Huub en Natasia hebben dezelfde favoriet.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:20 schreef schatje het volgende:
Pannekoek is toch de favoriete opperhoofd van Natasia?
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:22 schreef fredfik het volgende:
heeft natas echt haar 24 uur aangevraagt???????
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een maand gratis streamen? Het is je gegund!![]()
tja... en Frans is niet meer... dus zal het Stijn zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 23:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub en Natasia hebben dezelfde favoriet.
Dus zal pannekoek niet zijn.
Zo zie je maar weer dat je met je grapjes op moet passen hierquote:
Jij zegt het, ik dacht het. Hoe gaat het met je Judith. blablabla. Ohhja ik ben vandaag naar de kliniek geweest voor me borsten.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:22 schreef FSR het volgende:
Natasia beld voor het wel en wee van JJ, maar praat weer over haarzelf... Bah !
Dat zal Judith vast wel helpen in haar besluitvorming...quote:Op maandag 14 mei 2007 23:23 schreef Disana het volgende:
Natasia wil haar hangtieten nog wel even laten zien aan Judith als die nog langskomt voordat de operatie plaatsvindt.
ik vond het persoonlijk niet raar dat hij boos werd om lieke's ''grap''. Ik vond het eerlijk gezegd redelijk ziek wat die 2 meiden deden. Er bestaat zoenen en zoenen, en dit was geen zoenen voor de grap, wat amanda en lieke er later ook over zeiden.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het gaat ook om het gedrag van Huub.
Sinds hij zo raar deed om die grap van Lieke baal ik van hem.
Zie dan een eigenwijs,arrogant mannetje.
Hij mag alles en een ander mag niks.
Ja maar ...maar Natasja was als een tijgerin voor haar hoor bij dat Jaap incident.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:25 schreef Soury het volgende:
Arme JJ Die wil vast alle horen over die tieten en littekens![]()
Je overweegt toch niet.....uhh.....quote:Op maandag 14 mei 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Bergmankliniek is nu 10x genoemd. Mooie reklame.
Is dit een grapje?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Is er een crisisteam online? Ik kan mijn beste vriend/vriendin/familie niet bereiken op tel of msn en ik zit in diepe shit
Sorry voor mijn smile dan. Als ik je kan helpen mag je me pmenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Is er een crisisteam online? Ik kan mijn beste vriend/vriendin/familie niet bereiken op tel of msn en ik zit in diepe shit
Doe een CollectCall naar Natasja! Die is héél begrijpend.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Kan ik je misschien helpen ???quote:Op maandag 14 mei 2007 23:26 schreef LoveProfusion het volgende:
PM maar als je het nodig hebt.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
NEE! (sorry dat ik het hier plaatste)
Ik ben er ook voor je als dit niet een grap isquote:Op maandag 14 mei 2007 23:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Omdat hij van die kleine eitjes had uitgezocht ?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:29 schreef PC eend het volgende:
Gaat ze eric bedanken
Ze zou Brian moeten bedanken![]()
Ik hou ook van jou !!!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gelukkig...ik hou van je zoals je bent...![]()
Zag er eng en serieus uit, maar gelukkig nix aan de handquote:Op maandag 14 mei 2007 23:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
NEE! (sorry dat ik het hier plaatste)
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Omdat hij van die kleine eitjes had uitgezocht ?
Nee omdat hij de enige was die Jaap terugpaktequote:Op maandag 14 mei 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Omdat hij van die kleine eitjes had uitgezocht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |