quote:Op maandag 21 mei 2007 15:32 schreef Riro het volgende:
Ik heb deze..
[afbeelding]
Daar kan het zeker niet mee?
Wheheh ik klikte op quote ipv editquote:Op maandag 21 mei 2007 15:48 schreef lj_lightning het volgende:
Ik ben er nu mee bezig en het werkt heul goedhou ik van *ff afklopt
*
Ik ben nu SK aan het typen, zal als ik klaar ben even uploaden![]()
Kan niemand zoiets voor VWO maken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:01 schreef ImTheBase het volgende:
Voor de scheikundemensen voor morgen (havo): [HAVO] Scheikunde
Zie ook op de site van dit programma bij uploadarchief: SK OVERAL ALLES.8xp.
Alle onderwerpen van scheikunde staan er kort in samengevat, het bestand is 13KB.
Wat ik trouwens nog mis in het programma is de functionaliteit om een item omhoog te schuiven of omlaag te schuiven.
HEBBUUUHquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:37 schreef KoenBus het volgende:
Precies. Het enige wat niet kan is naar de vorige pagina gaan, daarvoor moet je het begrip even opnieuw lezen![]()
@ Crazykill: Voor scheikunde totaal VWO, een vriend van me maakt altijd hele BERGEN programma's voor elk examen, dus dat zie je tegen die tijd ongetwijfeld op de upload verschijnen
Vandaar alles op onderwerpquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:27 schreef lj_lightning het volgende:
Heb je hele boekdelen in je rekenmachine gepropt![]()
Hoef je maar 1x iets kleins en lulligs op te zoeken![]()
jahquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:03 schreef lj_lightning het volgende:
Nu nog mensen die Natuurkunde uploaden![]()
Ok danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:37 schreef KoenBus het volgende:
Precies. Het enige wat niet kan is naar de vorige pagina gaan, daarvoor moet je het begrip even opnieuw lezen![]()
@ Crazykill: Voor scheikunde totaal VWO, een vriend van me maakt altijd hele BERGEN programma's voor elk examen, dus dat zie je tegen die tijd ongetwijfeld op de upload verschijnen
En aardrijkskunde.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:27 schreef MoneyTalks het volgende:
Kan iemand ff wat Economie 1,2 shizzle uploaden thx
Komt goedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:15 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Ok dan
Niet vergeten hier te plaatsen dan he![]()
toequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:03 schreef lj_lightning het volgende:
Nu nog mensen die Natuurkunde uploaden![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |