abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50886973
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:28 schreef aiello het volgende:
Ik ben op zoek naar tickets richting Washington DC:
5 personen, enkele reis rond half augustus.

Ik begreep dat er daar verschillende vliegvelden zijn. Als de prijs het toelaat willen we graag het vliegveld dat het dichtst in de buurt ligt van Fairfax, Virginia, maar ook andere vliegvelden in de regio zijn het overwegen waard.

Vertrek vanuit: anywhere in NL, België of West-Duitsland.

Alvast heel erg bedankt!
Waarom een enkele reis? Vergeet niet dat je de VS niet inkomt zonder dat je kan laten zien dat je er ook ooit weer zal vertrekken...
pi_50897927
Ticket gevonden voor Mexico!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pi_50898162
Hoe zat het nou ook alweer met dat ticket waarmee je voor 13 euro met de trein vanaf de grens naar Berlijn kon?
pi_50903108
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:15 schreef jeoren het volgende:
Hoe zat het nou ook alweer met dat ticket waarmee je voor 13 euro met de trein vanaf de grens naar Berlijn kon?
Dat bestaat niet

Wel kun je voor 30 euro met max 5 personen met de stoptreinen op een dag in het weekend door heel Duitsland, het SchöneWochendeTicket (SWT). Kijk op www.bahn.de voor andere aanbiedingen, want een enkeltje Berlijn binnen Duitsland kun je soms al voor 19 euro krijgen, mét gebruik van ICE etc.
pi_50912115
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 05:17 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Waarom een enkele reis? Vergeet niet dat je de VS niet inkomt zonder dat je kan laten zien dat je er ook ooit weer zal vertrekken...
De terugreis is eigenlijk pas in juli 2008. Visum e.d. zijn rond, het gaat me alleen om de tickets.
Is een open ticket misschien een optie? Ik kan op de verschillende ticketsites zoeken tot mei 2008, dus max een jaar vooruit.
alvast bedankt!
pi_50915162
Gewoon terugreis op 3 maanden zetten of zo(als je zoveel geld hebt) en een ticket kopen dat je makkelijk kan verzetten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51260228
Ik had hier al eerder gepost, maar kan mijn post niet meer vinden -.-

26-28 juli noorwegen, liefst landen op vliegveld kristiansand =)

opstappunt (duitsland? enschede?)

zo goedkoop mogelijk, dank je

https://sterlingticket.com

[ Bericht 19% gewijzigd door weasel85 op 08-07-2007 15:17:32 ]
I pwn u!
pi_51293014
Ik ben aan het uitzoeken hoe ik het goedkoopst van Amsterdam naar Mfuwe kom en weer terug.
Mfuwe? Idd, Mfuwe in Zambia, Zambian Airways vliegt er dagelijks op vanuit Lusaka, en soms vanuit Johannesburg.

Ik weet dat BA tegenwoordig rechtstreeks op Lusaka vliegt maar alle vluchten die ik viind sturen me via Johannesburg.

De data: Ik moet in Mfuwe zijn op 9 september, of wat eerder.
Ik vertrek 1 oktober of iets later.

Tot dusver kom ik voor 1.015 euro in Lusaka en dan direct bij Zambianairways geboekt voor 440 dollar op en neer van Lusaka naar Mfuwe. Vooral dat laatste moet goedkoper kunnen denk ik.

Iemand een idee?

PS voor de mods: de link in de FAQ naar dit topic verwijst nog naar deel 6
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_51294697
Ik wil in europa in vakantie. Oostenrijk of frankrijk ofzo. Alleen het probleem is het budge"t: 200euro ongeveer per persoon en het liefst in een natuurrijk gebied we willen vooral rust en wandelen enzo.
Het vindt plaats in week 36, 7 september - 14 september.
Voorkeur gaat uit naar voralgebergte in oostenrijk. Ik heb al bij ns gekeken maar kom voor retourticket al boven 200 euro uit. iemand suggesties? En wat is het goedkoopst?
Wii: 2627 - 7428 - 7812 - 5841
Dagboek van een wereldreishttp://wreiziger.blogspot.com/
Foto's: http://www.oypo.nl/jessica-de-heij
pi_51308314
Ik zit te kijken voor een reis met trein of vliegtuig naar Berlijn voor 2 personen. Iemand die me kan helpen?

1. waarvandaan je wilt reizen: trein evt. vanaf Arnhem of Amsterdam? Vliegtuig vanaf Amsterdam of Dusseldorf.
2. wanneer je wilt reizen: heen 31 juli terug 5 augustus
3. waarnaartoe je wilt reizen: Berlijn
4. hoe je wilt reizen: trein of vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: gemiddeld qua prijs en tijd
pi_51331357
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:19 schreef theemuts1982 het volgende:
Ik wil in europa in vakantie. Oostenrijk of frankrijk ofzo. Alleen het probleem is het budge"t: 200euro ongeveer per persoon en het liefst in een natuurrijk gebied we willen vooral rust en wandelen enzo.
Voorkeur gaat uit naar voralgebergte in oostenrijk. Ik heb al bij ns gekeken maar kom voor retourticket al boven 200 euro uit. iemand suggesties? En wat is het goedkoopst?
Met hoeveel personen wil je gaan? En heb je een tent / wil je kamperen? Heb je eigen vervoer (auto) of wil je met trein / vliegtuig.

Ierland / Dublin is een aanrader; 50 euro voor een retour vanaf Eindhoven met www.ryanair.com 11-17 sept, 50 euro meer voor de genoemde data. Daar overnachten kan goedkoop in hostels, eten en drinken is wel wat duurder dan in de rest van Europa. Vervoer naar Howth en Bray (wandelgebieden) is niet al te duur.

Anders Madrid voor 50 euro incl, 8-14 sept. bij Ryanair. Vanuit Madrid kun je naar Toledo, El Escorial of verder in de omgeving.

Via www.nachtzugreise.de kun je overigens wel goedkoper naar Oostenrijk of Zwitserland reizen, mits vanaf Duisburg of Keulen vertrekt.
pi_51331478
quote:
Op maandag 9 juli 2007 23:00 schreef pascalheister het volgende:
Ik zit te kijken voor een reis met trein of vliegtuig naar Berlijn voor 2 personen. Iemand die me kan helpen?

1. waarvandaan je wilt reizen: trein evt. vanaf Arnhem of Amsterdam? Vliegtuig vanaf Amsterdam of Dusseldorf.
2. wanneer je wilt reizen: heen 31 juli terug 5 augustus
3. waarnaartoe je wilt reizen: Berlijn
4. hoe je wilt reizen: trein of vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: gemiddeld qua prijs en tijd
www.ns.nl/internationaal

=> 129 euro totaal met z'n tweeën, gerekend vanaf Hengelo, wel heel de laatste trein en terug de eerste trein selecteren, dat zijn de enige nog met goedkope tickets.
pi_51334249
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:19 schreef theemuts1982 het volgende:
Heb je een auto tot je beschikking? In dat geval zou je De vogezen kunnen overwegen, rijd je in 6 uurtjes heen ongeveer, of anders de Ardennen. In de Vogezen/Ardennen kun je prima wandelen/mountainbiken etc.
pi_51363302
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:11 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Heb je een auto tot je beschikking? In dat geval zou je De vogezen kunnen overwegen, rijd je in 6 uurtjes heen ongeveer, of anders de Ardennen. In de Vogezen/Ardennen kun je prima wandelen/mountainbiken etc.
Nee jammer genoeg geen auto. maar retourtje madrid lijkt me wel wat. Iedereen bedankt voor de tips in ieder geval.
Wii: 2627 - 7428 - 7812 - 5841
Dagboek van een wereldreishttp://wreiziger.blogspot.com/
Foto's: http://www.oypo.nl/jessica-de-heij
pi_51363797
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Amsterdam, Eindhoven en alles wat vlak over de grens is nabij Arnhem-Nijmegen vind ik prima. Treinstation is Deventer (zit ik op kamers).

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
Dag in de week maakt niet uit. In ieder geval op een dag in de eerste 3 weken van augustus met verblijf van een week. ik ga er een vriend van me die er sinds een half jaar studeert bezoeken. liever niet 's nachts. ben namelijk van het OV afhankelijk.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Krakau, Polen

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
trein is prima, vliegtuig is ook prima. liever geen bus.

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
zo goedkoop mogelijk. overstappen is ok, zolang het maar niet vaker dan 4x is (in geval van de trein).

Alvast heel hartelijk dan voor bruikbare tips! Het goedkoopste wat ikzelf tot nu toe gevonden heb, is via skyeurope.com 156 euro, retour (even willekeurig dagje gekozen) incl. belastingen.

[ Bericht 4% gewijzigd door ghizzer op 11-07-2007 16:10:29 ]
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:09:12 #117
142044 voidmage
ad maiora natus sumus
pi_51374476
ik wil graag in het weekend van 24 augustus een weekendje naar brussel.
dus heen op 24 aug terug op maandag 27 augustus

van roosendaal naar brussel centraal
met 2 personen

liefst met de trein reizen iig zo goedkoop mogelijk.

ik heb zelf al op ns.nl gekeken maar daar kwam ik niet goedkoper uit dan 60 euro voor 2 personen

tnxvoor de hulp
Carpe Diem!
pi_51379603
Wie weet welke maatschappij goede tarieven heeft naar Stockholm?

1) Amsterdam, Eindhoven en alles wat vlak over de grens is nabij Arnhem vind ik prima
2) Ik wil rond de 17e erheen en zo rond de 20e weer terug. Flexibel dus
3) Stockholm
4) vliegtuig?
5) cheapy please

Thanks in advance
pi_51381330
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:22 schreef Smeich het volgende:
Wie weet welke maatschappij goede tarieven heeft naar Stockholm?

1) Amsterdam, Eindhoven en alles wat vlak over de grens is nabij Arnhem vind ik prima
2) Ik wil rond de 17e erheen en zo rond de 20e weer terug. Flexibel dus
3) Stockholm
4) vliegtuig?
5) cheapy please

Thanks in advance
Je kunt zelf even makkelijk zoeken met wisselende data en vertrekplaatsen op www.skyscanner.net
pi_51381512
Had ik daarstraks al even gekeken maar ik had gehoopt/gedacht dat het wellicht toch wel goedkoper kan.. al is het volgende week al
thnx though
pi_51384442
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:05 schreef ghizzer het volgende:
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Amsterdam, Eindhoven en alles wat vlak over de grens is nabij Arnhem-Nijmegen vind ik prima. Treinstation is Deventer (zit ik op kamers).

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Krakau, Polen

Alvast heel hartelijk dan voor bruikbare tips! Het goedkoopste wat ikzelf tot nu toe gevonden heb, is via skyeurope.com 156 euro, retour (even willekeurig dagje gekozen) incl. belastingen.
Met de trei hoef je slechts 1x over te stappen; neem de trein uit Deventer van 12.18 naar Stettin en stap daar over op de nachttrein naar Krakau.

Met de trein kun je een retourtje Berlijn kopen voor 59 euro vanaf Deventer. Voor de rest zou je even bij http://www.nsinternationaal.nl/ telefonische moeten informeren wat het kost.
pi_51399517
Ik ga in augustus voor 1,5 tot 2 jaar studeren in de VS en daar moet ik een ticket voor hebben.

Ik neem aan dat ik een retour moet nemen, aangezien de Amerikaanse immigratiebeambten niet atlijd blij zijn met een enkeltje richting de VS. Klopt dit of kan ik gewoon een enkeltje kopen? Dit zou wel geld besparen aangezien ik nu in het hoogseizoen vertrek. Ik zou mijn retourticket goedkoper kunnen krijgen, aangezien ik terugvlieg in het laagseizoen.

Maar ok.

1. waarvandaan Liefst van Schiphol Amsterdam, maar andere mogen ook indien goedkoper.
2. wanneer Ik wil graag op 7,8 of 9 augustus 2007 vertrekken en eind mei 2008 terugvliegen. Het moet een open/fexible ticket zijn. Aangezien de terugvluchtdatum niet zeker is, omdat deze zo ver in de toekomst ligt.
3. waarnaartoe Ik moet naar Indianapolis International Airport (Indiana, VS)
4. hoe Vliegtuig
5. op welke manier Overstappen is geen probleem. Het liefts zo goedkoop mogelijk.

Het goedkoopste van ik gevonden heb is van Kilroytravels.nl. Vertrek op 7 augustus en terugkeer op 25 mei. Kosten 955 euro. Het is een flexible ticket die voor 30 euro te wijzigen is op basis van beschikbaarheid.

Ik hoop dat dit goedkoper kan!

Alvast bedankt!

[ Bericht 59% gewijzigd door 455H07E op 12-07-2007 17:16:53 ]
pi_51412471
Lijkt mij een zeer reële prijs voor een flexibel ticket. Denk niet dat het goedkoper kan, zeker net met vertrek op relatief korte termijn.
pi_51499193
Hoe kom ik in September goedkoop van Limburg naar Bonaire en terug? Het liefst dus niet via Schiphol, behalve als dat inderdaad flink goedkoper is. Voor ongeveer twee weken.
  maandag 16 juli 2007 @ 22:30:03 #125
67174 Dos37
Come on Twente
pi_51538955
Laat maar
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_51687691
Hallo,

Ik wil met mijn vriendin naar Parijs of Rome.
Alleen rijkt mijn budget niet verder 350,- tot 400,-.
Iemand een goedkoop idee? (in de zin dat de oplossing voor mij goedkoop is dan )
Allememachies, ik zou wel een slagroomtaartje lusten!!
  Moderator zaterdag 21 juli 2007 @ 10:58:34 #127
45833 crew  Fogel
pi_51687939
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 10:39 schreef Molliebollie het volgende:
Hallo,

Ik wil met mijn vriendin naar Parijs of Rome.
Alleen rijkt mijn budget niet verder 350,- tot 400,-.
Iemand een goedkoop idee? (in de zin dat de oplossing voor mij goedkoop is dan )
Wanneer en hoeveel dagen?
Is het budget voor alleen de reis, of moet je daar ook nog eten van kopen? Is het budget per persoon of voor beiden samen?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_51689463
We hebben inderdaad wat meer info nodig. Als je bijvoorbeeld in oktober gaat moet het makkelijk lukken voor dat geld, wil je morgen, dan redt je het zeker niet.

Vul dus even de vragen in uit de openingspost
pi_51698223
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 12:24 schreef DutchTrain het volgende:
We hebben inderdaad wat meer info nodig. Als je bijvoorbeeld in oktober gaat moet het makkelijk lukken voor dat geld, wil je morgen, dan redt je het zeker niet.

Vul dus even de vragen in uit de openingspost
1. waarvandaan: Nederland
2. wanneer: in de week van tussen 21 en 25 augustus.
3. waarnaartoe: Rome, Parijs, of een andere hoofdstad, maar Rome of Parijs genieten wel de voorkeur.
4. hoe: Vliegtuig, Trein
5. op welke manier Zo goedkoop mogelijk

Bij deze

PS. het budget wat ik eerder aangaf geldt voor de reis + hotel. Eten zit daar niet bij in.
  zondag 22 juli 2007 @ 05:37:00 #130
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_51711072
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 18:21 schreef Molliebollie het volgende:

[..]

3. waarnaartoe: Rome, Parijs, of een andere hoofdstad, maar Rome of Parijs genieten wel de voorkeur.

Bij deze

PS. het budget wat ik eerder aangaf geldt voor de reis + hotel. Eten zit daar niet bij in.
*Parijs euro 69 pp voor een retour http://www.nsinternationaal.nl/ , nog genoeg plaats voor die prijs in de door jou gewenste week.

*Rome is rond de 170 euro vanaf Eindhoven met ryanair.

Dit topic is niet voor hotels of hostels, is bovendien erg persoonlijk
god bless america!
pi_51712838
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 18:21 schreef Molliebollie het volgende:

[..]

Bij deze

Rome met Ryanair van Düsseldorf (Weeze). Vertrek op dinsdag 21 terug op zondag 26 is ¤55,22 voor een retourtje
  zondag 22 juli 2007 @ 11:51:05 #132
106418 boeiuh
Funk the dump stuff
pi_51713527
1. waarvandaan je wilt reizen: Parijs
2. wanneer je wilt reizen: 1 augustus
3. waarnaartoe je wilt reizen: Praag
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig, enkele reis
5. op welke manier je wilt reizen: goedkoop, de goedkoopste die ik tot nu toe gevonden heb is Smart Wings voor 98,-
Funk Gezond, Soul een Appel
pi_51713771
quote:
Op zondag 22 juli 2007 11:51 schreef boeiuh het volgende:
: goedkoop, de goedkoopste die ik tot nu toe gevonden heb is Smart Wings voor 98,-
zo te zien is dat de goedkoopste oplossing; skyeurope is 20 euro duurder vanaf Orly, Germanwings via Keulen is geen optie en Air France komt op 604 euro voor een enkele reis of 300 euro voor een retour

Omreizen via Brussel Airport of een stuk met de trein naar Duitsland komt ook duurder uit.
  zondag 22 juli 2007 @ 12:23:44 #134
106418 boeiuh
Funk the dump stuff
pi_51714206
Dank voor je hulp.
Is er iets te zeggen over de prijs, of die komende dagen stand houdt, hoger of lager wordt? Of is het het beste om zsm te boeken?
Funk Gezond, Soul een Appel
pi_51714611
quote:
Op zondag 22 juli 2007 12:23 schreef boeiuh het volgende:
Dank voor je hulp.
Is er iets te zeggen over de prijs, of die komende dagen stand houdt, hoger of lager wordt? Of is het het beste om zsm te boeken?
Bij smartwings gaat zover ik weet alleen de prijs omhoog op deze termijn. Ik denk dat deze week deze prijs nog wel blijft staan, maar je weet het nooit... snel boeken als je toch weet dat je moet / gaat en je het de prijs waard vindt, is het advies
  dinsdag 24 juli 2007 @ 21:08:54 #136
101884 PeRi
Allons-y!
pi_51796429
Ik heb hulp nodig. Heel erg, want ik zie door de bomen het bos niet meer.

28 augustus wil ik naar London. Vliegend, met de boot, trein. 's Ochtends of in de middag vertrekken is prima, zolang het haalbaar is met het Openbaar Vervoer. Ik vertrek vanaf Rotterdam Centraal. Zolang ik er maar op 28 aug rond een uur of 17u in London ben. 27 augustus heen mag eventueel ook.

29 augustus wil ik weer terug. Ook als ik op 27 aug heen ga.
Whatever I want.
pi_51797410
Bij vluchtzoeker.nl heb je een retourtje voor 133 incl. belastingen met British Midland

Heb je keuze uit 3 heenvluchten en 2 terugvluchten Allen voor 17h in London.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 21:55:53 #138
101884 PeRi
Allons-y!
pi_51798382
133e is best veel . Trein is 100e p.p retour.. Vanaf Charleroi vliegen is 40,- incl voor zover ik kan zien, maar dat redden we dus niet met het OV om op tijd te zijn. Ik denk dat de trein pakken dan maar.
Whatever I want.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:07:59 #139
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51798920
28/08 AMS-London Stansted 9.30am CET
29/08 Gatwick-AMS 13.15 GMT
Totaal ¤88.89 incl. belastingen
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:10:31 #140
101884 PeRi
Allons-y!
pi_51799043
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:07 schreef Public_NME het volgende:
28/08 AMS-London Stansted 9.30am CET
29/08 Gatwick-AMS 13.15 GMT
Totaal ¤88.89 incl. belastingen
Welke maatschappij is dat? heb je een linkje?
Whatever I want.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:12:19 #141
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51799130
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:10 schreef PeRi het volgende:

[..]

Welke maatschappij is dat? heb je een linkje?
Oja sorry Is Easyjet!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:18:16 #142
101884 PeRi
Allons-y!
pi_51799414
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:12 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Oja sorry Is Easyjet!
Thanks! Die had ik nog niet gezien gewoon . Het scheelt eigenlijk niet zoveel, hierbij moet nog een treinkaart naar Schiphol natuurlijk, maar dit is veel fijner en korter reizen. Bedankt!
Whatever I want.
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:00:30 #143
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51803480
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:18 schreef PeRi het volgende:

[..]

Thanks! Die had ik nog niet gezien gewoon . Het scheelt eigenlijk niet zoveel, hierbij moet nog een treinkaart naar Schiphol natuurlijk, maar dit is veel fijner en korter reizen. Bedankt!
Vanaf Stansted kan je ook easybus.co.uk boeken, is ook goedkoper dan de trein. (duurt iets langer) Mocht je nog sneller willen reizen kan je Transavia boeken van Rotterdam naar Stansted voor 120 retour.
pi_51850308
Ik wil graag een paar dagen naar Noord-Italië dus luchthaven Bergamo, Milaan of Verona

1. waarvandaan: Nederland, geen voorkeur voor luchthaven
2. wanneer: zo snel mogelijk, liefste vandaag of morgen. En dan zondag of maandag weer terug.
3. waarnaartoe: zoals ik al zei, noord-italië
4. hoe: vliegtuig
5. op welke manier: zo goedkoop mogelijk.

Zou iemand me aub kunnen helpen?
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:16:54 #145
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_51853695
435 euro voor een retourtje New York in maart, veel geld of een heel reele prijs? Mij lijkt het laatste, maar aangezien ik niet heel erg thuis ben ik ticketprijzen vroeg ik me af of iemand me kan vertellen of ik dat ticket wel of niet moet boeken.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:27:00 #146
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_51854063
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:27 schreef riX- het volgende:
Ik wil graag een paar dagen naar Noord-Italië dus luchthaven Bergamo, Milaan of Verona

1. waarvandaan: Nederland, geen voorkeur voor luchthaven
2. wanneer: zo snel mogelijk, liefste vandaag of morgen. En dan zondag of maandag weer terug.
3. waarnaartoe: zoals ik al zei, noord-italië
4. hoe: vliegtuig
5. op welke manier: zo goedkoop mogelijk.

Zou iemand me aub kunnen helpen?
Het goedkoopste retourtje wat ik tot nu toe kan vinden is bij EasyJet van Amsterdam naar Milaan Malpensa voor 206 euro inclusief.
Heen op vrijdag om 09:25 uur, terug op maandag om 14:40 uur.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_51854393
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:16 schreef BettyR het volgende:
435 euro voor een retourtje New York in maart, veel geld of een heel reele prijs? Mij lijkt het laatste, maar aangezien ik niet heel erg thuis ben ik ticketprijzen vroeg ik me af of iemand me kan vertellen of ik dat ticket wel of niet moet boeken.
Is zeker een goede prijs. Maart is ook niet zo'n drukke of populaire maand om NYC te bezoeken. Als je nog keuze hebt, kies dan voor een vertrektijd aan het eind van de ochtend uit NL en 's avonds zo laat mogelijk uit de VS.
pi_51908267
Ik wil graag van Laos (LPQ of Vientaine) naar Zuid-Thailand (Suratthani/Ko Samui of evt Phuket/Krabi) volgende week zondag ofzo. Lao Airlines heeft een brakke kutsite. Iemand enig idee of er directe vluchten zijn en zo ja, de prijs?
  zondag 29 juli 2007 @ 17:28:54 #149
66130 Erasmusch
easy easy
pi_51937657
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 09:55 schreef Erasmusch het volgende:
Ik wil graag van Laos (LPQ of Vientaine) naar Zuid-Thailand (Suratthani/Ko Samui of evt Phuket/Krabi) volgende week zondag ofzo. Lao Airlines heeft een brakke kutsite. Iemand enig idee of er directe vluchten zijn en zo ja, de prijs?
kick

En tevens:
het weekend van 21 sept, vanaf NL naar Copenhagen. Het goedkoopste dat ik kan vinden is 90e via skyscanner. Kan dat nog cheaper?
pi_51941587
quote:
Op zondag 29 juli 2007 17:28 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

kick

En tevens:
het weekend van 21 sept, vanaf NL naar Copenhagen. Het goedkoopste dat ik kan vinden is 90e via skyscanner. Kan dat nog cheaper?
Naast SAS en KLM zijn alleen www.sterlingticket.com en www.transavia.com de aanbieders van enkele reizen naar die bestemming, waarbij ik denk dat sterling de laagste prijs biedt. Of je kunt nog even wachten op het happy hour van sterling op dinsdag of de supersale aanbieding van Transavia op woensdag
  dinsdag 31 juli 2007 @ 16:37:34 #151
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_51993029
Rond 29 januari van Amsterdam naar Perth, WA, en rond 10 juni van Brisbane, Ql, terug naar Amsterdam.
1275 euro via een reisbureau is 't goedkoopst wat ik tot nog toe gevonden heb, iemand een idee of t veel goedkoper kan?
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  woensdag 1 augustus 2007 @ 03:59:17 #152
32402 s0k
..............................
pi_52009044
Hoe kom ik van utrecht deze zomer goedkoop naar london vanaf utrecht? NS gaf wel nuttige informatie maar geen prijzen. Dat schiet dus niet op
..................................................................................................................................................
pi_52009640
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 03:59 schreef s0k het volgende:
Hoe kom ik van utrecht deze zomer goedkoop naar london vanaf utrecht? NS gaf wel nuttige informatie maar geen prijzen. Dat schiet dus niet op
Als je geen datum noemt, wordt het noemen van een prijs ook lastig. NS retour met de trein is er vanaf 99 euro www.nsinternationaal.nl of met de boot voor 78 euro. Met het vliegtuig kan vanaf 15 euro vanaf Eindhoven www.ryanair.com of vanaf 70 euro met www.easyjet.com vanaf Schiphol.
pi_52010155
Ik heb ook lopen zoeken voor leuke prijzen om met de trein naar London te reizen aangezien ik toch ook binnen drie weken daar langs wil gaan voor drie/vier dagen.. nou nee hoor! Kut ns zegt van alles maar op de site is geen ruk te vinden voor 99 euro! Bij de datumkeuze staat overal dat het voordeeltarief van toepassing is maar als je dan uiteindelijk zo'n datum kiest zijn ze er niet. Wordt nog een duur geintje om daarheen te gaan

of doe ik gewoon flink wat fout....
pi_52016577
Het lijkt mij wel wat om via airport weeze te vliegen maar ik vraag me af wat de goedkoopste manier/route is om daar te komen met openbaar vervoer. Op de website had ik wel iets gevonden maar dat kost je vanaf utrecht al 20 euro voor een enkeltje dus ik was benieuwd of dat ook goedkoper kon
How rude!
pi_52016946
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:43 schreef blaaatkipje het volgende:
Het lijkt mij wel wat om via airport weeze te vliegen maar ik vraag me af wat de goedkoopste manier/route is om daar te komen met openbaar vervoer. Op de website had ik wel iets gevonden maar dat kost je vanaf utrecht al 20 euro voor een enkeltje dus ik was benieuwd of dat ook goedkoper kon
Dat is zeker de goedkoopste en makkelijkste oplossing. => http://www.airexpressbus.com/

Vanaf Nijmegen betaal je ook al 15 euro met de bus. En met een taxi vanaf Boxmeer is denk ik ook niet veel goedkoper
  Moderator woensdag 1 augustus 2007 @ 14:29:22 #157
45833 crew  Fogel
pi_52017850
Vanaf Boxmeer kan je zelf fietsen, zo dichtbij is het De aller meest flexibele en goedkoopste mogelijkheid!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_52020284
Ja als je in boxmeer in omgeving woont is dat vast een optie Maar ik woon in Leeuwarden..
Maar goed dan zal die 15/20 euro wel de goedkoopste mogelijkheid zijn, dacht misschien is er wel gewoon 'streekvervoer' die je daar ook kan droppen

Bedankt in ieder geval!
How rude!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:31:46 #159
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_52028311
Kan iemand mij vertellen hoe ik misschien rond 20 augustus goed koop leipzig kan komen, via NS internationaal kan ik leipzig niet eens vinden
ff wachten nog
pi_52030105
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:31 schreef Game_Error het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik misschien rond 20 augustus goed koop leipzig kan komen, via NS internationaal kan ik leipzig niet eens vinden
Zie www.bahn.de => vertrek om 11.20 vanaf Utrecht Centraal, aankomst om 18.20 in Leipzig met overstap in Amersfoort, Hannover en Magdeburg. Kost je 94 euro plus 1,50 voor de zitplaatsreservering. Als je een creditcard hebt, dan sturen ze het kaartje naar je huisadres.
Anders met het printje naar een balie van NS internationaal gaan en vragen of zij het kunnen boeken, Komt er wel wat meer boekingskosten bij.

De genoemde prijs van 94 euro is de huidige prijs. Deze kan - en zal zeker vanaf 14 dagen voor vertrek - verder stijgen. Een retourtje kan dan zelfs goedkoper zijn dan een enkele reis.

Andere mogelijkheid is www.eurolines.nl
pi_52031554
je kunt ook een schönes wochenende ticket kopen, kost 33 euro en daar mag je met 5 personen op reizen. Mag je wel alleen van stoptreinen gebruik maken dus je moet geen haast hebben

Andere optie is denk ik nog om met german wings van dusseldorf naar berlijn (kost iets van 53,-) te vliegen en vanaf daar de trein naar leipzig
pi_52194206
Ik ga in de buitenring van Londen wonen voor een tijdje, en mijn vriendje en vriendin willen me komen opzoeken.
dus kijken we alvast naar goedkope tickets.......

vertrek heen: een vrijdag ochtend of middag in oktober of begin november
vertrek terugweg: de zondag avond erop

Vanaf Amsterdam (of eventueel een andere plek in NL)
naar Londen (liefst Heathrow)

ik heb al even rondgekeken maar het goedkoopste retour ticket dat ik kan vinden is 118 euro (incl toeslagen)
Of voor 75 euro met easyjet maar dan vertrek jevrijdag laat en kom je zondag rvoeg terug, dus dan blijft er weinig over van hun weekendje londen.

ik heb het idee dat het goedkoper kan dan 118 op de tijden die ik wil. iemand die wat kan vinden?

wie wat kan vinden.... graag de incl prijzen en de links

alvast bedankt!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 17:23:33 #163
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_52202614
's avonds 12 oktober of 's morgens 13 oktober naar Entebbe, Uganda. Terugreis zondag 28 oktober. De terugreisdatum mag wel een paar dagen varieren. Via KLM ben je toch al gauw meer dan 900 euro kwijt, en ik had het eigenlijk toch wel een stukje goedkoper in gedachten. Ik stel weinig eisen, kan van allerlei luchthavens vertrekken, en het hoeft geen directe vlucht te zijn. Eventueel met de bus vanuit Nairobi kan ook.

Bij voorbaat dank
pi_52238332
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:29 schreef snowqueen911 het volgende:
Ik ga in de buitenring van Londen wonen voor een tijdje, en mijn vriendje en vriendin willen me komen opzoeken.
dus kijken we alvast naar goedkope tickets.......

vertrek heen: een vrijdag ochtend of middag in oktober of begin november
vertrek terugweg: de zondag avond erop

Of voor 75 euro met easyjet maar dan vertrek jevrijdag laat en kom je zondag rvoeg terug, dus dan blijft er weinig over van hun weekendje londen.
Via www.easyjet.com kun je nog genoeg vluchten boeken op vele verschillende tijdstippen voor 66 euro retour incl alles. Komt er nog 10 euro bij voor een retourtje met de bus vanaf Luton of Stansted naar Marble Arch via www.easybus.co.uk. Je kunt ook bijvoorbeeld heen vliegen naar Gatwick en terug vnaaf Stansted of Luton als die tijden je beter uitkomen.
pi_52238918
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:23 schreef nickybol het volgende:
's avonds 12 oktober of 's morgens 13 oktober naar Entebbe, Uganda. Terugreis zondag 28 oktober. De terugreisdatum mag wel een paar dagen varieren. Via KLM ben je toch al gauw meer dan 900 euro kwijt, en ik had het eigenlijk toch wel een stukje goedkoper in gedachten. Ik stel weinig eisen, kan van allerlei luchthavens vertrekken, en het hoeft geen directe vlucht te zijn. Eventueel met de bus vanuit Nairobi kan ook.

Bij voorbaat dank
Via travelstreet.com komt Amsterdam Nairobi met KLM op 706 euro incl. 13/10 tot 28/10

Brussel - Entebbe komt op 850 euro met http://www.brusselsairlines.com
pi_52240640
Wie weet de goedkoopste manier voor:
Amsterdam - Roemenie, bij voorkeur timisaora maar die lijkt erg duur / onmogelijk - dus elk vliegveld in roemenie voldoet

Op korte termijn.. Ik eindig zo rond de 300-400 euro, wat ik wel wat veel vindt voor iets zo dichtbij (op New York na zou het mn duurste vlucht worden :| )
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_52241265
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 21:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wie weet de goedkoopste manier voor:
Amsterdam - Roemenie, bij voorkeur timisaora maar die lijkt erg duur / onmogelijk - dus elk vliegveld in roemenie voldoet

Op korte termijn.. Ik eindig zo rond de 300-400 euro, wat ik wel wat veel vindt voor iets zo dichtbij (op New York na zou het mn duurste vlucht worden :| )
Met wizzair.com of skyeurope.com naar Budapest en van daar met de trein naar Timisoara. Trein rijdt twee maal per dag rechtstreeks en je doet er zo'n 5 uur over.

Via Boekarest is lastiger als er geen goedkope tickets van KLM, SWISS of Lufthansa meer zijn via www.vliegtarieven.nl (rond de 200 euro).

En als laatste is via Belgrado nog een optie, maar daar vliegen geen goedkope luchtvaartmaatschappijen naar toe. Vandaag kun je met de trein of bus in 3 uur naar Timisoara.
pi_52241902
Vliegtarieven rond de 200 euro zouden er moeten zijn - aangezien er een vol swissair toestel is voor 70 euro ex tax - maar ik zie ze niet

Budapest heeft goede treinverbindingen naar Roemenie?
pi_52241915
ah en thnx natuurlijk
pi_52242147
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vliegtarieven rond de 200 euro zouden er moeten zijn - aangezien er een vol swissair toestel is voor 70 euro ex tax - maar ik zie ze niet
Die zijn altijd maar heeel beperkt beschikbaar. Beetje met de data spelen wil nog wel eens lukken, of probeer te boeken via de eigen website van de luchtvaartmaatschappij
quote:
Budapest heeft goede treinverbindingen naar Roemenie?
Ja, zie http://bahn.hafas.de. Twee rechtstreekse treinen per dag naar Timisoara die het in 5 uur rijden, één 's ochtends en één 's middags. En nog een paar verbindingen met overstap, maar dat is niet aan te raden. Net als dat je beter geen nachttrein kan nemen. In Boedapest kun je dan beter overnachten; www.hostelworld.com.
pi_52242217
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:41 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Die zijn altijd maar heeel beperkt beschikbaar. Beetje met de data spelen wil nog wel eens lukken, of probeer te boeken via de eigen website van de luchtvaartmaatschappij
[..]

Ja, zie http://bahn.hafas.de. Twee rechtstreekse treinen per dag naar Timisoara die het in 5 uur rijden, één 's ochtends en één 's middags. En nog een paar verbindingen met overstap, maar dat is niet aan te raden. Net als dat je beter geen nachttrein kan nemen. In Boedapest kun je dan beter overnachten; www.hostelworld.com.
ze willen camperen dus ik vrees dat ik niet mee ga vindt het erg veel geld voor een weekje in een tent

Toch erg bedankt voor de hulp (en sorry voor het lastigvallen )
pi_52242482
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Toch erg bedankt voor de hulp (en sorry voor het lastigvallen )
Geen probleem

Maar ga toch zeker nog eens naar Roemenië! Is mij erg goed bevallen dit voorjaar

en nu heb ik alvast een idee hoe ik volgend jaar wil / kan gaan reizen
pi_52242596
De steden lijken mij erg gaaf - maar om nu in een tent op een berg te zitten, wetende dat dit incl wat onbetaalde vrije dagen ca 600 euro kost, gaat me iets te ver
pi_52247950
Ik ben op zoek naar de goedkoopst mogelijke vlucht op 17-21 september vanaf Bogotá of Quito naar elke willekeurige Europese stad. Ik heb slechts een enkeltje nodig, maar als een retour goedkoper uitvalt dan is dat geen probleem.

De persoon (mijn vriendinnetje) is 21, dus jongerentickets mogen ook. Het is nogal belangrijk dat we een betaalbare vlucht vinden, zodat ze bij de trouwerij van mijn broer kan zijn... ik heb reeds een ticket; heb destijds niet voor haar geboekt, omdat ik niet verwacht had dat haar visum zo snel toegekend zou zijn
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:55:35 #175
183059 WhatTheFuck
Ignorance Is Not An Excuse
pi_52372287
Eind dit jaar (eind november) wil ik een rondreis van een jaar gaan maken in midden amerika. Heen wil ik vliegen naar Mexico, Cancun. Vervolgens naar beneden reizen met wegvervoer alle landen af die ik tegen kom. Terug, een jaar later, vanaf Lima, Peru weer naar Amsterdam. Nou heb ik al een reisbureau (internet) benaderd, en daar werd mij verteld dat het combineren van Midden en Zuid amerika niet mogelijk is Klonk mij een beetje vreemd in de oren. Wie weet of dit waar is?

1. waarvandaan: Schiphol, Amsterdam (eventueel Brussel/Dusseldorf als het echt veel scheelt)

2. wanneer: De laatste week van November 2007 (bijv 28/29/30) Verder zeer flexibel, mag ook 2 weken eerder of later. Terug een jaar later, datum zeer flexibel.

3. waarnaartoe: Cancun, Mexico (eventueel Mexico City, schijnt goedkoper te zijn). Terug van Lima, Peru weer naar Europa (bij voorkeur Amsterdam)

4. hoe: Vliegtuig

5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk, in een vrachtvliegtuig tussen de kippen geen probleem

Bij voorbaat dank!
pi_52373739
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:55 schreef WhatTheFuck het volgende:
Nou heb ik al een reisbureau (internet) benaderd, en daar werd mij verteld dat het combineren van Midden en Zuid amerika niet mogelijk is
De truc is om een luchtvaartmaatschappij te vinden die zowel op je bestemming in Midden Amerika als in Zuid Amerika vliegt. Via http://www.travelstreet.com zie je dat dat Aeromexico in samenwerking met Delta is. Daar kun je je ticket met een vaste vertrekdatum nu boeken voor 974 euro, maar terugreis kun je waarschijnlijk niet op een jaar later zetten. Daarvoor zul je toch even langs het gespecialiseerde reisbureau moeten voor de precieze prijs en voorwaarden.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:38:15 #177
183059 WhatTheFuck
Ignorance Is Not An Excuse
pi_52376617
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

De truc is om een luchtvaartmaatschappij te vinden die zowel op je bestemming in Midden Amerika als in Zuid Amerika vliegt. Via http://www.travelstreet.com zie je dat dat Aeromexico in samenwerking met Delta is. Daar kun je je ticket met een vaste vertrekdatum nu boeken voor 974 euro, maar terugreis kun je waarschijnlijk niet op een jaar later zetten. Daarvoor zul je toch even langs het gespecialiseerde reisbureau moeten voor de precieze prijs en voorwaarden.
Thanx DutchTrain, snelle reactie!
Ik zal die site eens bekijken. Ik vond het al vreemd dat ze zeiden dat dit niet mogelijk was. Ik zal nog eens verder het web afspeuren!
pi_52502490
Ik ben ook dit jaar weer van plan om naar Brazilië te reizen. De eindbestemming is Curitiba. Echter wegens andere verplichtingen kan ik pas na 13 december vliegen, waardoor ik bij bij veel maatschappijen in het hoogseizoen val. Vorig jaar kostte een rechtstreekse vlucht met KLM naar Sao Paulo 820 euro incl. Na wat zoekwerk vond ik een vlucht met iberia van 17 december tot 15 januari voor 902 euro incl. De vlucht aar Curitiba gaat met Gol of Tam. Nu is mijn vraag, kan dit goedkoper? En is het handig om zo vroeg van te voren een ticket al te boeken?
pi_52555126
Vast al meerdere malen "uitgerekend" maar kom niet zo vaak in dit topic. Tips voor goedkoop reizen (vliegen) naar rome? Midweekje eind september?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52558495
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:55 schreef Longmen het volgende:
Vast al meerdere malen "uitgerekend" maar kom niet zo vaak in dit topic. Tips voor goedkoop reizen (vliegen) naar rome? Midweekje eind september?
check ryanair even. Vliegen vanaf dusseldorf weeze (net over de grens tussen nijmegen en venlo volgens mij)
pi_52583391
Ik wil graag goedkoop naar reykjavik. Is dat uberhaubt mogelijk?

Vanaf luchthaven Brussel, Amsterdam, Eindhoven, Dortmund oid.

Kom alleen uit op icelandair en dat kost me 500$ retour ongeveer. Moet toch goedkoper kunnen?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:14:31 #182
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_52584451
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:27 schreef moz het volgende:
Ik wil graag goedkoop naar reykjavik. Is dat uberhaubt mogelijk?

Vanaf luchthaven Brussel, Amsterdam, Eindhoven, Dortmund oid.

Kom alleen uit op icelandair en dat kost me 500$ retour ongeveer. Moet toch goedkoper kunnen?
Iceland Express is niet heel veel goedkoper, en volgens mij stopt de dienst ook eind Augustus. (vanaf EIN)
pi_52587571
Ik heb een uitdaging!

Ik ga met kerst naar Canada. Aangezien ik de vrijdag voor de kerstvakantie waarschijnlijk nog moet werken zoek ik de prijzen voor 2 opties:

Heen: vrijdag 21-12-2008
Terug: woen 02-01-2008

en

Heen: zaterdag 22-12-2008
Terug: woen 02-01-2008

De reis is een retour: Amsterdam - Prince George, bc (canada)
Amsterdam mag uiteraard ook een ander nabijgelegen vliegveld zijn, bijv. in Duitsland.

Zelf gevonden vanaf Schiphol:
Vrijdag tot woensdag: 861,30 euro
Zaterdag tot woensdag: 861,30 euro

Via Aircanada op cheaptickets.nl

Iemand die het goedkoper kan vinden, graag!?

[ Bericht 1% gewijzigd door Roellio op 22-08-2007 13:18:03 ]
pi_52599023
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:14 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Iceland Express is niet heel veel goedkoper, en volgens mij stopt de dienst ook eind Augustus. (vanaf EIN)
Toch jammer, er lijken geen andere alternatieven. En het is een eind zwemmen
pi_52721145
Ik vertrek woensdag vanaf Airport Weeze met Ryanair. Ik vertrek vanuit Utrecht en zou evt. met OV richting de grens kunnen reizen. Ik weet dat er bussen rijden van Utrecht naar de airport, maar ik ben op zoek naar mogelijke andere goedkope alternatieven. Ik heb iets gezocht over treinen, maar wordt niet veel wijzer uit de reisplanner van DB. Can anybody help me?
  maandag 27 augustus 2007 @ 11:56:56 #186
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_52722646
Hoe kan ik eigenlijk het beste naar Düsseldorf komen vanaf Utrecht CS? (dus niet naar Weeze) Heb een OV kaart, dus trein meest logische?
  maandag 27 augustus 2007 @ 12:06:40 #187
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52722904
Via Utreg gaat er een trein naar Dusseldorf

www.nsinternationaal.nl
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_52724294
In de planning staat om rond 15 oktober voor 2/3 maanden naar Australie te gaan om een beetje rond te trekken daar. Ik heb al wat zitten zoeken en kom zo rond de 1100¤ uit. Iemand nog een goedkopere mogelijkheid of waar ik kan zoeken?
  maandag 27 augustus 2007 @ 13:15:43 #189
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_52724485
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 12:06 schreef Dos37 het volgende:
Via Utreg gaat er een trein naar Dusseldorf

www.nsinternationaal.nl
Ja dat wist ik al; hoe werkt het trouwens als je OV hebt? 2 euro toeslag tot aan de grens en daarna een kaartje voor DB kopen?
Zijn er ook bussen o.i.d.? (uit Arnhem ofzo?)
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:22:24 #190
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_52728018
Hoe kom ik het goedkoopst van Nederland naar Kenia?
pi_52728338
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:50 schreef Molliebollie het volgende:
Ik vertrek woensdag vanaf Airport Weeze met Ryanair. Ik vertrek vanuit Utrecht en zou evt. met OV richting de grens kunnen reizen. Ik weet dat er bussen rijden van Utrecht naar de airport, maar ik ben op zoek naar mogelijke andere goedkope alternatieven. Ik heb iets gezocht over treinen, maar wordt niet veel wijzer uit de reisplanner van DB. Can anybody help me?
http://www.airexpressbus.com is verreweg de makkelijkste en snelste oplossing.

Andere mogelijkheden zijn om om te reizen via Venlo naar Duisburg en daar het regionale treintje naar een stationnetje bij Weeze en dan de bus. Kost je ruim een halve dag en bespaart je ongeveer een euro.

Vanaf Nijmegen kun je er ook nog met bussen met meerdere overstappen komen, maar ook dat is geen echt alternatief
pi_52728363
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:22 schreef leolinedance het volgende:
Hoe kom ik het goedkoopst van Nederland naar Kenia?
Zie één van de links uit de openingspost.
pi_52728464
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 11:56 schreef Public_NME het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk het beste naar Düsseldorf komen vanaf Utrecht CS? (dus niet naar Weeze) Heb een OV kaart, dus trein meest logische?
Met de trein naar Venlo. Daar uit de geelbruine (of rode) VRR automaat een Zusatzticket en een preisstüfe C kopen (als je met meerdere personen gaat, een dagkaart, anders een 240 minuten kaart voor 1 persoon).
Alle soorten kaartjes kun je vinden op www.vrr.de . Maar vergeet vooral niet een zusatzticket om van Venlo naar de grens te mogen.
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:45:46 #194
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_52728732
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:36 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Met de trein naar Venlo. Daar uit de geelbruine (of rode) VRR automaat een Zusatzticket en een preisstüfe C kopen (als je met meerdere personen gaat, een dagkaart, anders een 240 minuten kaart voor 1 persoon).
Alle soorten kaartjes kun je vinden op www.vrr.de . Maar vergeet vooral niet een zusatzticket om van Venlo naar de grens te mogen.
Thanks, hier heb ik wat aan!
pi_52730841
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:32 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

http://www.airexpressbus.com is verreweg de makkelijkste en snelste oplossing.

Andere mogelijkheden zijn om om te reizen via Venlo naar Duisburg en daar het regionale treintje naar een stationnetje bij Weeze en dan de bus. Kost je ruim een halve dag en bespaart je ongeveer een euro.

Vanaf Nijmegen kun je er ook nog met bussen met meerdere overstappen komen, maar ook dat is geen echt alternatief
Ik heb een taxibusje besteld vanuit Nijmegen. Doet er 45 minuten over om op Weeze (NRN) te komen.
15 euro p.p. per enkele reis. Volgens mij wel netjes.
pi_52734498
Istanbul, in de periode 13-21 oktober. Ik had voor heel veel dagen rondom deze week veul goedkopere vluchten gevonden, maar blijkbaar is de herfstvakantie ook een beetje hoogseizoen. Lijkt er op dat ik (2 personen) toch 500/550 euro voor een niet rechtstreekse, of 600 euro voor een rechtstreekse vlucht neer moet leggen (vanaf amsterdam of rotterdam) ...
pi_52734802
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Istanbul, in de periode 13-21 oktober. Ik had voor heel veel dagen rondom deze week veul goedkopere vluchten gevonden, maar blijkbaar is de herfstvakantie ook een beetje hoogseizoen. Lijkt er op dat ik (2 personen) toch 500/550 euro voor een niet rechtstreekse, of 600 euro voor een rechtstreekse vlucht neer moet leggen (vanaf amsterdam of rotterdam) ...
13 tot 21, directe vlucht met KLM naar Istanbul Ataturk airport. 247,10 retour incl. tax p.p.

Cheaptickets.nl
pi_52735827
Gezocht, zo goedkoop mogelijk van Lima naar Amsterdam, vertrekdatum eind november, begin december, retour naar Lima tussen kerst en oud en nieuw. Vluchten via de VS zijn waarschijnlijk niet mogelijk aangezien mijn vrouw daar dan ook een visum voor nodig heeft.
pi_52740655
812 euro met Air France

29e Lima - Adam
27e Adam - Lima
  woensdag 29 augustus 2007 @ 01:10:14 #200
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_52770038
Mijn vraag:
1. vanaf Utrecht Centraal, dus alle luchthavens zijn goed.
2. komende herfstvakantie, de periode 19 tot 28 oktober. Dit zijn de uiterste data. Later weg en eerder terug, mits niet te belachelijk, is okee.
3. Venetië. Dus Venetië, Treviso en Trieste zijn ok. (Vergeet ik iets?)
4. Trein en vliegtuig okee, alhoewel ik denk dat dit wel een vliegtuig iets is.
5. zo goedkoop mogelijk he. In 1 dag heen en in 1 dag terug is het criterium qua gemak.

Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_52776467
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:10 schreef ErikT het volgende:
Mijn vraag:
1. vanaf Utrecht Centraal, dus alle luchthavens zijn goed.
2. komende herfstvakantie, de periode 19 tot 28 oktober. Dit zijn de uiterste data. Later weg en eerder terug, mits niet te belachelijk, is okee.
3. Venetië. Dus Venetië, Treviso en Trieste zijn ok. (Vergeet ik iets?)
4. Trein en vliegtuig okee, alhoewel ik denk dat dit wel een vliegtuig iets is.
5. zo goedkoop mogelijk he. In 1 dag heen en in 1 dag terug is het criterium qua gemak.

een retourtje vanaf Dusseldorf Weeze naar Treviso kost voor die dagen 63,40. Daar komt dan nog 40 euro voor een busretour bij van Utrecht naar Weeze (www.airexpressbus.com) . Nadeel is dat die bus niet rijdt op de aankomsttijd op de terugweg.

Voor 60 euro meer vlieg je terug met Transavia naar Schiphol op vrijdag of maandag.
pi_52862869
Venetie is stom!

Maar dat vroeg je niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')