Hahaha, maar wel mooi idd!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, en het was z'n vriendin nog niet eens
Die gaat in de bookmarksquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Iets met![]()
http://eten-en-drinken.in(...)oud-te-nuttigen.html
dat ziet er goed uit papierquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Iets met![]()
http://eten-en-drinken.in(...)oud-te-nuttigen.html
bapao met kaas eroverquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een bolletje met kaas erover??
WHOEAH!!!quote:
Yumquote:
Gevalletje "contradictio in terminis"quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hou van vega-baopao met extra vlees
quote:
bapaoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yum![]()
Ik hou van vega-baopao met extra vlees
Langzamer lopenquote:
whehe... amateur...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:16 schreef eer-ik het volgende:
ik heb ervaren dat ik eigenlijk best slecht ben in koffiedrinken
Elke keer als ik een lurk uit m'n bakkie neem, pleurt er een druppel naar beneden, langs de rand van m'n kopje![]()
Ja dat is zo irritant altijdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:16 schreef eer-ik het volgende:
Elke keer als ik een lurk uit m'n bakkie neem, pleurt er een druppel naar beneden, langs de rand van m'n kopje![]()
ik heb ook zo'n gat in mn lip. Na een paar bakken lopen er allenmaal bruine druppels langs mn kopquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:16 schreef eer-ik het volgende:
ah, ik ben niet de enige die dat heeftquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja dat is zo irritant altijd
Als je dan in gezelschap bent heel stiekem die druppeltjes eraf vegen
En hoi terug allemaal![]()
Hoezo stiekum afvegen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja dat is zo irritant altijd
Als je dan in gezelschap bent heel stiekem die druppeltjes eraf vegen
En hoi terug allemaal![]()
maar het hangt bij mij niet aan m'n bek, zo goed kan ik wel drinken hoor, maar er hangt gewoon altijd een druppel aan de rand van m'n mokquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:22 schreef OA het volgende:
[..]
Hoezo stiekum afvegen...![]()
Gewoon met je hand onbeschaamd je gezicht afvegen of je kopje aflikken....![]()
kwikrieplai werkt hier af en toe niet...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:21 schreef eer-ik het volgende:
OA (nu werkt heel kwikrieplai niet meer hier), ik kom niet in MEN
Zoooo flauw whehehequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:19 schreef OA het volgende:
Meest kansloze topic...
![]()
Uiteraard lepel ik zelf gewoon mee...![]()
Worden de klanten verwend met extra-lekkere koffie?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:24 schreef Aarti het volgende:
ik heb klantkoffie, die is goedddddddd
Ik snap er ook geen kut van, het zou gewoon moeten werkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:23 schreef OA het volgende:
[..]
kwikrieplai werkt hier af en toe niet...![]()
Bij deze poging wel...
Thuis heb ik nu vaak dat er niets gebeurd als ik er op klik, terwijl er hier een melding komt dat het topic op slot is...![]()
Nee, de klanten verwennen mij met extra lekkere koffiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Worden de klanten verwend met extra-lekkere koffie?
Waar werk je![]()
Toedeloequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waarom faalt het forum overal? Bij mij niks aan het handje!
Ik ga naar de uni vrienden!
Tot vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |