Alles op eigen risico natuurlijk.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:37 schreef Renesite het volgende:
Als je verzekert dat dit volledig legaal is tijdens een examen, dan zullen anderen er inderdaad wel baat bij hebbenMaar kijk iig wel uit met dit spul
Ik heb zelf een TI-84+ met linkkabel, dus dit komt erg van te pas.quote:c. Het is niet nodig dat het geheugen van een grafische rekenmachine wordt gewist voor de aanvang van een zitting van het centraal examen.
Er zijn casios die via infrarood berichten kunnen verzenden.. mag nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:13 schreef ImTheBase het volgende:
Mooi, verder mag je school geeneens je rekenmachine leegmaken:
[..]
Ik heb zelf een TI-84+ met linkkabel, dus dit komt erg van te pas.Is een USB-Stick aan een rekenmachine ook verboden? Anders ga ik rustig een filmpje kijken (in grijswaarden) als ik klaar ben
Kan een TI ook, zelfs draadloosquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:16 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Er zijn casios die via infrarood berichten kunnen verzenden.. mag niet
Ja maar niet helemaal uitgebreid...quote:Op maandag 14 mei 2007 23:55 schreef Jesse_ het volgende:
die primitieven staan gelukkig ook niet op je formule kaart [afbeelding]
verder zijn dit soort dingen echt zonde van je tijd
normalcdf(lower, upper, mu, sigma)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:40 schreef Cerubo het volgende:
Iemand een programma voor de normale verdeling?
Dat wordt met dat kuttoetsenbord op je rekenmachine zelf spiekbrieven schrijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:26 schreef lj_lightning het volgende:
Koel,
Maar ik heb een Ti83+...
Wel met linkkabel (soldeerskillz) kan je het dan wel gebruiken of niet?
![]()
Ah daar ben ik al bedreven in (er zitten nu 25 van die 'briefjes' opquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:36 schreef switchboy het volgende:
[..]
Dat wordt met dat kuttoetsenbord op je rekenmachine zelf spiekbrieven schrijven![]()
Bij ons ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:15 schreef rene90 het volgende:
omdat bij ons op school de TI verplicht was om te kopen....nah niet verpicht kunnen ze niet maar daarmee werkten we, en daarop waren de methodes gebasseerd
Duh, anders had ik dat prog toch niet kunnen maken.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:05 schreef freiss het volgende:
[..]
normalcdf(minimum, maximum, gemiddelde, afwijking)
Wat?quote:
Bij aanschaf van je Grafische Rekenmachine kreeg je toch een installatie-cd mee? Op die installatie-cd staat namelijk het programma: Study Cards. Je kan met dat programma via je pc een heleboel tekst opslaan en dan via een usbkabeltje overpompen naar je GR. Het voordeel hier is dat het een kleinere lettertype gebruikt en dat je daardoor meer tekst in 1 keer op je scherm hebt.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:44 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Bij aanschaf van je Grafische Rekenmachine kreeg je toch een installatie-cd mee? Op die installatie-cd staat namelijk het programma: Study Cards. Je kan met dat programma via je pc een heleboel tekst opslaan en dan via een usbkabeltje overpompen naar je GR. Het voordeel hier is dat het een kleinere lettertype gebruikt en dat je daardoor meer tekst in 1 keer op je scherm hebt.
Als je je installatie-cd kwijt bent, klik dan hier.![]()
Ik heb maandag M&O. Ik heb mooi met Study Cards alle moeilijke dingen in mijn GR staan zoals opstelling balans, resultatenrekening etc..quote:
Zelf ingetypt of van Internet gehaald?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:12 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ik heb maandag M&O. Ik heb mooi met Study Cards alle moeilijke dingen in mijn GR staan zoals opstelling balans, resultatenrekening etc..![]()
Ik heb een heel simpele versie, maar hij werkt wel. Nog interesse?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:09 schreef Jooztk het volgende:
Heeft iemand de code voor de ABCformule in je rekenmachine? Ik kan namelijk mijn kabeltje niet vinden! TI-84 plus.
Zelf getypt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:14 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Zelf ingetypt of van Internet gehaald?
dat is handig,quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:44 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Bij aanschaf van je Grafische Rekenmachine kreeg je toch een installatie-cd mee? Op die installatie-cd staat namelijk het programma: Study Cards. Je kan met dat programma via je pc een heleboel tekst opslaan en dan via een usbkabeltje overpompen naar je GR. Het voordeel hier is dat het een kleinere lettertype gebruikt en dat je daardoor meer tekst in 1 keer op je scherm hebt.
Als je je installatie-cd kwijt bent, klik dan hier.![]()
Zoals InTheBase al liet zien:quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:14 schreef klausch het volgende:
Hier is het zo van: Zien ze dat je iets erop hebt.. jammer maar tot volgend jaar!
Dat is dus het officiele examenregelement. Even printje van maken en ze daarmee om de oren slaan zodra ze iets met je GR willen omdat er een progje op staat.quote:c. Het is niet nodig dat het geheugen van een grafische rekenmachine wordt gewist voor de aanvang van een zitting van het centraal examen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:32 schreef Riro het volgende:
Ik heb deze..
[afbeelding]
Daar kan het zeker niet mee?
Wheheh ik klikte op quote ipv editquote:Op maandag 21 mei 2007 15:48 schreef lj_lightning het volgende:
Ik ben er nu mee bezig en het werkt heul goedhou ik van *ff afklopt
*
Ik ben nu SK aan het typen, zal als ik klaar ben even uploaden![]()
Kan niemand zoiets voor VWO maken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:01 schreef ImTheBase het volgende:
Voor de scheikundemensen voor morgen (havo): [HAVO] Scheikunde
Zie ook op de site van dit programma bij uploadarchief: SK OVERAL ALLES.8xp.
Alle onderwerpen van scheikunde staan er kort in samengevat, het bestand is 13KB.
Wat ik trouwens nog mis in het programma is de functionaliteit om een item omhoog te schuiven of omlaag te schuiven.
HEBBUUUHquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:37 schreef KoenBus het volgende:
Precies. Het enige wat niet kan is naar de vorige pagina gaan, daarvoor moet je het begrip even opnieuw lezen![]()
@ Crazykill: Voor scheikunde totaal VWO, een vriend van me maakt altijd hele BERGEN programma's voor elk examen, dus dat zie je tegen die tijd ongetwijfeld op de upload verschijnen
Vandaar alles op onderwerpquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:27 schreef lj_lightning het volgende:
Heb je hele boekdelen in je rekenmachine gepropt![]()
Hoef je maar 1x iets kleins en lulligs op te zoeken![]()
jahquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:03 schreef lj_lightning het volgende:
Nu nog mensen die Natuurkunde uploaden![]()
Ok danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:37 schreef KoenBus het volgende:
Precies. Het enige wat niet kan is naar de vorige pagina gaan, daarvoor moet je het begrip even opnieuw lezen![]()
@ Crazykill: Voor scheikunde totaal VWO, een vriend van me maakt altijd hele BERGEN programma's voor elk examen, dus dat zie je tegen die tijd ongetwijfeld op de upload verschijnen
En aardrijkskunde.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:27 schreef MoneyTalks het volgende:
Kan iemand ff wat Economie 1,2 shizzle uploaden thx
Komt goedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:15 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Ok dan
Niet vergeten hier te plaatsen dan he![]()
toequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:03 schreef lj_lightning het volgende:
Nu nog mensen die Natuurkunde uploaden![]()
Bij aardrijkskunde mag je geen grafische rekenmachine gebruiken, enkel een gewone.quote:
Heldquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:06 schreef ImTheBase het volgende:
Natuurkunde1 samenvatting is te vinden op http://ex.tweaking.nl en het uploadarchief van de site onder de naam: NA SYSTEM ALLES.8xp.
Het is 15 KB.
Wij hebben er wel flink veel aan, maar hmm jij snapt het natuurlijk nog beter...quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:06 schreef ImTheBase het volgende:
Natuurkunde1 samenvatting is te vinden op http://ex.tweaking.nl en het uploadarchief van de site onder de naam: NA SYSTEM ALLES.8xp.
Het is 15 KB.
Ik ook, systeemborden meuk, elektra en dergelijke is eitje maar momenten en krachten zijn kut...ik hoop dat we geen hefbomen krijgenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:54 schreef ImTheBase het volgende:
Ik snap natuurkunde redelijk, ik snap vooral het elektriciteit/stralinggedoe écht goed, daar had ik een 8,3 en een 9,7 voor. Wat ik juist moeilijk vind zijn de krachten en de warmte enzo.
ik hoop dat je geen wiskunde gaat studeren...dan kun je het met deze instelling wel vergetenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:40 schreef Daantke het volgende:
[..]
ABC formule uit je hoofd doen als het makkelijker en sneller is om het op je GR te doen...
Dat ga ik niet neequote:Op woensdag 23 mei 2007 14:22 schreef Motionblur het volgende:
[..]
ik hoop dat je geen wiskunde gaat studeren...dan kun je het met deze instelling wel vergeten![]()
Dankjewelquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:49 schreef ImTheBase het volgende:
DAMN ECHT! Dit programma moet geprezen wordenIk heb er redelijk wat aan gehad en het heeft me toch enkele punten meer opgeleverd (en ook voor klasgenoten), door de samenvatting die ik heb gemaakt.
Ik heb nu een 6,9 - 8,9
![]()
Toch vond ik alle tekst eigenlijk wel letterlijk lijken op dat pdfje wat ik je heb gepaast! Maar dan zonder optica..quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:49 schreef ImTheBase het volgende:
DAMN ECHT! Dit programma moet geprezen wordenIk heb er redelijk wat aan gehad en het heeft me toch enkele punten meer opgeleverd (en ook voor klasgenoten), door de samenvatting die ik heb gemaakt.
Ik heb nu een 6,9 - 8,9
![]()
PDF past niet in je rekenmachine, dit wel... dus alleen maar chill dat het gekopieerd is tochquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:00 schreef Lothario het volgende:
[..]
Toch vond ik alle tekst eigenlijk wel letterlijk lijken op dat pdfje wat ik je heb gepaast! Maar dan zonder optica..
Dat pfdje had ik namelijk uitgeprint en in mijn rekenmachine was precies zelfde taalgebruik en zelfde zinnen zelfs eigenlijk.. Alsnog bedankt voor het copy - pasten en ordenen
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:45 schreef Cinch het volgende:
Is er al iets voor VWO Na-Sk gesignaleerd?
loller, nou dan ook credits voor mijn google-skillsquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:53 schreef ImTheBase het volgende:
Mijn samenvattingen van scheikunde en natuurkunde waren inderdaad gebaseerd op die PDF'jes, maar dat komt omdat ik vond dat die samenvattingen perfect waren. Bij natuurkunde had ik zelf nog wel even de reactievergelijkingen erbij gedaan van radioactiviteit.
Hey, niet vergeten hehquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:37 schreef KoenBus het volgende:
Vriend van me maakt dit weekend de progjes.. ze staan uiterlijk maandagavond op de upload
HEBBUUUHquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:37 schreef KoenBus het volgende:
Vriend van me maakt dit weekend de progjes.. ze staan uiterlijk maandagavond op de upload
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |