niks mis meequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:33 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Geen 5 zakken patat ofzo, maar een keurig bittergarnituurtje..![]()
lekkahquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:33 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Geen 5 zakken patat ofzo, maar een keurig bittergarnituurtje..![]()
Dat soort pokeravonden zijn nooit verkeerdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:29 schreef Casual-T het volgende:
Vrijdag is school ook dicht..
Never mind, met de hele gang pokeren @ my place...![]()
Pokerset, pokertafel, card shuffler, beertender, frituurpan..![]()
Stage CS frituur-bier-pokerdaggie..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:35 schreef Bootje84 het volgende:
casual .. nog een plekje over?
Je bent vast n iet duur uit daar, wat kost drinken enzo?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:37 schreef ETA het volgende:
ahhh, ben lekker thuis. Vandaag een lekkere dag gehad, eindelijk eens flink aan de slag. En aan einde van de dag nog even besproken met collegas en zij vonden het wel goed werk
Net terug van heerlijke diner gehad, een grote steak plus een buffet met lekkere groentes, salades, hapjes en natuurljk toetjesen dat voor 4,5 euro
Niet verkeerd. 4,50 euro = geen geldquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:37 schreef ETA het volgende:
ahhh, ben lekker thuis. Vandaag een lekkere dag gehad, eindelijk eens flink aan de slag. En aan einde van de dag nog even besproken met collegas en zij vonden het wel goed werk
Net terug van heerlijke diner gehad, een grote steak plus een buffet met lekkere groentes, salades, hapjes en natuurljk toetjesen dat voor 4,5 euro
Doe mij maar twixquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:41 schreef jslavenburg het volgende:
Ooh he, ik heb nog 2 Mars'en in mijn tas zitten, thanks voor de tip
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Have a break, have a kit-kat SULTANA
drinken inbegrepenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je bent vast n iet duur uit daar, wat kost drinken enzo?
hoj Cuckooquote:
oui oui mon che...nee laat maarquote:
Heb in frankrijk gehad: 1 biertje en 1 cola, ¤6,20.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:49 schreef ETA het volgende:
[..]
drinken inbegrepen
maar in bars enzo betaal je toch wel 2 euro voor een biertje.....
Lekker gelopen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben weer terug van mijn rondje wandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |