Ah oke, ik heb mijn benodigde punten wel, maar ik dacht echt ff van: ho eens evenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:06 schreef neluz19 het volgende:
2004-I was wel kut ja.. had n hoger punt verwacht
2005-II heb ik niet gemaakt
wil jij mijn examen maken ?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:10 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ah oke, ik heb mijn benodigde punten wel, maar ik dacht echt ff van: ho eens even
Bij 2005-II had ik een 8,3Bij 2004-I zit ik op dit moment aan de 5,6 en ik ben bij vraag 26 van de 37. Ik heb een 5,0 nodig.
quote:
ik sta een 4.3 gemiddeldquote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Zo goed ben ik nou ook weer niet, ik stond begin dit jaar een 6,7 voor scheikunde en ik zakte enorm omlaag naar een 5,4. Ik heb het nog net op kunnen halen met een herkansing, een 5,75 die 4x mee telt en een 6. Nu sta ik een 6 gemiddeld.
monty pyhtonquote:Op maandag 21 mei 2007 22:10 schreef Ronalld het volgende:
YOU SHALL NOT PASS!
Het antwoordenmodel zegt het volgende:quote:Op maandag 21 mei 2007 22:37 schreef nVincible het volgende:
Vraagje, moet je nou bij die reactievergelijkingen (bijvoorbeeld opdracht 6 van 2006-I) ook de ionen erbij schrijven die niet meedoen? En moet je voor de streep al de goede aantallen neerzetten? De ene zegt van wel de ander van niet.
Zie dat topicquote:
Stilte voor de storm... ik ga maar snel slapen! Weltrusten en succes morgen mensen!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:20 schreef nVincible het volgende:
Ik heb vandaag al mn rekenmachine geleegd om een spiekbriefje neer te kunnen zetten, dus gaat wel lukken
Het wordt trouwens akelig stil zo vlak voor het examen.
En het is uiteraard niet bedoelt als spiekbriefjequote:Op maandag 21 mei 2007 23:59 schreef ImTheBase het volgende:
Het kan op je rekenmachine even onoverzichtelijk overkomen, dus mijn tip is om ff te kijken hoe het werkt.Dit is trouwens vooral bedoeld voor als je iets van een bepaald onderwerp niet meer weer of wilt opzoeken. Als je dit gaat gebruiken om dingen op te lossen als je het gewoon totaal niet kan, dan kost het teveel tijd en kom je in tijdnood.
Dit is dus puur bedoeld om eventueel iets terug te zoeken.
Als jij een programma converter kan vinden wel, anders nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:12 schreef mrkanarie het volgende:
Kan dat programmaatje ook op de Casio CFX-9850GC Plus? En zie je dan op je rekenmachine zo'n menu'tje?
Gewoon gaan leren?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:43 schreef neluz19 het volgende:
Wat moet ik nu doen? Mijn pc herkent die GR niet
0,1 mol H2SO4 per 500 mL =quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:58 schreef kmaestro het volgende:
Men lost 0,1 mol H2SO4 op in 500 mL water. De molariteit van de H+ -ionen is dan:
Iemand enig idee? is voor een vriendin van me, heb zelf al twee jaar geleden examen gedaan (geen scheikunde)
Merci
Google even op TI Connect, is van de maker van je rekenmachine. Als je die installeerd hoort hij hem te zien.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:04 schreef timlol het volgende:
heeft iemand mss hier nog zon driver ofzo om de pc m te laten herkennen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |