Of ze het geld krijgt is nog maar de vraag.quote:Een 12-jarig meisje uit Chicago eist een schadevergoeding omdat ze een trauma opliep tijdens het bekijken van de homo-film Brokeback Mountain. De 12-jarige Jessica Turner zag de film op school en heeft samen met haar grootouders de school aangeklaagd. Ze zou emotionele schade hebben overgehouden aan Brokeback mountain. Jessica en haar grootouders, die de voogdij over het meisje hebben, eisen 370.000 euro schadevergoeding van de Ashburn Community Elementary School. "Het is belangrijk dat mijn kinderen niet aan dit soort dingen worden blootgesteld", stelt grootvader Kenneth Richardson. "De lerares wist dat ze dit niet mocht laten zien." Brokeback mountain heeft in de VS het etiket 'Restricted' gekregen. De film wordt niet geschikt geacht voor kinderen onder de 17 jaar, zonder begeleiding van een volwassene.
film- en videokeuring?quote:
Homo's. *neuriet onheilspellend muziekje.*quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Aan de andere kant vraag ik me af wat er zo vreselijk traumatisch kan zijn. (Ik heb hem nog niet gezien)
Nou, als die dochter nu besluit lesbisch te worden, wordt opa en oma een achterkleinkind ontzegd en daar willen ze vast een voorschot op de emotionele schade.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:06 schreef Etcetera het volgende:
hoe halen ze in het in hun hoofd om van die mega bedragen te vragen
en wie bepaalt dat die emotionele schade in dat bedrag kan worden vergoed?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou, als die dochter nu besluit lesbisch te worden, wordt opa en oma een achterkleinkind ontzegd en daar willen ze vast een voorschot op de emotionele schade.
ik zie wel een hele nieuwe generatie country muziek opkomen: "he left me for that other woman"quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:08 schreef Aoristus het volgende:
Terecht, de generaties voor ons zijn groot gebracht met de Marlboro man als role model voor de cowboy. Dat imago ga je niet afbreken op de lagere school.
en dan ook nog een suggestieve film naam: gebroken rug berg. Die school zou toch beter moeten weten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zie wel een hele nieuwe generatie country muziek opkomen: "he left me for that other woman"
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
en dan ook nog een suggestieve film naam: gebroken rug berg. Die school zou toch beter moeten weten.
Ja, die essays van jou kennen we onderhand wel, maar ik hou het wel bij Wipneus en Pim als je het niet erg vind, daar zit tenminste nog enige vorm van intelligentie in.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp de meid wel hoor. Bij de gedachte alleen al moet ik overgeven. Ik heb er ooit een essay over gepost hier op Fok!.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |