Het zal allemaal wel. Het kan me allemaal wat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat negeer ik idd ook.
Nouja, wel een opluchting!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Goed, ik had dus van donderdag tot zaterdag zitten zwoegen op een opdracht die ik dacht vrijdag in te moeten leveren. Dus, zaterdagsnacht's de opdracht via mail ingeleverd aan de leraar, met een begeleidende tekst waarin ik uitlegde da'k het echt niet eerder had kunnen inleveren.
Ik voelde mij aldus 'een beetje dom', want ik had er echt voor zitten ploeteren
Komt afgelopen maandag de leraar al glunderend zo naar mij toe, en legde mij uit dat die deadline voor de vorige opdracht gold, en dat deze opdracht pas over anderhalve week ingeleverd hoefde te worden.
Hij vondt 't nogal grappig dat de eerst ingeleverde opdracht gepaard ging met een miserabel excuusbriefje
Maak het uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:15 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik houd ook niet van het songfestival, maar ik zat achter de comp en mijn vriend was het songfestival aan het kijken, als het aan mij hd gelegen, had het echt niet opgestaan.
Hij zat de hele tijd: Moet je nou eens kijken en luister eens, is dat nou Engels en bij het Duits vond hij het ook niet echt duidelijk hoe het noui zat, nou ja, ik had dus moeite met me concentreren achter de comp.
Jah, ik moet maar 'ns een beetje vakantie een paar daagjes, want ik heb nog altijd een stage-kater.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
Carnaval? Wat is dat?
Hoi vani![]()
Dan heb je voorlopig even tijd over dus
Nou ja zegquote:
En wij hebben jou gemist hier. Kunnen we elkaars leegten niet een beetje opvullen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, ik moet maar 'ns een beetje vakantie een paar daagjes, want ik heb nog altijd een stage-kater.
Ik mis mijn stageplek.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Ik heb hier op de rand van het bad een heel lief klein eendje zitten dat schalks toekijkt als ik lig te badderen![]()
DR34MER tochquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En wij hebben jou gemist hier. Kunnen we elkaars leegten niet een beetje opvullen?
Zus pesten en CD bezorgen ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, ik moet maar 'ns een beetje vakantie een paar daagjes, want ik heb nog altijd een stage-kater.
Ik mis mijn stageplek.
tssss... die jeugd van tegenwoordig... Heeft iedereen een dirty mind hedendaags?quote:
Maar om zulks in het L topic te roepen is ook de goden verzoekenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tssss... die jeugd van tegenwoordig... Heeft iedereen een dirty mind hedendaags?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar om zulks in het L topic te roepen is ook de goden verzoeken![]()
Nja, hier moet iig een knorrend maagje gevuld worden, dus ik ga even naar de supermarktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En wij hebben jou gemist hier. Kunnen we elkaars leegten niet een beetje opvullen?
Heb je daarom ook direct maar je usericon weggehaald ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava houdt zich wijselijk stil
Nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben écht niet representatief voor de jeugd van tegenwoordig.
Die is er nog steeds?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je daarom ook direct maar je usericon weggehaald ?
waar is dat trotse paard met die struise amazone gebleven
Wel snel terugkomen hoor en ons vertellen wat je aan dat krorrend maagje gedaan hebtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nja, hier moet iig een knorrend maagje gevuld worden, dus ik ga even naar de supermarkt
hoe pak ik dit nu weer subtiel aanquote:
*nieuwsgierig kijk*quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe pak ik dit nu weer subtiel aan
zonder dat jij direct weer nachtmerries krijgt
zanger
Brabant
blonde manen
enge vent
does it ring a bell ?
Ik hoef ook niet overal in voor te komenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Dreamer, je komt er niet in voor hoor.
Jeuh! Een swingliefhebber!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, nog even over het Songfestival, Duitsland had toch wel zo'n lekker nummer. Frank Sinatra meets Germany
.
en vani houdt niet van een party?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij bezit gewoon Omroep Brabant op je TV
en die hebben wel eens ooit een Party![]()
Er zijn zinnen gevormd, maar het is nog niks substantieels. Bovendien lijkt het wel een vrouwengedicht, omdat het gaat over vetjesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet overal in voor te komen
Hoe is het eigenlijk met je gedicht
Jij denkt dat vrouwen dat zo noemen / zien?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn zinnen gevormd, maar het is nog niks substantieels. Bovendien lijkt het wel een vrouwengedicht, omdat het gaat over vetjes. (Sorry dames dat ik het zo noem
).
Vraag het hem straks zelf maarquote:
aanrader: Matt Duskquote:
Het "sorry dat ik het zo noem" ging meer over het feit dat ik het heb over een vrouwengedicht omdat het gaat over vetjes die in je buik blijven zitten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij denkt dat vrouwen dat zo noemen / zien?
Je houdt het nog beschaafd
ja, ik word ook een dagje ouder he...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:06 schreef DR34M3R het volgende:
Hey maedel! Sinds wanneer ben je rel-tommy en anderlander af?
Zeg! als jij het bent, ben ik het ookquote:
Op zoek gaat.quote:
hoezo, hoe oud ben jij dan?quote:
Oh wat een heerlijke muzieksmaak heb jequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zoek gaat.
Ik luister momenteel Ella Fitzgerald![]()
![]()
![]()
. Het nummer Puttin'on the ritz is zo fijn
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |