben. Misschien doe je er beter aan om het zwart op wit te schrijven wat jij voor hem doet en wat hij voor jou. Klinkt lullig, maar je moet ook natuurlijk een goed zelfbeeld hebben om ook voor jezelf tot bevredigende conclusies te komen zonder dat je, nadat je het hebt uitgemaakt, met enorme schuldgevoelens komt te zitten, of in het andere geval dat je door blijft modderen.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:42 schreef JamesBrowny het volgende:
Anyway, ik wil even klagen...Dat doe ik hier, want jullie gaan (denk ik) niet zitten zeiken tegen me en ik wil het even kwijt...
Ik heb de laatste tijd(vier mnd ofzo) zo'n beetje genoeg van mijn vriend, ik vind hem egoistisch en chagrijnig en hij waardeert me niet.
Hij dacht altijd al behoorlijk aan zichzelf, maar er is ook een heleboel in zijn leven gebeurd(ga ik verder even niet op in) dus hij had ook mijn steun nodig en af en toe iemand om tegen te mopperen als ie zijn emoties niet de baas kon zeg maar.
Maar goed, van mij mag dat onderhand wel eens over zijn, ik heb ook af en toe wel eens iets en heb echt het gevoel dat ik niet bij hem terecht kan, ook met geld is het erg lastig, hij geeft heel veel uit aan zichzelf en als ik iets nodig heb, moet ik er echt om zeuren...
En hij zegt nu ook nog eens dat hij meer aan zichzelf moet gaan denken, ik heb geen idee wat hij daarmee bedoelt, in mijn beleving is het echt zo dat als hij nog meer aan zichzelf denkt, hij verder alles vergeet.
Ik weet soms niet eens of ik nog van hem houd, en dan doet ie weer iets heel liefs en ben ik weer helemaal verkocht...
Ik heb het even moeilijk dus.
Troost mij?
Jazeker, dat fenomeen heeft ook een naam, waar ik nu even niet op kan komen.quote:
Selectieve cogna...dinges?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:39 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
[..]
Jazeker, dat fenomeen heeft ook een naam, waar ik nu even niet op kan komen.
Ja,dank je...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:53 schreef Stroekie het volgende:
volgens mij is er hier een enorme behoefte aan verse sterke koffie, of heerlijke thee![]()
Dat is toch niet lekker onbelangrijk?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is zo fijn omdat het je gedachten afhaalt van dingen die je echt dwars zitten. heerlijk, onbenullige dingen. Ik ben ooki altijd hevig geïnteresseerd naar "liefdesverhalen" van anderen, wie wie leuk vind enzo, en of ze nog iemand leuks hebben tegengekomen.
Het is allemaal zo lekker onbelangrijk, en tegelijkertijd voor die personen betekent het de wereld.
Ja, maar daarvan snap ik dus echt niet dat mensen daaraan meedoen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:15 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik houd ook van die programma's als Temptation Island ofzo, zooo fout, maar wel erg leuk, juist omdat die mensen zich het zo moeilijk maken...
Ja want dat met het einde van dat programma ook het einde van je relatie inzicht is kan toch voor niemand een verrassing zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, maar daarvan snap ik dus echt niet dat mensen daaraan meedoen.
Nou inderdaad, dan weet je wel zo ongeveer 100% zeker dat je relatie over is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja want dat met het einde van dat programma ook het einde van je relatie inzicht is kan toch voor niemand een verrassing zijn![]()
Dat líjkt zo. In werkelijkheid stelt het allemaal geen fuck voor.quote:
Nou, ik vind eerlijk gezegd mijn relatie heel belangrijk...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat líjkt zo. In werkelijkheid stelt het allemaal geen fuck voor.
Op jouw leeftijd zijn relaties heel anders dan op je 17e, 18e, 19e.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, ik vind eerlijk gezegd mijn relatie heel belangrijk...
Maar misschien lees ik het wel verkeerd
godzijdank welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd zijn relaties heel anders dan op je 17e, 18e, 19e.
Wiesoe?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd zijn relaties heel anders dan op je 17e, 18e, 19e.
volgens mij bedoelt Chowi meer iets van "kalverliefde" achtige dingen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wiesoe?
Ik ben vanaf mijn 17e met mijn vriendin en ging samenwonen toen ik 19 was.
Mijn relatie was toen ik 19 was even belangrijk voor me als nu.
Je begrijpt me.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:23 schreef maedel het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt Chowi meer iets van "kalverliefde" achtige dingen.
Ik weet wel dat mijn relatie nu ook wel heel anders is dan toen ik 19 was. Maar dat kan voor iedereen verschillend zijn.
Volgens mij zijn lesborelaties sowieso serieuzer dan puberheterorelaties.
Voor jou wel, voor de observeerder (in dit geval Erik) niet zoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:23 schreef maedel het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt Chowi meer iets van "kalverliefde" achtige dingen.
Ik weet wel dat mijn relatie nu ook wel heel anders is dan toen ik 19 was. Maar dat kan voor iedereen verschillend zijn.
Volgens mij zijn lesborelaties sowieso serieuzer dan puberheterorelaties.
Ik snap alleen het laatstequote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor jou wel, voor de observeerder (in dit geval Erik) niet zo
Ik zat ook nog even na te denken over dat anders zijn... je bent wel anders, maar dat betekent niet dat je niet gelijkwaardig bent.
Zo.
Mogguh dames
*knuffel*quote:
hoe lang hebben we nog? zo vlug wordt ie niet koudquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:25 schreef wonderer het volgende:
Dan kunnen we niet pratenMijn ouders komen zo en dan ben ik weer de hele dag weg.
Nou ja, morgen misschien. Geniet van je gebadder
Hoe langer ze wacht, hoe meer het een beladen karakter krijgt lijkt me?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:26 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, mijn moeder is nog niet over "dat ene" begonnen. Hopelijk vergeet ze het of kan ze geen "geschikt moment" vinden. Ik ga er in ieder geval niet over beginnen
Pa komt net binnen, dus ik ben ervandoor...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hoe lang hebben we nog? zo vlug wordt ie niet koud
Niet voor mij. Ik zie niet in wat er nog over gezegd moet worden. Het was ook een mededeling geen uitnodiging tot ellenlange discussies.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe langer ze wacht, hoe meer het een beladen karakter krijgt lijkt me?
Heb jij ook eendjes om mee te badderen ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:34 schreef DR34M3R het volgende:
en dus kan ik toch op mijn gemak even badderen...
tot zo
Dat maakt het ook leuk, ik zou dat nog niet doen al kreeg ik er een hele berg geld bij!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, maar daarvan snap ik dus echt niet dat mensen daaraan meedoen.
Dank je...Nu gaat het wel weer, ik was gisteravond zo boos!quote:
Liever niet samen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:38 schreef Chowi het volgende:
Badderen is fijn. Beef Shanghai trouwens ook, hetgeen ik net heb staan kokkerellen.
Ik weet het, het is oneerlijk verdeeld in de wereld.. Ik heb er 2 whahaha..quote:
Zie ik eruit als Ernie?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij ook eendjes om mee te badderen ?
Ik houd niet zo van badderen, ik ben meer een douche-mens.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:34 schreef DR34M3R het volgende:
en dus kan ik toch op mijn gemak even badderen...
tot zo
Nee, niet echt.quote:Zie ik eruit als Ernie?![]()
Oh ja, met een boek erbijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:05 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van badderen, ik ben meer een douche-mens.
Maar in bad is af en toe wel lekker met een boekje erbij ofzo, lekker lezen en het water flink heet...Maar da's misschien eens per jaar, als ik dat al haal.
Jee, ik lul weer teveel...
Nadeel is alleen dat het koud wordt, dan moet je steeds wat water weg laten lopen en er heet water bij doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh ja, met een boek erbij
Dan lig ik er vlot 2 / 2,5 uur in hoor
quote:
Xenos, 70 cent.quote:
Beetje.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:08 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Nadeel is alleen dat het koud wordt, dan moet je steeds wat water weg laten lopen en er heet water bij doen.
Ben je nu gerimpeld?
Ja, das te weinig om echt goed te rimpelen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Beetje.
Maar ik heb er nu dan ook maar een minuutje of 20 ingelegen
Mag ik vragen waar je het ign over hebtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:11 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik vind die bakjes met afbeelding van nootjes of popcorn ofzo erin zo leuk!
Die hebben ze ook bij de xenos(hadden iig) en ook bij verschillende andere winkels, volgens mij eerst bij de bijenkorf ofzo, dat zijn van die hard plasticken bakjes in verschillende kleuren en daarin zit dan een afbeelding van popcorn of nootjes, zodat het net lijkt of die erin zitten(van een afstandje dan he)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je het ign over hebt![]()
Dat blijktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:19 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Die hebben ze ook bij de xenos(hadden iig) en ook bij verschillende andere winkels, volgens mij eerst bij de bijenkorf ofzo, dat zijn van die hard plasticken bakjes in verschillende kleuren en daarin zit dan een afbeelding van popcorn of nootjes, zodat het net lijkt of die erin zitten(van een afstandje dan he)
Ben een plaatje aan het zoeken, maar schiet niet op.
Ja, die bedoel ik!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn het van die bakjes waar aan de binnenkant een print instaat van nootjes, of chips, of sla? Want die ken ik.
Jij bent mij!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:04 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik vind mijn werk altijd leuk en het gaat altijd goed, zelfs als het niet goed gaat...Ik heb leuke collega's, leuk werk en als het niet helemaal goed gaat, is er altijd wel iemand die weet hoe ik het goed kan maken, ik ben nog geen een dag met tegenzin gaan werken!
Aangenaam dan!quote:
NIet dus... Songfestivalquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:08 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Aangenaam dan!
Ik was bij Duitsland eerst helemaal in de war of het nou Duits of Engels was, vandaar dat ik geen idee heb wat voor liedje het ook weer was denk ik.
Het zal allemaal wel. Het kan me allemaal wat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat negeer ik idd ook.
Nouja, wel een opluchting!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Goed, ik had dus van donderdag tot zaterdag zitten zwoegen op een opdracht die ik dacht vrijdag in te moeten leveren. Dus, zaterdagsnacht's de opdracht via mail ingeleverd aan de leraar, met een begeleidende tekst waarin ik uitlegde da'k het echt niet eerder had kunnen inleveren.
Ik voelde mij aldus 'een beetje dom', want ik had er echt voor zitten ploeteren
Komt afgelopen maandag de leraar al glunderend zo naar mij toe, en legde mij uit dat die deadline voor de vorige opdracht gold, en dat deze opdracht pas over anderhalve week ingeleverd hoefde te worden.
Hij vondt 't nogal grappig dat de eerst ingeleverde opdracht gepaard ging met een miserabel excuusbriefje
Maak het uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:15 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik houd ook niet van het songfestival, maar ik zat achter de comp en mijn vriend was het songfestival aan het kijken, als het aan mij hd gelegen, had het echt niet opgestaan.
Hij zat de hele tijd: Moet je nou eens kijken en luister eens, is dat nou Engels en bij het Duits vond hij het ook niet echt duidelijk hoe het noui zat, nou ja, ik had dus moeite met me concentreren achter de comp.
Jah, ik moet maar 'ns een beetje vakantie een paar daagjes, want ik heb nog altijd een stage-kater.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
Carnaval? Wat is dat?
Hoi vani![]()
Dan heb je voorlopig even tijd over dus
Nou ja zegquote:
En wij hebben jou gemist hier. Kunnen we elkaars leegten niet een beetje opvullen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, ik moet maar 'ns een beetje vakantie een paar daagjes, want ik heb nog altijd een stage-kater.
Ik mis mijn stageplek.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Ik heb hier op de rand van het bad een heel lief klein eendje zitten dat schalks toekijkt als ik lig te badderen![]()
DR34MER tochquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En wij hebben jou gemist hier. Kunnen we elkaars leegten niet een beetje opvullen?
Zus pesten en CD bezorgen ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, ik moet maar 'ns een beetje vakantie een paar daagjes, want ik heb nog altijd een stage-kater.
Ik mis mijn stageplek.
tssss... die jeugd van tegenwoordig... Heeft iedereen een dirty mind hedendaags?quote:
Maar om zulks in het L topic te roepen is ook de goden verzoekenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tssss... die jeugd van tegenwoordig... Heeft iedereen een dirty mind hedendaags?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar om zulks in het L topic te roepen is ook de goden verzoeken![]()
Nja, hier moet iig een knorrend maagje gevuld worden, dus ik ga even naar de supermarktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En wij hebben jou gemist hier. Kunnen we elkaars leegten niet een beetje opvullen?
Heb je daarom ook direct maar je usericon weggehaald ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava houdt zich wijselijk stil
Nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben écht niet representatief voor de jeugd van tegenwoordig.
Die is er nog steeds?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je daarom ook direct maar je usericon weggehaald ?
waar is dat trotse paard met die struise amazone gebleven
Wel snel terugkomen hoor en ons vertellen wat je aan dat krorrend maagje gedaan hebtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nja, hier moet iig een knorrend maagje gevuld worden, dus ik ga even naar de supermarkt
hoe pak ik dit nu weer subtiel aanquote:
*nieuwsgierig kijk*quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe pak ik dit nu weer subtiel aan
zonder dat jij direct weer nachtmerries krijgt
zanger
Brabant
blonde manen
enge vent
does it ring a bell ?
Ik hoef ook niet overal in voor te komenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Dreamer, je komt er niet in voor hoor.
Jeuh! Een swingliefhebber!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, nog even over het Songfestival, Duitsland had toch wel zo'n lekker nummer. Frank Sinatra meets Germany
.
en vani houdt niet van een party?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij bezit gewoon Omroep Brabant op je TV
en die hebben wel eens ooit een Party![]()
Er zijn zinnen gevormd, maar het is nog niks substantieels. Bovendien lijkt het wel een vrouwengedicht, omdat het gaat over vetjesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet overal in voor te komen
Hoe is het eigenlijk met je gedicht
Jij denkt dat vrouwen dat zo noemen / zien?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn zinnen gevormd, maar het is nog niks substantieels. Bovendien lijkt het wel een vrouwengedicht, omdat het gaat over vetjes. (Sorry dames dat ik het zo noem
).
Vraag het hem straks zelf maarquote:
aanrader: Matt Duskquote:
Het "sorry dat ik het zo noem" ging meer over het feit dat ik het heb over een vrouwengedicht omdat het gaat over vetjes die in je buik blijven zitten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij denkt dat vrouwen dat zo noemen / zien?
Je houdt het nog beschaafd
ja, ik word ook een dagje ouder he...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:06 schreef DR34M3R het volgende:
Hey maedel! Sinds wanneer ben je rel-tommy en anderlander af?
Zeg! als jij het bent, ben ik het ookquote:
Op zoek gaat.quote:
hoezo, hoe oud ben jij dan?quote:
Oh wat een heerlijke muzieksmaak heb jequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zoek gaat.
Ik luister momenteel Ella Fitzgerald![]()
![]()
![]()
. Het nummer Puttin'on the ritz is zo fijn
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |