Fryslân !quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:41 schreef Edwinuss het volgende:
ik vind het heel leuk dat er een topic is over friesland Fryslân, naar typ alsjeblieft normaal
Helemaal mee eens! Ik schaam me dood dat ik in hetzelfde land woon als de randstedelingen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:03 schreef Edwinuss het volgende:
Ik woon in Friesland, en ik schaam me.
En doch reageerje in dizze topicquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:03 schreef Edwinuss het volgende:
Ik woon in Friesland, en ik schaam me.
Speciaal foar dy:quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben nu het folksliet aanhet meezingen, enige liedje dat twee keer in mn MP3 playlist staat (éénkeer Anneke Douma solo, één keer met het PTT mannenkoor)...
Do bist in leave pop hjer, mar hast hjir neat te siekjen fanselsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:50 schreef Sebasser het volgende:
Stom topic zeg.
Je verlaat dit topic beter, anders steek ik je neer?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Do bist in leave pop hjer, mar hast hjir neat te siekjen fansels
Nee. Je bent een lieve schat, maar ik snap niet wat je hier doet als je dit een stom topic vindquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je verlaat dit topic beter, anders steek ik je neer?
Wat alex?
Jeetje wat gemeen opeens
Oh, ik kon het niet lezen, vandaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Je bent een lieve schat, maar ik snap niet wat je hier doet als je dit een stom topic vindDat staat er.
Nee, dat ligt in Twentequote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, ik kon het niet lezen, vandaar.
Nou, ik dacht van kom.. laat ik hier eens hoi zeggen.
Vriezeveen eh?
Dat ligt toch ook in friesland?
Toevallig?
Friezen dyt wegerje Frysk te praten souden eins in bile in harren holle matte ha. Mar ja, dat mei net mear, dus dan dogge we dat net. It is net oars.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:57 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb alleen iets tegen de Friese taal.. ik ben zelf geboren in Leeuwarden en heb het altijd moeten aanhoren.
Kom ik hier om me even te ontspannen, krijg ik het nog te lezen.
Ik praat verder graag over Friesland!![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Friezen dyt wegerje Frysk te praten souden eins in bile in harren holle matte ha. Mar ja, dat mei net mear, dus dan dogge we dat net. It is net oars.
NEUH! kan mooi zo tochquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, damned.
[..]
Ga eens even ergens anders je posts opkrikken ofzo.
Dat is iets te veel van het goedequote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:19 schreef 2cv het volgende:
Whiiiiiiiiiiiiiiiiii ! ! ! Mijn eigen adoratietopic !![]()
![]()
In Groningen Stad zitten twee Friezinnen die Nederlands studeren (waaronder ik dusquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:30 schreef LSS het volgende:
Het is en blijft een moeilijke taal. Helemaal grappig wordt het als je zelf Nederlands bent en je een Friestalig vriendinnetje hebt. Ik was eens bij haar ouders thuis in Harkema () en die mensen spraken dus nauwelijks Nederlands. Die vader die moest altijd eerst heel hard nadenken voordat ie iets in het Nederlands zei tegen mij en dan nog klonk het nergens naar. Echt te erg gewoon, en die mensen hebben dus wel een Nederlands paspoort. Eigelijk best triest dat we er bij allochtonen dan zo moeilijk over doen als ze slecht Nederlands spreken. Met de relatie is het trouwens niet zo goed afgelopen maar het meisje studeert nu Nederlands aan de universiteit, hoe ironisch.
![]()
Dat fin ik leaf fan dyquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
Do bist altyd wolkom hjir.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |