Ik wou het net vragenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:22 schreef lj_lightning het volgende:
Is er iemand die een mooi wiskunde programma'tje heeft ?![]()
![]()
Die mag je niet gebruiken op het examen geloof ik.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:00 schreef LKEN het volgende:
moet je even creatief zijn en om en om dingen archiven en unarchiven. enige oplossing. of je neemt een http://en.wikipedia.org/wiki/TI-92
Chill koenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:50 schreef KoenBus het volgende:
Het is VWO, dat is wat die gozer uit mn klas heeft gemaakt.
P.s. Ik heb ff een programma gemaakt waarmee je geluidssterkte en geluidsintensiteit simpel kan omrekenen, want dat is zo'n klereberekening met logaritmen enzo... zie de upload, ID=52Gewoon dB of I intypen, en het antwoord rolt er zo uit
Ok dan! Thanks man!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:50 schreef KoenBus het volgende:
P.s. Ik heb ff een programma gemaakt waarmee je geluidssterkte en geluidsintensiteit simpel kan omrekenen, want dat is zo'n klereberekening met logaritmen enzo... zie de upload, ID=52Gewoon dB of I intypen, en het antwoord rolt er zo uit
geweldig! ga het zo ff uitproberenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:50 schreef KoenBus het volgende:
Deze dusquote:Op maandag 21 mei 2007 15:32 schreef Riro het volgende:
Ik heb deze..
[ afbeelding ]
Daar kan het zeker niet mee?
Lees de OP eensquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:39 schreef jakkop het volgende:
Is er niet gewoon een programmaatje (voor windows) waar je mee typt, evt. in menuutjes kan verdelen, en dat vervolgens in prgm verschijnt? En niet via apps ofzo...TI-83 hier, maar kan wel een 84+ lenen om em via usb over te zetten.
Schroom niet om dat document met ons te delenquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:53 schreef jakkop het volgende:
Ach, als je niet kan lezen heb je er bar weinig aan![]()
Mn leraar EC heeft me laatst een documentje gestuurd, met alle begrippen voor eco totaalvak, op afalbetische volgorde. Die ga ik binnenkort dus even kopieren-plakken en alfabetisch menuutje maken.
ehhhquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:35 schreef Chicolate het volgende:
Maar voor het examen wel even controleren of je niet téveel in je GR hebt opgeslagen... wiskundeleraar vertelde dat hij van de week een jongen had, die tijdens de toets erachter kwam dat zijn rekenmachine geen grafieken meer kon tekenen ... hij had zoveel programmaatjes erop staan, dat er te weinig geheugen over was om nog een berekening uit te voeren of een eenvoudig grafiekje te tekenen
.
Huhquote:Op maandag 31 maart 2008 22:52 schreef BK89 het volgende:
Ik gebruik gewoon Notefolio en een scanner met een letterherkenning. Gewoon hele hoofdstukken erin stoppen en als ik iets niet snap sla ik het over en als ik dan nog tijd heb leer ik het gewoon ter plekke uit het boek, echt handig
Noteflio is de volgende stap jaquote:
Die kabel zit al standaard bij je Ti-84+.quote:Op maandag 7 april 2008 10:53 schreef Maravilla het volgende:
Iemand enig idee waar je een kabeltje voor de GR kunt kopen? USB naar TI84+?
Ehm misschien is hij hem kwijtgeraakt? Of heeft hij er geen gekregen omdat hij hem via school had gekocht en die hem hebben genaaidquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:31 schreef roeliooo het volgende:
[..]
Die kabel zit al standaard bij je Ti-84+.
Ja dat is wel betrouwbaar hoor, ben de eigenaar. Haha.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Ehm misschien is hij hem kwijtgeraakt? Of heeft hij er geen gekregen omdat hij hem via school had gekocht en die hem hebben genaaid, of omdat hij hem gevonden heeft?
Nja iig probeer: http://www.linkkabel.nl/bestel.htm
Ik weet niet of het betrouwbaar ofzo is......
.....
Nee,quote:Op maandag 21 mei 2007 15:32 schreef Riro het volgende:
Ik heb deze..
[ afbeelding ]
Daar kan het zeker niet mee?
Doet het niet meerquote:Op maandag 28 mei 2007 21:16 schreef LKEN het volgende:
http://rapidshare.com/files/33920466/SCHEIKUNDE.zip.html
ff gemirrort, schijnbaar ligt die site al plat
Pak gewoon link uit OP?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:52 schreef Hanneke12345 het volgende:
Tvp, voor natuurkunde te laat, maar voor scheikunde vast handig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |