ik ben ook heel druk bezig met niks doen. morgenochtend om 9.00 moet ik ff 2 computers verslepen. da's alles wat tot nu toe bekend is. aan de rest van de calls kan ik nu niks aan doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef jslavenburg het volgende:
En, wat moeten jullie vanmiddag gaan doen voor werk? Ik ben nu heel druk bezig met niks te doen![]()
Daar was je gister toch al mee bezig?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef DaFan het volgende:
[..]
Contactendatabase uitbreiden met meerdere tabbladen + knoppen om dus voor elke categorie extra contacten te kunnen toevoegen, en mailinglijsten te maken enzo
over 20 minuten lunchen, dan even kijken of bedrijfscoach er is (wilden even om tafel zitten) en als die er niet is, dan gewoon verder werken aan de scriptiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef jslavenburg het volgende:
En, wat moeten jullie vanmiddag gaan doen voor werk? Ik ben nu heel druk bezig met niks te doen![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
over 20 minuten lunchen, dan even kijken of bedrijfscoach er is (wilden even om tafel zitten) en als die er niet is, dan gewoon verder werken aan de scriptie
en om 16.00 weer richting huis...
morgen ook van 09.00 tot 16.00 en als ik thuis kom, zijn mijn ouders wegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ga ook om 4 uur stoppen
en morgen waarschijnlijk ergens tussen 3 en 4
Ja ik hou het vandaag ook bij een vroegertje denk ik, uur of 4 a half 5. En morgen lekker om half 2 á 2 uurquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ga ook om 4 uur stoppen
en morgen waarschijnlijk ergens tussen 3 en 4
Ouders zijn de hele week wegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
morgen ook van 09.00 tot 16.00 en als ik thuis kom, zijn mijn ouders weg![]()
mijne gaan morgen begin van de middag weg en komen zondagavond pas weer terugquote:
Mooi is dat hè, het rijk alleenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijne gaan morgen begin van de middag weg en komen zondagavond pas weer terug
Gordijnen dicht en hele dag in de blote schwanz lopenquote:
Gordijnen open en in de blote schwanz rondbanjerenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gordijnen dicht en hele dag in de blote schwanz lopen![]()
feestje bij damz!!quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gordijnen dicht en hele dag in de blote schwanz lopen![]()
erg mooiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mooi is dat hè, het rijk alleen
Gelukkig gaan de mijne vrijwel elk weekend (=donderdag-zondag) naar hun vakantiehuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |