Wie?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mooi dan gaan we vanaf nu palma niet meer noemen.![]()
Ik kan er niks mee winnen.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben jij al dagen even leuk ???? Wees eerlijk zijn wij ook niet saai door naar het stomme schermpje te staren om te kijken wat andere randdebielen aan het doen zijn ?????
Elk mens is saai, je kunt niet maanden lang druk en leuk zijn.
Idd... zoals al eerder ergens gezegd: ik denk dat ik m'n beste vriendinnen zelfs op een gegeven moment zou uitkotsen als ik ze 24/7 zou kunnen volgen.....quote:Op maandag 14 mei 2007 23:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben jij al dagen even leuk ???? Wees eerlijk zijn wij ook niet saai door naar het stomme schermpje te staren om te kijken wat andere randdebielen aan het doen zijn ?????
Elk mens is saai, je kunt niet maanden lang druk en leuk zijn.
There has never been a Palma...quote:Op maandag 14 mei 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...ik had die keiharde boer niet willen missenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Beter dan Huub en Lieke die elkaar aan het aflebberen zijn![]()
![]()
.
Je kunt niet de macht op de baan bij de redactie leggen... en dan de bewoners zogenaamd baasje laten spelen.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat je je ergert is reden genoeg dat wij het leuk vinden...![]()
Een saaie poetsmuts heb je ook niks aan...![]()
De Miljonairs moeten haar maar aanpakken als ze niet tevreden zijn...
Het gaat ook om het gedrag van Huub.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:07 schreef Desii het volgende:
[..]
vind je het gek.... alles wat hij en Eric uithaalden, werd de dag erna verboden.
tsss.... we hebben vaak genoeg gezegd... laat een ander maar eens tv maken.... Nu doet tie een stap terug en ist weer niet goed..
Waar gehakt wordt vallen spaandersquote:Op maandag 14 mei 2007 23:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de volgende keer in zijn woede en onmacht doet hij misschien iets heel drastisch.
Hij heeft zijn emoties niet in de hand, anders hoef je ook geen meubilair te slopen.
Hij heeft die avond niet alleen Amanda bespuugd en geslagen, maar ook Natasia een rotzet gegeven.
Natasia is zijn vriendin, dat geeft ook al aan hoe blind hij kan worden.
Het is ook zo rustgevend, dat geluid van dat toetsenbord.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En spannend dat het is ......
[afbeelding]
Je kan ook naar die gestoorde wifebeater kijken hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ga je Brian nu ook doodzwijgen?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:11 schreef Ning het volgende:
ladynight - maandag 14 mei 2007 @ 23:10
Op maandag 14 mei 2007 22:45 schreef petraa het volgende:
Gesellug hier!!! Hallo Redactie!!!
Is het trouwens de moeite waard om de streams aan te slingeren of zeggen jullie van Nee doe maar niet.
Tis saai nu maar je weet t nooit...
fok
Je schrijft zo leuk Petraa staat zelfs bij de buren
Dus door 1 ding ben jij je aan hem gaan ergeren!!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het gaat ook om het gedrag van Huub.
Sinds hij zo raar deed om die grap van Lieke baal ik van hem.
Zie dan een eigenwijs,arrogant mannetje.
Hij mag alles en een ander mag niks.
Maar Huub riep geen zelfmoorddreigingen, en hij sloeg geen vrouwen.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar gehakt wordt vallen spaanders![]()
Ook huub heeft dingen gesloopt toen btw...
True...quote:Op maandag 14 mei 2007 23:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat je je ergert is reden genoeg dat wij het leuk vinden...![]()
Een saaie poetsmuts heb je ook niks aan...![]()
De Miljonairs moeten haar maar aanpakken als ze niet tevreden zijn...
Hij schrijft op zijn weblog dat hij veels te ver is gegaan die avondquote:Op maandag 14 mei 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wow ik ben bekend in heel Nederland!!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:11 schreef Ning het volgende:
ladynight - maandag 14 mei 2007 @ 23:10
Op maandag 14 mei 2007 22:45 schreef petraa het volgende:
Gesellug hier!!! Hallo Redactie!!!
Is het trouwens de moeite waard om de streams aan te slingeren of zeggen jullie van Nee doe maar niet.
Tis saai nu maar je weet t nooit...
fok
Je schrijft zo leuk Petraa staat zelfs bij de buren
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ben frigide, maar van een computerende Jaap word mijn poes wel nat...quote:Op maandag 14 mei 2007 23:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:13 schreef schatje het volgende:
Ik vind zelfs de ademhaling van Jaap rustgevend.
![]()
Ik denk dat je vaker voor de gek wordt gehouden dan je denkt (op TV in het algemeen).quote:Op maandag 14 mei 2007 23:05 schreef FSR het volgende:
[..]
Dat was een inkoppertje.. maar goed..
Je kan een hoop voor de gek houden, maar de eerlijk is de grootste kracht, en een ondergang van een / het programma... Vandaar....
Wanneer gaat er weer echt gespeeld worden... zonder touwtrekkerij cq voortrekkerijen van de redactie ?
Maar iedere minuut een boer en per 5 minuten een scheet verstoord die rust ......quote:Op maandag 14 mei 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is ook zo rustgevend, dat geluid van dat toetsenbord.![]()
Of het beest onder je vandaan halen, of minder kwijlen....quote:Op maandag 14 mei 2007 23:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben frigide, maar van een computerende Jaap word mijn poes wel nat...
Wacht maar tot die uit zijn neus gaat eten! Dan ontplof je!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben frigide, maar van een computerende Jaap word mijn poes wel nat...
Dat was zaterdagnacht.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:13 schreef Ning het volgende:
[..]
Hij schrijft op zijn weblog dat hij veels te ver is gegaan die avond
Je hebt me door, het is alleen een kater, hij heet Bas, en hij is verkouden...quote:Op maandag 14 mei 2007 23:15 schreef FSR het volgende:
[..]
Of het beest onder je vandaan halen, of minder kwijlen....![]()
![]()
en en en.... wat heb ik gewonnenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hebt me door, het is alleen een kater, hij heet Bas, en hij is verkouden...
Same here!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat was zaterdagnacht.
Maar de grap van lieke,Nicolaas en Jaap kon hij niet echt waarderen.
Toen schrok ik van hem.
Wat huub allemaal riep was ook niet mooi...quote:Op maandag 14 mei 2007 23:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar Huub riep geen zelfmoorddreigingen, en hij sloeg geen vrouwen.
Mijn katten zeggen: beterschap gewenst voor Basje.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hebt me door, het is alleen een kater, hij heet Bas, en hij is verkouden...
Zou kunnen maar geloof er niet meer in.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Same here!
Toen was Hupert echt walgelijk arrogant.
Maar misschien gaan wij dat begrijpen als Reza Impresa eindelijk eens opening van zaken gaat geven over het Lepels-event.
Namens Bas bedankt, hij is al aan de beterende hand..quote:Op maandag 14 mei 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn katten zeggen: beterschap gewenst voor Basje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |